Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det samme selv, men ganske sikker på at det ikke er en bug. Det virker som om tid man bruker i kjøretøy ikke regnes som hverken US eller RU tid, siden tiden man bruker i f.eks tanks og jet blir registrert på en annen award og ikke begge.

Ahh, da stemmer det bedre ja :) Syns det var litt merkelig

Lenke til kommentar

Hvis jeg fikk velge å tape med 2 tickets fremfor 300 tickets så hadde jeg valgt 2.

Spilte noen runder BF2 i dag, hadde nesten glemt hvor store de kartene er i forhold til BF3 (utenom AK). Har også savnet commander :love: .

Ja, og det som er virkelig trist er hvor elendig BF3 versjonen av Karkand/Oman/sharqi er i forhold til BF2. De er alle bokstavelig talt små (blå)bleke kopier av sitt tidligere jeg.
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som føler at BF3 ikke lever/levde opp til forventningene? :hmm:

Har nå logget 150 timer i spillet og føler at det er mye som ikke er riktig. Banene føles små og kaotiske. Etter over et år dør jeg fortsatt til lag og dårlig hitboks. Spawningsystemet er fortsatt på trynet og det er ikke særlig stor forskjell på de fleste våpen. I bfbc2 hadde jeg en følelse av at alt var mer robust og rått, selv om en tanks tålte færre skudd. I Bf3 løper jeg rundt med et plastgevær og fyrverkeri som lager fine røykskyer.

Andre som tenker det samme? Altså at spillet kunne vært så mye bedre og at de eldre spillene faktisk er bedre?

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som føler at BF3 ikke lever/levde opp til forventningene? :hmm:

Har nå logget 150 timer i spillet og føler at det er mye som ikke er riktig. Banene føles små og kaotiske. Etter over et år dør jeg fortsatt til lag og dårlig hitboks. Spawningsystemet er fortsatt på trynet og det er ikke særlig stor forskjell på de fleste våpen. I bfbc2 hadde jeg en følelse av at alt var mer robust og rått, selv om en tanks tålte færre skudd. I Bf3 løper jeg rundt med et plastgevær og fyrverkeri som lager fine røykskyer.

Andre som tenker det samme? Altså at spillet kunne vært så mye bedre og at de eldre spillene faktisk er bedre?

Hei, BF3 ble etter hvert helt feil for meg. Karkand og Sharqi-bretta var i grunn ganske skuffende for min del. MEN: Jeg tror kanskje et av de aller morsomste høydepunktene i min "BF-karriere" var når jeg så 7 stk RPG komme mot heliet på Sharqi i BF3 samtidig midt oppi lufta.

Det synet glemmer jeg ikke med det første for å si det sånn!

Lenke til kommentar

Nja, er noe rart ute å går. Jeg fikk en fin bug selv ene runden i dag, der com rosen drev å spratt opp og ned i et sett.

Den der har vært lenge. Du har nok spilt for lite hvis du ikke har sett den før :) .

Enten esc key eller ALT-Tab pleier å fikse det.

Endret av MaX [NOR]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...