Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg endelig ferdig med SG553, da er det på tide å teste ut ACW-R som jeg har til gode å prøve enda. Må si jeg er spent på våpenet, ser det brukes en del.

Bruker det med samme attachments jeg bruker på omtrent alle våpen; holo, foregrip og heavy barrel. Det har god dmg og fungerer fint cqb og midrange, men på lengre avstander er flere av de andre carbinene bedre imo.

Lenke til kommentar

Bruker det med samme attachments jeg bruker på omtrent alle våpen; holo, foregrip og heavy barrel. Det har god dmg og fungerer fint cqb og midrange, men på lengre avstander er flere av de andre carbinene bedre imo.

Det er på lengere avstander at ACW-R er best.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg bruker cobra uansett, føler jeg ser mer, og klarer fint å sikte der den røde dotten er på de andre.

Føler jeg egentlig ser bedre hvor jeg siktet, da den røde prikken IKKE er der.

Men som så mye annet, er det jo personlig preferanse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

ACW-R er beregnet til mid-long range, den tar mindre damage enn alle andre carbines, men den har det høyeste minimum damagen, som betyr at den gjør det bedre på lengere avstander. anbefaler M4A1, A-91 eller mtar for close range.

Endret av bolle1
Lenke til kommentar

Når du har holo(amerikansk) på M4A1 så kommer jernsiktet foran holoen på en måte som jeg finner veldig funksjonell, det burde vært mulig på flere våpen. Er det forresten noen med sniper-erfaring som har en lur måte å måle/beregne bullet-drop?

EDIT: Typo

Endret av Spitfire396
Lenke til kommentar

Når du har holo(amerikansk) på M4A1 så kommer jernsiktet foran holoen på en måte som jeg finner veldig funksjonell, det burde vært mulig på flere våpen. Er det forresten noen med sniper-erfaring som har en lur måte å måle/beregne bullet-drop?

EDIT: Typo

Bruk ett sikte og hold deg til det. Pleier ikke ta lang tid før man lærer seg hvilke streker man skal sikte etter på de forskjellige avstandene. På de lange avstandene er det bare å skyte 1-2 skudd hvor du sikter midt i reticulen og ser hvilken strek under kulen faktisk lander på. Jeg passer alltid på å strafe en del når jeg skal ta en annen sniper på god avstand. Veldig få snipere klarer å beregne både avstand + target prediction samtidig så de vinner jeg stort sett ved å først sjekke streken og traveltime, og så sette kula der jeg tror han vil være. Men veldig mange står bare på samme sted uten å flytte seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...