Hyd Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Uansett, å si at BF3 grafikken er mer konsollrettett enn BC2 er jo ganske høl i huet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 for meg så virker battlefield 3 grafikken mere rettet mot konsoll enn det bc2 er, men blir sikkert betraktelig mere krevende med allt maxa ut. dog så kan jeg ta feil Er du HELT ute å kjøre på jordet eller? Du får ikke BF3-grafikk på konsoll. I tillegg til det er motoren optimalisert spesifikt for PC, og BF3 kommer ikke til konsoll. Hehe. Frostbite 2.0 skalerer veldig bra mellom PC og konsoll. Men denne gangen blir det ikke en konsoll port slik BC2 var Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Konsollene har ikke god nok maskinvare til å kunne kjøre like hard grafikk som på en PC, så og si at det er "konsolloptimalisert", er helt feil. "Alt" ved konsoll vil bli dårligere. Mindre maps, færre spillere, dårligere grafikk, osv. Endret 11. juni 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Når det gjelder grafikken så er vel mye av screensene som har kommet ut fra konsollversjonen mener jeg å ha lest litt her og der, uten at jeg er skråsikker. Det igjen lover jo ekstra bra for PC-versjonen med DX11. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hahahaha... du er oppdatert skjønner jeg. Ja ok, da må jeg ha misforstått. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Konsollene har ikke god nok maskinvare til å kunne kjøre like hard grafikk som på en PC, så og si at det er "konsolloptimalisert", er helt feil. "Alt" ved konsoll vil bli dårligere. Mindre maps, færre spillere, dårligere grafikk, osv. bc2 har temmelig store kart, og kjører generelt ræva på konsoll. Det som får meg til å tro at battlefield 3 blir mere konsoll orientert er mye pga det virker mere blurrete(både bevegelse og tekstur) og trangere(ja jeg har sett tanks videoen). man kan også se at dem bruker effektene og bakrgrunnen mere aktivt for at grafikken skal se penere ut(noe som er typisk konsoll) Uansett, å si at BF3 grafikken er mer konsollrettett enn BC2 er jo ganske høl i huet. takk Endret 11. juni 2011 av freddy85 Lenke til kommentar
H-K Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Jeg har akkurat kjøpt en brukt pc. Usikker på hvilke komponeter det er i den. Kjørte Crysis 2 for å se om den taklet det. Det gjorde den, med nærmere 40 fps på best quality. Tror dere pcen vil takle BF3 like godt? Veldig usikkert når du ikke vet hvilke komponenter du har. Men om den kjørte Crysis 2 tålig greit, burde det gå greit med BF3 også. Er iallefall slik jeg ser det. Om du vil så kan du laste ned http://tullebukk.net/pcspec/PCSpec.exe åpne det, så trykke "Post", så gi URLen du får tilbake hit (Den laster opp navnene på HW komponentene dine ) Tok litt tid, måtte installere Framework ..Her er hvertfall resultatet jeg fikk: http://tullebukk.net/pcspec/?id=EsejJkc84ora5zT Endret 11. juni 2011 av H-K Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 bc2 har temmelig store kart, og kjører generelt ræva på konsoll. Nå vil jo BF3 få mye større kart enn BC2. Til og med større enn BF2. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Bare tanken på at vi vil få like store maps som på BF2, til og med større, gir meg et smil om munnen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Tror nok jeg bare trenger og klinke til med et nytt skjermkort føre BF3. Ikke bare er det gammelt, men det begynner og synge på siste verset (snart 3 år gammelt). http://tullebukk.net/pcspec/?id=jthlgcrM3IsEmpo Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Håper de lager en funksjon i BF3 som gjør at vi kan skru på at kun folk i din squad kan gjenopplive deg, fordi jeg hata og bli noob-shocked på BC2. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Håper de lager en funksjon i BF3 som gjør at vi kan skru på at kun folk i din squad kan gjenopplive deg, fordi jeg hata og bli noob-shocked på BC2. De skal gi det en funksjon som gjør at du kan velge om du vil bli revivet eller ikke. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Skal jo komme nye funksjoner for gjenoppliving nå. Du kan se deg rundt, deretter velge å reise deg, eller spawne på et nytt sted. Endret 11. juni 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Seal Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Håper de lager en funksjon i BF3 som gjør at vi kan skru på at kun folk i din squad kan gjenopplive deg, fordi jeg hata og bli noob-shocked på BC2. Det kan du! De sa deg selv i et intervju, og må si jeg ble rimelig glad da jeg hørte det Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Håper de lager en funksjon i BF3 som gjør at vi kan skru på at kun folk i din squad kan gjenopplive deg, fordi jeg hata og bli noob-shocked på BC2. Det er det dummeste og latterligste forslaget jeg har hørt på LENGE! Men det er min mening da... Hilsen medicHORE Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Medichorer hjelper laget enormt. Vil heller at en homse skal få en ekstra death enn at laget skal miste tickets bare fordi han ikke vil kjempe videre. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Har lest om minimum og recommended system requirements, men hva skal egentlig til for å spille dette spillet på maks? Jeg må vite om jeg må spare litt av feriepengene på å oppgradere datamaskinen Helst i 2560x1600, frykter det kan bli heavy. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Medichorer hjelper laget enormt. Vil heller at en homse skal få en ekstra death enn at laget skal miste tickets bare fordi han ikke vil kjempe videre. Kanskje det faktisk kan få medichorene til å faktisk prøve å ta livet av fienden(e) som står rett foran han før han gjennoppliver en fyr som blir så overrasket at både han og medic blir pepret ned igjen med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå