Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg vil savne de så mye. ACW-R og MTAR skulle jeg likt å ha, men ellers syntes ikke jeg at det var noen spesielt brae våpen. AUG A3 og M416 føles helt like ut, SCAR-L og AK-74M føles helt like ut, M417 og SKS føles helt like ut, og JNG-90 og M98B er å omtrent likens bortsett fra ammo kapasitet.

Lenke til kommentar

M417 har litt mere rekyl enn SKS ellers synes jeg de er veldig like. M39 har jeg aldri prøvd, den må vel unlockes i coop??

Noen her som vet hvordan man kan binde 2 keys til samme knapp på musa? Når jeg spiller medic har jeg medkit på scroll up og defib på scroll ned. Underslung har jeg verdt nødt til å binde på øverste sideknapp på musa. Hadde vært greit å kunne ha underslung på scroll up. Har en Razer DeathAdder btw

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Det er sånne ganger alle roper juks.

Det er jo ikke så rart for aim-luksemakere er det mest av.

Like stress som å lade mens man løper på noen så tar man fram kniv og medic-kitt og lommelykt og primus i forsøket på å finne pistolen og desperalt får man skutt personen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Må få bindet litt knapper igjen, drar også ofte frem "primusen" ^^

Hadde glemt hvordan jeg knivet, merket jeg jo det på den harde måten.

Lenke til kommentar

Ny pc bestilt forrige uke! Får den vel i morgen eller rett over helgen!

Bf3 premium edition ligger i posten i morgen + medal of honor warfighter(180kr =nothing)!! Gleder meg som en unge til BF3 nå! (bortsett fra at jeg går utifra det ligger en del downloading bak det)....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...