lain Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jo, prøvde det et par ganger, så daua jeg, så tok jeg opptak, så var runden over. Og bugen ble borte, og jeg tenkte ikke mer på det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Har det liksom blitt en trend i å spamme C4 på TDM? Var jo klin umulig å spille når skjermen hopper hit og dit hele tiden. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Endret 6. februar 2013 av BFF-BattleFieldForever 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hva var vitsen med den videoen? Absolutt alle vet jo at det ser bedre ut på PC. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 alle vet ikke det, mesteparten, men ikke alle. vitsen, kanskje bare for og provosere konsollspillerne som ikke skjønner at konsoll ikke er for fps spill? Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hm, går det plutselig an å bli drept av mav igjen? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Har jo gått an hele tiden det. Ble bare vanskeligere å få det til. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 alle vet ikke det, mesteparten, men ikke alle. vitsen, kanskje bare for og provosere konsollspillerne som ikke skjønner at konsoll ikke er for fps spill? Sitte i sofaen å spille fps med joysticks :3 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hva var vitsen med den videoen? Absolutt alle vet jo at det ser bedre ut på PC. Det er mange som har en viss kjenskap til temaet, men hvor mange er det som virkelig vet forskjellen? Synes denne videoen var veldig relevant, har allerede sendt den videre til en konsollspillende bekjent. Det er heller ingen problem å lage en liten, lett, billig og kraftig PC og koble til en Xbox-kontroller. Det blir som å spille på Xbox, bare 10 ganger bedre. Som han sier i videoen, pris er et tema som må tas i betraktning. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Har det liksom blitt en trend i å spamme C4 på TDM? Var jo klin umulig å spille når skjermen hopper hit og dit hele tiden. Bryr meg som regel lite om C4 spammere da det ikke krever så mye å unngå dem, men er faens irriterende med den ristingen. Det ødelegger rett og slett hele spillet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Bryr meg som regel lite om C4 spammere da det ikke krever så mye å unngå dem, men er faens irriterende med den ristingen. Det ødelegger rett og slett hele spillet. Er greit når en eller 2stk gjør det, men når det er 7-8stk så er det litt små irriterende. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Ser folk si "#¤%&/(c4 hele tiden, mener dere at tanken går i lufta? Eller hva er problemet? Man hører at c4 settes på , gå ut og skyt de da. Endret 7. februar 2013 av War Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Problemet er når folk spammer ned haugevis i trapper, små områder ol. slik at hele skjermen rister kronisk. At man fester C4 på kjøretøy og bruker det fornuftig er selvsagt ikke noe problem. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det rister i virkeligheten også Fyrte av en TOW (Tube-launched, Optically-tracked, Wire command data link, guided missile) Den er rekylfri men blødde neseblod av trykket. Sto vedsiden av en Leopard på rena som fyrte av, blødde neseblod på nytt av trykket. Om ikke annet så rister det forlite i BF3. 1 Lenke til kommentar
danos909 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg har litt penger tilgode på elkjop, og lurer rett og slett på om dette er en bra pc: MSI 15.6" bærbar PC GE60 0ND-422NE. http://www.elkjop.no...-ge60-0nd-422ne Aldri spilt noe voldsomt på pc, men tenker jeg skal starte litt nå. Har ca 10.000 kr hos elkjop som jeg kan bruke:) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Det rister i virkeligheten også Fyrte av en TOW (Tube-launched, Optically-tracked, Wire command data link, guided missile) Den er rekylfri men blødde neseblod av trykket. Sto vedsiden av en Leopard på rena som fyrte av, blødde neseblod på nytt av trykket. Om ikke annet så rister det forlite i BF3. Du kunne jo forsøkt å detonere 5kg med C4 5-10 meter unna deg og sett hva som skjedde da, når vi først snakker om IRL...Hvor mange IRL står oppe i en trapp for å kaste ned 10kg med C4 som detoneres under? Endret 7. februar 2013 av Vice Lenke til kommentar
War Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Trykket er 8000 meter pr sek, så det nytter ikke å løpe og rulle som på film. Men det er ikke så kraftig som man skulle tro, en stålbjelke på et hus som er 20cm tykk ville ha krevet rundt 4+ kg c4. En militær enhet c4 er 500g så i BF3 har man vel 2.5kg eller noe. Endret 7. februar 2013 av War Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Poenget var bare at ingen IRL bruker C4 slik som man(flesteparten) bruker det i BF3, så man kan ikke bruke IRL som argument for at det skal riste mye. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Hva syns dere det er mest flaut å bli drept med, og morsomst å drepe med selv av kniv, defib, repair tool og EOD? Endret 7. februar 2013 av chairgame Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Er serverne stabile nå? Skal hente nytt skjermkort på posten idag, så jeg kan spille dette på ultra uten 20fps. Må ha Origin uansett pga Crysis 3 (følger med skjermkort gratis). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå