Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting jeg ofte legger merke til er at når jeg joiner en server, selv om det er kø, ledig eller runden er ferdig så havner jeg alltid på taperlaget. Vi klarer ofte å snu ting bare vi to, men noen runder er bare dødsdømte fra start uansett hva vi gjør. Er man faktisk nødt til å lamejoine det andre laget for å komme på vinnerlag?

Du må nesten bare lamejoine :(

Jeg liker ikke servere som er veldig strict på switching, da jeg vil spille med de jeg spiller med, ikke mot :p

Spiller man alene så er det ikke så veldig mye å bry seg om man er på taperlaget.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Du må nesten bare lamejoine :(

Jeg liker ikke servere som er veldig strict på switching, da jeg vil spille med de jeg spiller med, ikke mot :p

Spiller man alene så er det ikke så veldig mye å bry seg om man er på taperlaget.

Prøvde det noen timer i går med en kompis hvor vi lamejoinet. 7 wins på rad. Jeg og han har vært på nok taperlag til at jeg har null hemninger mot lamejoine for å få vinne litt.

Jeg synes også det er idiotisk med servere som er strict på lamejoining. De burde heller være flinkere til å randomize teams mellom rundene som jeg vet noen servere gjør. Da blir balansen skiftet mye mer dynamisk mellom rundene og man slipper å måtte quite serveren fordi det er umulig å vinne når teams består fra runde til runde og det ene er totalt overlegent.

Lenke til kommentar

Man vinner etterhvert selv om man ikke lamejoiner men det tar som regel noen runder før det snur. Men man vil som regel alltid ende opp med flere tap enn seire, totalt sett, dersom man spiller "ærlig". Om alle servere hadde hatt 100% autobalance hadde mye av problemet vært løst. Dersom et lag er i flertall så er det nærmest garantert å vinne. Og når lamejoinerne kommer så blir situasjonen følgelig enda verre. Har vært med på helt latterlige runder hvor det andre laget er over dobbelt så stort. Blir ikke mye fornuftig spill av det.

Randomising av lagene etter hver runde er en god idé i utgangspunktet, men det er fullstendig håpløst når man spiller sammen med kompiser.

Lenke til kommentar

Har ikke tid eller ork til å kaste bort min lille, verdifulle fritid på å vente på at ting snur. Når jeg først har mulighet til å spille vil jeg ha det gøy og da er det bare ikke aktuelt å vente noen runder før det snur. Er det noenlunde balansert så går det fint, men er det andre laget fullstendig overlegent blir det enten lamejoin eller quit og finne annen server. Gjelder stort sett bare CQ og Rush. Spiller jeg TDM, Domination eller noe annet så spiller det mindre rolle og kan klare meg fint selv om resten av laget blir slaktet.

Randomizing av teams mellom rundene har fungert fint i faen meg nesten alle spill siden CS så hvorfor det ikke er implementert på de fleste servere i BF3 er et under i seg selv.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Har ikke tid eller ork til å kaste bort min lille, verdifulle fritid på å vente på at ting snur. Når jeg først har mulighet til å spille vil jeg ha det gøy og da er det bare ikke aktuelt å vente noen runder før det snur. Er det noenlunde balansert så går det fint, men er det andre laget fullstendig overlegent blir det enten lamejoin eller quit og finne annen server. Gjelder stort sett bare CQ og Rush. Spiller jeg TDM, Domination eller noe annet så spiller det mindre rolle og kan klare meg fint selv om resten av laget blir slaktet.

Kjipt å være med på et lag som blir fullstendig overkjørt ja, men skjønner ikke at det er så veldig mye mer moro å være med på et lag som får null motstand heller. :no: Da er selvsagt det beste å quitte istedet for å bare øke problemet.

Randomizing av teams mellom rundene har fungert fint i faen meg nesten alle spill siden CS så hvorfor det ikke er implementert på de fleste servere i BF3 er et under i seg selv.

Som sagt, fordi det er fullstendig håpløst når man spiller på squad med venner. Å ha en bra fungerende squad er også mye mer artig for meg enn nødvendiigvis å være på vinnerlaget.
Lenke til kommentar

Du kan jo kanskje skrive hva det heter ? :)

Ja, burde kanskje skrevet det, men var litt trøtt og tenkte ikke over saken :p

Det er et tritton ax 720 +, er egentlig et 7.1 (virtuelt) headsett men min optiske utgang støtter bare til 5.1, men fortsatt mye bedre lydbilde enn mit gamle stereoheadsett!

Lenke til kommentar

Har selv et Tritton Ax Pro headsett å er veldig fornøyd. Eneste jeg har å trekke for er at den har ikke den beste bassen. Beste innstilling til skytespill har jeg funnet ut at man senker center kanalen med 2 hakk og øker bak kanalene med 2 hakk, det har berget meg noen ganger fra å bli knifed :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...