War Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har ikke hatt en runde uten i BF3. Ikke en eneste en. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Da henger du på dodgy servere. I min erfaring er det kanskje 1 av 20. 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Søker på hc og 2 maps ig haker av EU for bra ping og velger de øverste med 60ish / 64. Det gjør vel alle tapere også Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Dere som fortsatt er litt aktive; sleng ut en link til battlelogprofilen deres eller navn. Nå får ikke jeg linket fra jobb, men kaller meg parthianZ. Legg meg gjerne til på Origin og Battlelog. Endret 2. februar 2013 av OlavF Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hei godtfolk! Etter tre måneder uten internett i nyhuset (føles mer som tre år) har jeg endelig fått meg bredbånd. Er det fortsatt noe aktivitet her på forumet og i spillet? Legg gjerne til http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Sencured/ om dere ikke har lagt meg til fra før. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Bare legg till Maggidu også Lenke til kommentar
Marijuana Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Noen som vet hvordan de skal bruke helicopter? Altså, komme seg ut av lock, vet når de skal bruke ir flares, klarer å lande mens de er skada og trenger reprasjon, kan fly lavt, kan fly rundt de forskjellige flaggene/bygningene? Jeg er en god gunner som kan garantere dette til dere som kan fly; Kills Sprenge stridsvogner, biler, helikoptere og jets. Reparere helikopteret hvis det trengs Og lett skaffe helikopter. Add meg paniqwarrior1337 Spiller på PC. Endret 2. februar 2013 av Marijuana Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Da henger du på dodgy servere. I min erfaring er det kanskje 1 av 20. 1 av 50. 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Får ikke starta game nå, står "could not connect to server" på alle.. Flere som har problemer? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 50-60 nye friend requests de siste dagene. En ny hacker trend? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 50-60 nye friend requests de siste dagene. En ny hacker trend? Vær skeptisk med rette! Et pes når kontoen blir hijacked.. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg flyr ikke, men jeg skyter de ned. Tipset jeg har er å stikke av når man bruker flares så man har ny klar. Det tar meg noen sekunder å skyte ett skudd til og alle som ikke stikker av dør da. Ser de proffe flare så stikker de til et annet mål før de kommer tilbake, sånn får jeg aldri skutt de ned som fotsoldat. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Mtp heli, skype med en komis, bli enige om hvem som flarer først, kan ei ganse mye hvis to likesinnede ikke tar opp kampen.. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Mtp heli, skype med en komis, bli enige om hvem som flarer først, kan ei ganse mye hvis to likesinnede ikke tar opp kampen.. En patch gjorde at kun pilot har flares, ikke både gunner og pilot... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Alle med postnummer som starter på 0-4 kan se på den frem til 20:00 Dere med 5-9 kan se etter 20:00. Dette er for at andre skal kunne bruke youtube også. 4 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Han gjør det igjen! Jævlig lame av Batman å stjele klipp fra filmen din though 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Han gjør det igjen! Jævlig lame av Batman å stjele klipp fra filmen din though Måten de redigerte inn Batman merket var helt håpløs også. LOL. Dark Knight Rises. More like Crap crap crappers. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 På profilen min har jeg 221 timer spilletid oppført, men når jeg går på Awards og ser på medaljene; "Spend 100 hours in the US Marines" og "100 hours in the RU Army" har jeg bare 93 og 94 timer. Noen som kan forklare den? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Min stemmer heller ikke på det - kun spilt 15,5 timer med RU og 77 timer US av over 700 timer. Om du ser på Battelog sin profil for deg og Origin sin profil for BF3 er det også en mismatch - min er på 200 timer. Jeg har bare slått meg til ro med at det tross alt er Origin og EA som driver på Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 På profilen min har jeg 221 timer spilletid oppført, men når jeg går på Awards og ser på medaljene; "Spend 100 hours in the US Marines" og "100 hours in the RU Army" har jeg bare 93 og 94 timer. Noen som kan forklare den? Hadde det samme selv, men ganske sikker på at det ikke er en bug. Det virker som om tid man bruker i kjøretøy ikke regnes som hverken US eller RU tid, siden tiden man bruker i f.eks tanks og jet blir registrert på en annen award og ikke begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå