-Teddy- Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg har ikke testet så mye, men da jeg kom tilbake etter en pause på et halvt år, så kunne jeg ikke lenger velge laser designator på scouthelikopteret. Antar at det forsvant i en patch. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 og hvordan bruker han den? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Man kan ikke forvente hva som helst når man spiller public, men når det står en medic ved siden av deg kan man fanken ta å revive! /rage off Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Og hadde han tatt revive, der du døde like etterpå, hadde du kjeftet på han for det også Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Gorgon dør bare 2 ggr pr runde, så han har ikke noe å klage over Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Og hadde han tatt revive, der du døde like etterpå, hadde du kjeftet på han for det også Faktisk har jeg egentlig ikke noe imot å bli revivet foran fiende - da har man i det minste prøvd! Reviver selv andre i (av og til håpløse) situsjoner for å få fokuset bort fra meg og over på stakkaren som nettopp gjennoppstod. Ikke verre enn å revive han en gang til om han rakk å trykke space - men det er noen som klikker helt når noen gjør sånt Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg vil advare mot noen russere: Fikk kontoen hijacked av en russer i ettermiddag. Jævla annoying, men fikk hjelp av EA-support og tilbakestilt kontoen. Måtte selv bytte tilbake til min egen id. Alle vennene mine er borte, men fikk sendt noen hatmeldinger til vennene hans før jeg slettet dem. Han kalte seg for SokoL-RF. Vennene er maks867 K0TJIETA Timyr-lg TraxX02 Noe lignende har jeg heldigvis ikke opplevd før.. De har visst disse serverne som favoritter: Russisk Russisk Damn! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Jeg har ikke testet så mye, men da jeg kom tilbake etter en pause på et halvt år, så kunne jeg ikke lenger velge laser designator på scouthelikopteret. Antar at det forsvant i en patch. Nei, men de har endret på hvordan du velger den. Mener jeg leste i patch-notes at den har fått eget sete slik som på CITV posisjonen på tanks. Edit: Ser at Bolle1 har svart det samme, det var på forrige side for meg. Endret 19. januar 2013 av Topguy Lenke til kommentar
War Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Ny hack, dreper en så faller han ikke men fryser stående i 5 sek. så løper han igjen med 100% HP. Sett det sånn 50 ganger nå siste uka. Ikke blir de bannet heller Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Det er fordi Punkbuster er en forbanna vits. Tenk å hatt bf3 på steam, i tilegg til VAC 1 Lenke til kommentar
Gary Busey Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Syns bare d r så utroli tejt at folk lzm klager på origin og punkbuster. D r jo superbra programmer begge to. origin er jo kjempebra utfordrer til steam. konkuranse r sunt iksant? Og origin har mye steam ikke har sims for ex. og alle tilleggspakene og vi kan sikkert også forhåndskjøpe bf4 der snart også kanskje. syns origin er kjempebra 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Norsk er en fin ting. Og origin her ting som Sims og sim city pga det er ifra EA. Enkelt og greit. Origin er per i dag ingen utfordrer til steam, en grunn for min del, er at de ikke klarer å ha et program som kjører i bakgrunnen uten å forstyrre brukeren. Hver gang jeg starter bf3, popper origin opp f.eks, selv om det ligger i tray å kjører. 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg vil advare mot noen russere: Fikk kontoen hijacked av en russer i ettermiddag. Jævla annoying, men fikk hjelp av EA-support og tilbakestilt kontoen. Måtte selv bytte tilbake til min egen id. Etter å ha ryddet opp på battlelogsiden (lagt inn riktig navn, bilde, etc.) så opplever jeg at russerne fortsatt kan redigere innhold! De legger inn nye statuser, kommenterer, endrer klantag osv!!?? Hvordan kan dette skje? Jeg har endret innlogging til ny mail/passord i Origin. Jeg har virussjekket PC og kjørt en runde med Spybot uten noen funn. Jeg har logget ut og inn flere ganger - men det virker som om de er innlogget hele tiden. Er det noen av dere som har hørt om noe lignende?? Forsøkte å google litt uten å finne noe lignende... Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 in russia, russia hack you again Lenke til kommentar
War Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hacket mailen din? Så de kan se nye passord? Det nye du setter blir vel ikke lagret på mail. Hm. Krever det innlogging og du har nye passord så vet ikke jeg. Kan vel ikke BF bare din konto gang på gang. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Faktisk har jeg egentlig ikke noe imot å bli revivet foran fiende - da har man i det minste prøvd! Reviver selv andre i (av og til håpløse) situsjoner for å få fokuset bort fra meg og over på stakkaren som nettopp gjennoppstod. Ikke verre enn å revive han en gang til om han rakk å trykke space - men det er noen som klikker helt når noen gjør sånt Hahh, traff på "G0RG0NPL3X" for noen uker siden. Ble knust gang på gang mot M16A3. Tilfeldig? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 M16A3 er et godt våpen det Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Skulle ønske vi var på samme lag dog... 2 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hva er det du kaller deg på BL for da? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Får skyteren killcount om "offeret" blir revived? Og telles det som kill om offeret blir drept flere ganger? Haha "drept flere ganger".. Noe med det rimet ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå