Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Det er vel "default" at harddisken slår seg av etter 20 min inaktivitet i win 7. Hadde samme problemet før siden jeg kjører SSD som systemdisk og HDD for lagring + spillinstallasjoner. Når jeg f.eks bare surfet o.l. slo HDDen seg av, og måtte starte BF3 opptil 2 ganger før det gikk. Nå som disken er "alltid på" går det fint :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk på slitasje av disken, da.

Lage et script for å slå av og på, i guess.

Istedet for å knote rundt i instillinger hver gang du skal spille :p

Er jo bare å slå det av, og la det være av, er begrenset med ekstra slitasje, er mer snakk om strømsparing.

Lenke til kommentar

Ehh, AA er et defensivt kjøretøy!? Og om de bare står i spawn er det jo også kjempegreit. Da holder man seg et stykke unna fiendespawn og problemet er løst.

Man får jo ikke akkurat tatt så jævla mange heller da. Beste taktikken jeg kjører med AA er å ligge noe bak "frontlinjen". Akkurat langt nok fremme til å ta chopper/jets som prøver seg på styrkene, men langt nok bak til å ikke bli assraped av tanks og infanteri.

Enig med War. Recons og hva folk driver med i vehicles bryr meg ikke. Det værste jeg er med på er når vi er mange på laget, men ingen gidder eller tør å gjøre noe. Jeg og en kompis spiller alltid 110% offense når vi spiller sammen og vi er MVP oftere enn vi ikke er det. Flest kills på laget har vi sammen nesten uansett, men hender folk slår oss på score. Vi er ikke annet enn casual players, men likevel alltid i toppen. Det dummeste jeg ser er når folk med tilsvarende eller vesentlig høyere rank går i defensive posisjoner som attackers på CQ/Rush og faktisk tror det hjelper statsen deres.

Det virker som at mange folk er så uhyre opptatt av stats at de ikke tør å ta sjanser, hive seg ut i det og la det stå til. Det hender jeg også har runder der jeg bare loker og ikke gidder å gjøre mye hvis jeg driver å tester ting eller holder på med ting som mortar kills til assignment osv. og da får jeg jo bare 1/10 så høy score som vanlig. Blir for dumt når vi spiller CQ 64 og jeg og han har vært helt mongo offensive og har flere kills tilsammen enn resten av de 30 folka på laget tilsammen der de har stått som kyllinger bak vegger, kasser og whatnot i håp som å plukke et kill eller to uten å jobbe for det.

En annen ting jeg ofte legger merke til er at når jeg joiner en server, selv om det er kø, ledig eller runden er ferdig så havner jeg alltid på taperlaget. Vi klarer ofte å snu ting bare vi to, men noen runder er bare dødsdømte fra start uansett hva vi gjør. Er man faktisk nødt til å lamejoine det andre laget for å komme på vinnerlag?

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Man får jo ikke akkurat tatt så jævla mange heller da. Beste taktikken jeg kjører med AA er å ligge noe bak "frontlinjen". Akkurat langt nok fremme til å ta chopper/jets som prøver seg på styrkene, men langt nok bak til å ikke bli assraped av tanks og infanteri.

Det er det jeg mener med defensivt. AA er ikke ment å brukes til å cappe fremme på front linjene men skal brukes defensivt. Og hvis de bare står i spawn så skjønner jeg heller ikke problemet i det innlegget jeg siterte. I spawn har man jo stasjonært AA så det er ikke spesielt nødvendig med mobilt AA inne i spawn. Endret av Vice
Lenke til kommentar

AA-tank er defensiv i den grad den skal brukes for å forsvare laget ditt mot Røde Baroner som herjer i luften. Ikke stå bak i uncap/første flagg og klø seg i ræva. Men ja klart, om du vil ha AA folk som bare står i basen på laget ditt så kan du sitte der og suge rakettene som regner ned i hodet ditt.

Lenke til kommentar

Hmm, bytta tilbake til en skjerm med mer inputlag. Accuracy mye bedre!

Kan du forklare det sånn at det blir lettere å forstå for en som interesserer seg for pc en gang hvert 6. år?

Det som irriterer meg er at når det går dårlig med laget så skal alle bli recon og ligge å campe, som om det blir bedre av den grunn...

Det som irriterer meg mest er de som bare quitter. Det som skjer er at det sterke laget blir bare sterkere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...