Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kan jeg starte en ny bruker, uten å slette den jeg har? Synes det er litt kjedelig når man når colonel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Faktisk enig i at det blir litt kjedelig når du blir Colonell, var egentlig derfor jeg sluttet rett etter B2K, hadde unlocket alt, og achivements var det få av. Nå er det litt mer givende å spille til tross for at jeg er Colonell, siden det så sinnsykt me achivements å jobbe mot. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kan jeg starte en ny bruker, uten å slette den jeg har? Synes det er litt kjedelig når man når colonel. Du kan kun resette diverste stats, men for at du skal starte helt på nytt nivå-messig er du nødt til å kjøpe deg en ny account. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kan kanskje be support om å resette statsen din? De gjør jo dette for deg om du blir tatt for juks så da burde de jo også gjøre det for en ærlig spiller om det ønskes? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Eller så kan du bare bli hacket. De er flinke til å resette statsen, og level. Merker det er en del som blir det for tiden dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Tok kontakt med EA, og spurte pent om de kunne resette kontoen min. Svaret jeg fikk var at han ikke hadde ikke mulighet til å gjøre det. Om jeg tror så veldig mye på det er en annen sak, de klarer jo å resette kontoen til hackere, er vel mer en policy sak tenker jeg.Tenker jeg prøver igjen i morgen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Tok kontakt med EA, og spurte pent om de kunne resette kontoen min. Svaret jeg fikk var at han ikke hadde ikke mulighet til å gjøre det. Om jeg tror så veldig mye på det er en annen sak, de klarer jo å resette kontoen til hackere, er vel mer en policy sak tenker jeg.Tenker jeg prøver igjen i morgen. Du kan jo alltids hacke da 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kan nok bare glemme att de resetter kontoen din. Har vært en del tråder ang dette på battlelog forumet om folk som ønsker det. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kan nok bare glemme att de resetter kontoen din. Har vært en del tråder ang dette på battlelog forumet om folk som ønsker det. Kan man ikkje resette stats med premium da? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 ratio, spm, win/lose ol. kan du resette med premium. men ikke rank Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Kan man ikkje resette stats med premium da? Jeg vil starte på lvl. 0, ikke resette k/d osv. Du kan jo alltids hacke da Hvordan gjør man det, kan ta det på PM hvis det mot noe regelverk. Endret 17. januar 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Rimelig tåpelig at man skal være nødt til å jukse for å kunne få resatt kontoen sin. På en måte kan det forstås, men på den annen side virker det helt absurd. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg vil starte på lvl. 0, ikke resette k/d osv. Hvordan gjør man det, kan ta det på PM hvis det mot noe regelverk. Nei har ingen aning. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hva med å kjøpe spillet på nytt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Rimelig tåpelig at man skal være nødt til å jukse for å kunne få resatt kontoen sin. På en måte kan det forstås, men på den annen side virker det helt absurd. Synd vedkommende ikke kjøpte en konto til 10 USD når det var på salg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Hva med å kjøpe spillet på nytt. Det har jeg rett og slett ikke råd til. Har premium på kontoen jeg har nå. Jeg har mange andre ting jeg skal bruke penger på. Endret 18. januar 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Har per i dag bf3, b2k og aftermath serial. Tenker å kjøpe de to siste også. Kan jeg kjøpe den pakken til 350,- som gir alle utvidelse og premium eller må jeg starte på ny? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Skal funke helt greit å kjøpe premium selv om du allerede har noe expansions. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 ossn får jeg laser designator i scouten? Har lest at co pilot må ha det men får det ikke til :S Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 ossn får jeg laser designator i scouten? Har lest at co pilot må ha det men får det ikke til :S en kjører helikopteret mens en sitter i 4. settet og bruker laser designatoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå