Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal oppgradere mitt GTX 560TI, ikke helt fornøyd med det. Så kliner til med GTX 590TI eller noe slikt :p

Har faktisk tenkt til å kjøpe 560TI nå snart. Bør jeg vike unna?

Det gir mye for pengene, men nå har ikke jeg det beste av versjonene kanskje. Har et i fra Asus. Kjøpte helt ny rigg med I7 2600K og diverse med det kortet, ble litt skuffet når jeg ikke kunne ta full pupp på Crysis, men det er kanskje veldig krevende?

Kjører det aller meste på fullt, men merker på BC2 at jeg får en del dropp når det er mye som skjer. Men vet ikke om det er kortet eller dårlig optimalisering av BC2 til PC.

Derfor tenkte jeg at jeg i hvert fall må ha nytt til BF3, får se hva som er på markedet til da.

Lenke til kommentar

Jeg kjører BC2 maxet ut i full-HD oppløsning ihvertfall, og det går svært godt. Med mye røyk og kaos merker man fps-drop, men det er såpass lite at det ikke går ut over selve opplevelsen :) Har Gigabyte 560TI SOC og i5 2500K. Gav 9500,- ca for nye riggen min, og følte jeg fikk ganske bra ytelse for pengene ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg kjører BC2 maxet ut i full-HD oppløsning ihvertfall, og det går svært godt. Med mye røyk og kaos merker man fps-drop, men det er såpass lite at det ikke går ut over selve opplevelsen :) Har Gigabyte 560TI SOC og i5 2500K. Gav 9500,- ca for nye riggen min, og følte jeg fikk ganske bra ytelse for pengene ihvertfall.

FrostBite 1.5 var konsoll-optimalisert (tar det svakeste leddet som vanlig, X360), så du kan vente deg enda bedre framerate i BF3, selv om grafikken er oppgradert! :thumbup:

Lenke til kommentar

Herregud, for 9500 kr skulle man i minste lag forvente å maxe ut et 6 år gammelt spill som BC2. Personlig har jeg nettopp gått til innkjøp av GTX 580, føler ikke at 590 er verdt pengene iforhold til at man stortsett ikke trenger den ekstra kraften enda til spill idag.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

FrostBite 1.5 var konsoll-optimalisert (tar det svakeste leddet som vanlig, X360), så du kan vente deg enda bedre framerate i BF3, selv om grafikken er oppgradert! :thumbup:

Har tenkt litt på dette eg også, og det høres jo lovende ut sånn sett.

@ MrLG: No shit Sherlock, men les igjen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt en brukt pc. Usikker på hvilke komponeter det er i den. Kjørte Crysis 2 for å se om den taklet det. Det gjorde den, med nærmere 40 fps på best quality. Tror dere pcen vil takle BF3 like godt?

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt en brukt pc. Usikker på hvilke komponeter det er i den. Kjørte Crysis 2 for å se om den taklet det. Det gjorde den, med nærmere 40 fps på best quality. Tror dere pcen vil takle BF3 like godt?

for meg så virker battlefield 3 grafikken mere rettet mot konsoll enn det bc2 er, men blir sikkert betraktelig mere krevende med allt maxa ut.

dog så kan jeg ta feil

Lenke til kommentar

Veldig usikkert når du ikke vet hvilke komponenter du har. Men om den kjørte Crysis 2 tålig greit, burde det gå greit med BF3 også. Er iallefall slik jeg ser det.

Om du vil så kan du laste ned http://tullebukk.net/pcspec/PCSpec.exe åpne det, så trykke "Post", så gi URLen du får tilbake hit (Den laster opp navnene på HW komponentene dine :thumbup: )

Lenke til kommentar

for meg så virker battlefield 3 grafikken mere rettet mot konsoll enn det bc2 er, men blir sikkert betraktelig mere krevende med allt maxa ut.

dog så kan jeg ta feil

Er du HELT ute å kjøre på jordet eller?

Du får ikke BF3-grafikk på konsoll. I tillegg til det er motoren optimalisert spesifikt for PC, og BF3 kommer ikke til konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...