Feh Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Det er vel "default" at harddisken slår seg av etter 20 min inaktivitet i win 7. Hadde samme problemet før siden jeg kjører SSD som systemdisk og HDD for lagring + spillinstallasjoner. Når jeg f.eks bare surfet o.l. slo HDDen seg av, og måtte starte BF3 opptil 2 ganger før det gikk. Nå som disken er "alltid på" går det fint 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Husk på slitasje av disken, da. Lage et script for å slå av og på, i guess. Istedet for å knote rundt i instillinger hver gang du skal spille Endret 8. januar 2013 av Bundy Lenke til kommentar
blinc Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Green-disk? I så tilfellet grunnen til jeg aldri har kjøpt "energisparende" harddisker. Vanlig strømsparing. Hos meg stod den på 20min. Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Husk på slitasje av disken, da. Lage et script for å slå av og på, i guess. Istedet for å knote rundt i instillinger hver gang du skal spille Er jo bare å slå det av, og la det være av, er begrenset med ekstra slitasje, er mer snakk om strømsparing. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Tror en høyere kraft prøver å si meg noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Akkurat resatt statsen din ? ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Jeg gjorde det når premium kom ut. Og det er lenge siden tips: bf3stats.com Der ser du stats til folk selv om de har resatt på battlelog. Endret 8. januar 2013 av Bundy Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Fått litt små dilla på den her http://youtu.be/2dQEbiS1-ok Lenke til kommentar
blinc Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Fått litt små dilla på den her Haha! Hmm, bytta tilbake til en skjerm med mer inputlag. Accuracy mye bedre! Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg skrudde ned windows sens, som skal fucke med pixeljumping og whatnot. Og ligger blant 3 top når jeg spiller igjen, som før. Whatever works sier jeg bare, lei av å ikke treffe. ^^ Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Burde komme fix som ordner opp i problemet med retardede team mates. Faen så pissed jeg blir på spessielt recon fags på rush som camper i spawn når de er attackers...... Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Skulle vorri en knapp når man startet : Er du tilbakestående ja/nei. Så hadde de som trykket ja kommet på egen server. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ingenting slår en tilbakestående i Tunguska'n eller LAV som camper med den i spawn. Eller tanks som tror de er artilleri fra spawn. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ehh, AA er et defensivt kjøretøy!? Og om de bare står i spawn er det jo også kjempegreit. Da holder man seg et stykke unna fiendespawn og problemet er løst. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Ehh, AA er et defensivt kjøretøy!? Og om de bare står i spawn er det jo også kjempegreit. Da holder man seg et stykke unna fiendespawn og problemet er løst. Man får jo ikke akkurat tatt så jævla mange heller da. Beste taktikken jeg kjører med AA er å ligge noe bak "frontlinjen". Akkurat langt nok fremme til å ta chopper/jets som prøver seg på styrkene, men langt nok bak til å ikke bli assraped av tanks og infanteri. Enig med War. Recons og hva folk driver med i vehicles bryr meg ikke. Det værste jeg er med på er når vi er mange på laget, men ingen gidder eller tør å gjøre noe. Jeg og en kompis spiller alltid 110% offense når vi spiller sammen og vi er MVP oftere enn vi ikke er det. Flest kills på laget har vi sammen nesten uansett, men hender folk slår oss på score. Vi er ikke annet enn casual players, men likevel alltid i toppen. Det dummeste jeg ser er når folk med tilsvarende eller vesentlig høyere rank går i defensive posisjoner som attackers på CQ/Rush og faktisk tror det hjelper statsen deres. Det virker som at mange folk er så uhyre opptatt av stats at de ikke tør å ta sjanser, hive seg ut i det og la det stå til. Det hender jeg også har runder der jeg bare loker og ikke gidder å gjøre mye hvis jeg driver å tester ting eller holder på med ting som mortar kills til assignment osv. og da får jeg jo bare 1/10 så høy score som vanlig. Blir for dumt når vi spiller CQ 64 og jeg og han har vært helt mongo offensive og har flere kills tilsammen enn resten av de 30 folka på laget tilsammen der de har stått som kyllinger bak vegger, kasser og whatnot i håp som å plukke et kill eller to uten å jobbe for det. En annen ting jeg ofte legger merke til er at når jeg joiner en server, selv om det er kø, ledig eller runden er ferdig så havner jeg alltid på taperlaget. Vi klarer ofte å snu ting bare vi to, men noen runder er bare dødsdømte fra start uansett hva vi gjør. Er man faktisk nødt til å lamejoine det andre laget for å komme på vinnerlag? Endret 8. januar 2013 av Feh Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Man får jo ikke akkurat tatt så jævla mange heller da. Beste taktikken jeg kjører med AA er å ligge noe bak "frontlinjen". Akkurat langt nok fremme til å ta chopper/jets som prøver seg på styrkene, men langt nok bak til å ikke bli assraped av tanks og infanteri. Det er det jeg mener med defensivt. AA er ikke ment å brukes til å cappe fremme på front linjene men skal brukes defensivt. Og hvis de bare står i spawn så skjønner jeg heller ikke problemet i det innlegget jeg siterte. I spawn har man jo stasjonært AA så det er ikke spesielt nødvendig med mobilt AA inne i spawn. Endret 8. januar 2013 av Vice Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Det som irriterer meg er at når det går dårlig med laget så skal alle bli recon og ligge å campe, som om det blir bedre av den grunn... Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Skulle tro at AA gun skal være litt "Support-ish" og ikke stå ved siden av den stasjonære AA i spawn? Mulig jeg tar feil... Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 AA-tank er defensiv i den grad den skal brukes for å forsvare laget ditt mot Røde Baroner som herjer i luften. Ikke stå bak i uncap/første flagg og klø seg i ræva. Men ja klart, om du vil ha AA folk som bare står i basen på laget ditt så kan du sitte der og suge rakettene som regner ned i hodet ditt. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hmm, bytta tilbake til en skjerm med mer inputlag. Accuracy mye bedre! Kan du forklare det sånn at det blir lettere å forstå for en som interesserer seg for pc en gang hvert 6. år? Det som irriterer meg er at når det går dårlig med laget så skal alle bli recon og ligge å campe, som om det blir bedre av den grunn... Det som irriterer meg mest er de som bare quitter. Det som skjer er at det sterke laget blir bare sterkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå