Dassen Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Går kanskje på hva slags våpen eller kjøretøy man bruker. Har du til vane å bruke EU-våpen? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hadde det samme selv, men ganske sikker på at det ikke er en bug. Det virker som om tid man bruker i kjøretøy ikke regnes som hverken US eller RU tid, siden tiden man bruker i f.eks tanks og jet blir registrert på en annen award og ikke begge. Ahh, da stemmer det bedre ja Syns det var litt merkelig Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det er runder som det her som gjør BF3 verdt å spille! 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Spilte noen runder BF2 i dag, hadde nesten glemt hvor store de kartene er i forhold til BF3 (utenom AK). Har også savnet commander . 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det er runder som det her som gjør BF3 verdt å spille! Fy flate det er kjipern når man taper med 2 tickets Men er enig at det er artig med en runde med såpass balanserte lag. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvis jeg fikk velge å tape med 2 tickets fremfor 300 tickets så hadde jeg valgt 2. Spilte noen runder BF2 i dag, hadde nesten glemt hvor store de kartene er i forhold til BF3 (utenom AK). Har også savnet commander . Ja, og det som er virkelig trist er hvor elendig BF3 versjonen av Karkand/Oman/sharqi er i forhold til BF2. De er alle bokstavelig talt små (blå)bleke kopier av sitt tidligere jeg. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Er det bare jeg som føler at BF3 ikke lever/levde opp til forventningene? Har nå logget 150 timer i spillet og føler at det er mye som ikke er riktig. Banene føles små og kaotiske. Etter over et år dør jeg fortsatt til lag og dårlig hitboks. Spawningsystemet er fortsatt på trynet og det er ikke særlig stor forskjell på de fleste våpen. I bfbc2 hadde jeg en følelse av at alt var mer robust og rått, selv om en tanks tålte færre skudd. I Bf3 løper jeg rundt med et plastgevær og fyrverkeri som lager fine røykskyer. Andre som tenker det samme? Altså at spillet kunne vært så mye bedre og at de eldre spillene faktisk er bedre? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Man ser at DICE virkelig prøver å få folk til å spille taktisk i squads, men de har gjort det alt for enkelt å spille for seg selv (i største grad i normal selvfølgelig). Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Man ser at DICE virkelig prøver å få folk til å spille taktisk i squads, men de har gjort det alt for enkelt å spille for seg selv (i største grad i normal selvfølgelig). Det er sant. andre spillere samarbeider merkbark mer i hardcore. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Min BF3 har klikka helt. Hjææælp!!! http://youtu.be/cDJGpJpLTKU Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ser ut som linjeproblemer. Sitter du på Wifi? Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Nja, er noe rart ute å går. Jeg fikk en fin bug selv ene runden i dag, der com rosen drev å spratt opp og ned i et sett. http://youtu.be/v7t_e8C43P4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ser ut som linjeproblemer. Sitter du på Wifi? Nope har kabel. Nettet ser ut til å fungere greit her, 11MB ned, 0,7MB opp og 34 i ping. Vet ikke hvorfor spillet ble sånn som det ble. Problemet var plutselig borte når jeg skulle spille i dag heldigvis. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Nja, er noe rart ute å går. Jeg fikk en fin bug selv ene runden i dag, der com rosen drev å spratt opp og ned i et sett. Trykk på ESC to ganger så er alt fint Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Har lenge lurt på hvorfor man har 60% health i Hardcore å ikke 50%. Våpen balansen blir jo helt fucka opp med 60% health. Håper vi får en Hardcore mode med 100% health i BF4, uten map og 3d spotting. Da blir Mr Kim glad 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Er det bare jeg som føler at BF3 ikke lever/levde opp til forventningene? Har nå logget 150 timer i spillet og føler at det er mye som ikke er riktig. Banene føles små og kaotiske. Etter over et år dør jeg fortsatt til lag og dårlig hitboks. Spawningsystemet er fortsatt på trynet og det er ikke særlig stor forskjell på de fleste våpen. I bfbc2 hadde jeg en følelse av at alt var mer robust og rått, selv om en tanks tålte færre skudd. I Bf3 løper jeg rundt med et plastgevær og fyrverkeri som lager fine røykskyer. Andre som tenker det samme? Altså at spillet kunne vært så mye bedre og at de eldre spillene faktisk er bedre? Hei, BF3 ble etter hvert helt feil for meg. Karkand og Sharqi-bretta var i grunn ganske skuffende for min del. MEN: Jeg tror kanskje et av de aller morsomste høydepunktene i min "BF-karriere" var når jeg så 7 stk RPG komme mot heliet på Sharqi i BF3 samtidig midt oppi lufta. Det synet glemmer jeg ikke med det første for å si det sånn! Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Nja, er noe rart ute å går. Jeg fikk en fin bug selv ene runden i dag, der com rosen drev å spratt opp og ned i et sett. Den der har vært lenge. Du har nok spilt for lite hvis du ikke har sett den før . Enten esc key eller ALT-Tab pleier å fikse det. Endret 6. februar 2013 av MaX [NOR] Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Alt tab fikset det ikke, og jeg har aldri hatt den før, og det er ikke pga jeg har spilt lite. Godt mulig jeg bare har vært heldig. Var helt på slutten av runden uansett, så var ikke noe stress. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Alt tab fikset det ikke, og jeg har aldri hatt den før, og det er ikke pga jeg har spilt lite. Godt mulig jeg bare har vært heldig. Var helt på slutten av runden uansett, så var ikke noe stress. Prøvd å trykke "Q" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå