TheKims Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Tror det er noen som tar spillet litt for særiøst Hender å at jeg blir forbanna når jeg spiller, men går nå ikke å truer folk på livet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) BF3 er serious business. Endret 11. januar 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Husker en fyr på WoW når jeg spillte for 5-6 år siden. Han sa han skulle spare opp til flybilett og komme til norge og slå meg ihjæl med balltre. Men OT. Er det motorsykkel jeg ser på End Game? Har vell ikke kommet noen videoer av det enda? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jo, har kommet en video til premium, men den ligger på youtube også. https://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCwQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DlQ4kuF6OzjA&ei=pfPvUJrAOMm0tAa5z4HADQ&usg=AFQjCNHlxM8YxQFNUqB2YiK9m5AGfT000A&bvm=bv.1357700187,d.Yms Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 *mad skillz* Endelig noen som kan måle seg med meg i helikopter! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Prøvde litt jet på ps3 i går. Hvordan klarer folk det, er faen meg helt totalt forjævlig umulig. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Så ble Origin e-mailen min byttet, ja. Både Guild Wars og Battlefield accounten min. Kjekt. Når det gjelder å kontakte EA er det sånn at man må ringe for å få tilbake accounten? Funker det ikke med en e-mail med registreringsnummeret til spillet, fødselsdato o.l? Skulle vært som det var i Battlefield 2, ble man hacket der var det bare å lage seg en ny bruker med engang. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Prøvde litt jet på ps3 i går. Hvordan klarer folk det, er faen meg helt totalt forjævlig umulig. Jeg byttet så kontrolleren sto på legacy når jeg skulle fly jet. Ble plutselig mye bedre da Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Endelig noen som kan måle seg med meg i helikopter! GLED DEG til den neste. Den blir rimelig episk. Jeg har hørt på fansene mine her inne, neste video blir med mer (!) enn 3 kills og i 720p (the way of the future). 3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Skulle vært som det var i Battlefield 2, ble man hacket der var det bare å lage seg en ny bruker med engang. Ja, moro om man blir hacket etter at man har unlocket alt osv.. Bare lage ny bruker så starte på nytt! Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 bf bytter konstant mellom full og liten skjerm og jeg får ikke får ikke fikset dette, noen som vet en evt fiks? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Tror det er noen som tar spillet litt for særiøst Hender å at jeg blir forbanna når jeg spiller, men går nå ikke å truer folk på livet. Jeg truer folk daglig på på livet i bf, men det er mest på tull da Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 bf bytter konstant mellom full og liten skjerm og jeg får ikke får ikke fikset dette, noen som vet en evt fiks? Det er nok fordi du får opp en feilmelding i bakgrunnen "Windows hav detected that you system runs slow, would you like to disable desktop composition" eller noe sånt Hvis du har en snarvei på skrivebordet så går du til egenskaper(properties) og velger kompabilitet - huk av i skrivebordssammensetning (desktop comosition). Når du starter opp BF3 så vil windows gåtil windows basic (du tar bort aero osv), når du slutter å spille så går du tilbake til vanlig windows. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg truer folk daglig på på livet i bf, men det er mest på tull da Du er vel da kanskje en av de som er mer opptatt av å skrive i chatten enn og spille? 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Nopes men det er morosamt og lage litt liv på serveren, klarer og slenge inn ei linje, før jeg eier videre Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det er nok fordi du får opp en feilmelding i bakgrunnen "Windows hav detected that you system runs slow, would you like to disable desktop composition" eller noe sånt Hvis du har en snarvei på skrivebordet så går du til egenskaper(properties) og velger kompabilitet - huk av i skrivebordssammensetning (desktop comosition). Når du starter opp BF3 så vil windows gåtil windows basic (du tar bort aero osv), når du slutter å spille så går du tilbake til vanlig windows. vet ikke det. men en ekstra restart løste problemet Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Du er vel da kanskje en av de som er mer opptatt av å skrive i chatten enn og spille? Og andre er mere opptatte av å skrive her i denne tråden, enn å spille 2 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Og noen er mer opptatt av å EIE http://www.youtube.com/watch?v=tq0P0dz3cFw 5 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Håper du gir ut en special extended collectors editon directors cut av den Mammakamelen? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 <3 Alt for fansen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå