Rudde Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Og andre er mere opptatte av å skrive her i denne tråden, enn å spille Du er tydeligvis en av dem Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Ja, moro om man blir hacket etter at man har unlocket alt osv.. Bare lage ny bruker så starte på nytt! Man hadde fortsatt mulighet til å spille spillet for det, og det er bedre enn ingenting, nå kan man ikke det pga Origin. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 *galskap* Veldig bra, men det var ingen 1080* no scope hs med EOD BOT fra fallskjerm i tunnelen på Metro, så du får bare terningkast 5 denne gangen 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Da er jeg endelig ferdig med SG553, da er det på tide å teste ut ACW-R som jeg har til gode å prøve enda. Må si jeg er spent på våpenet, ser det brukes en del. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Keep'em coming MammaKamelen! digger videoene dine! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Da er jeg endelig ferdig med SG553, da er det på tide å teste ut ACW-R som jeg har til gode å prøve enda. Må si jeg er spent på våpenet, ser det brukes en del. Bruker det med samme attachments jeg bruker på omtrent alle våpen; holo, foregrip og heavy barrel. Det har god dmg og fungerer fint cqb og midrange, men på lengre avstander er flere av de andre carbinene bedre imo. Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hvorfor holo og ikke cobra? Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hvorfor holo og ikke cobra? Holo har en prikk som gjør det lettere å sikte mid/long-range. Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 31% accuracy på en laaang hektisk Metro. Spillet føles lettere Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Holo har en prikk som gjør det lettere å sikte mid/long-range. Hvorfor ikke red dot? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Holo har en prikk som gjør det lettere å sikte mid/long-range. Red dot har også en prikk, men mindre ramme rundt sikte så det tar opp mindre av skjermen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg elsker Kobra når det ikke er store maps. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Bruker det med samme attachments jeg bruker på omtrent alle våpen; holo, foregrip og heavy barrel. Det har god dmg og fungerer fint cqb og midrange, men på lengre avstander er flere av de andre carbinene bedre imo. Det er på lengere avstander at ACW-R er best. 2 Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg bruker cobra uansett, føler jeg ser mer, og klarer fint å sikte der den røde dotten er på de andre. Føler jeg egentlig ser bedre hvor jeg siktet, da den røde prikken IKKE er der. Men som så mye annet, er det jo personlig preferanse. 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) ACW-R er beregnet til mid-long range, den tar mindre damage enn alle andre carbines, men den har det høyeste minimum damagen, som betyr at den gjør det bedre på lengere avstander. anbefaler M4A1, A-91 eller mtar for close range. Endret 12. januar 2013 av bolle1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hvorfor ikke red dot? Sverger til jernsikter jeg, men nå spiller jeg utelukkende med m4 og aek og seff 8x på m98. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Sverger til jernsikter jeg, men nå spiller jeg utelukkende med m4 og aek og seff 8x på m98. Mage jernsikter jeg digger brukte de utelukkende i BC2 mens i BF3 finnes det mange som suger Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Når du har holo(amerikansk) på M4A1 så kommer jernsiktet foran holoen på en måte som jeg finner veldig funksjonell, det burde vært mulig på flere våpen. Er det forresten noen med sniper-erfaring som har en lur måte å måle/beregne bullet-drop? EDIT: Typo Endret 12. januar 2013 av Spitfire396 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Når du har holo(amerikansk) på M4A1 så kommer jernsiktet foran holoen på en måte som jeg finner veldig funksjonell, det burde vært mulig på flere våpen. Er det forresten noen med sniper-erfaring som har en lur måte å måle/beregne bullet-drop? EDIT: Typo Bruk ett sikte og hold deg til det. Pleier ikke ta lang tid før man lærer seg hvilke streker man skal sikte etter på de forskjellige avstandene. På de lange avstandene er det bare å skyte 1-2 skudd hvor du sikter midt i reticulen og ser hvilken strek under kulen faktisk lander på. Jeg passer alltid på å strafe en del når jeg skal ta en annen sniper på god avstand. Veldig få snipere klarer å beregne både avstand + target prediction samtidig så de vinner jeg stort sett ved å først sjekke streken og traveltime, og så sette kula der jeg tror han vil være. Men veldig mange står bare på samme sted uten å flytte seg. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Velg M98 sniperen, velg 8x zoom, ikke ligg og camp bakerst på mappet. Har vel passert 4k kills med sniper nå og trenger ikke tenke bullet-drop man bare vet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå