Feh Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hatt Roccat Taito et års tid og veldig fornøyd med den. Stor og god og har enda ikke fått noe synlig slitasje på den. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Skikkelig smart å spille på en hardcore TDM server i Brazil Vurderte nesten å gi opp karrieren min i BF3 etter å ha fått en score på 14-26. Det sto ingenting om pingen når jeg joinet serveren, var bare -. Sjekket etterpå samme serveren å da stod det 312 i ping. Endret 7. januar 2013 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hei, for å komme tilbake til den diskusjonen vi hadde ang avr. K/D ratio i spillet så tror jeg midtstreken her skal representere avr. Så vil gjette den er 1.3 eller noe slik. Dette er fra patoon stats. Den hvite streken tilsvarer vel bare "1"? Altså nøytral K/D Ratio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Men da er jo 1.2 på feil side. Kunne jo vært medianen, men da stemmer det ikke med noen av de andre bildene. Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Gah, sliter fortsatt med mousesens og møkk etter reinstall før jul. Begynner å lure på om jeg kan ha spilt med mouse acc på i 2 år, sykt plagsomt å ikke finne igjen formen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Men da er jo 1.2 på feil side. Kunne jo vært medianen, men da stemmer det ikke med noen av de andre bildene. Den er jo fortsatt på feil side om det er median. Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Gah, sliter fortsatt med mousesens og møkk etter reinstall før jul. Begynner å lure på om jeg kan ha spilt med mouse acc på i 2 år, sykt plagsomt å ikke finne igjen formen. Ikke acc, men noe annet rart på gang, skrudde ned windows, opp på musa, og ned i bf3, fortsatt på raw input, og nå treffer jeg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Der sier du noe Lain. Jeg har pokkeren meg akselerasjon på, har ikke tenkt over det siden jeg fikk ny maskina i hus. Thanks Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Tenkte jeg skulle bestille ny musematte i dag. Hvilken type musematte foretrekker dere? Lav friksjon eller høy friksjon? Vet at dette kanskje er litt individuelt, men det får nå gå. http://www.qpadusa.c...l&product_id=13 denne: drittdigg, passe hard og alltid stor nok! Endret 7. januar 2013 av Lynx_ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Tror ikke jeg trenger en så svær en. Jeg tror 40 x 30cm eller noe er stort nok til mitt bruk. Lurte litt på om man skulle gå for en Razer Sphex musematte sånn at det matcher min Razer DeathAdder. Den var ikke så forferdelig dyr heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Merker jeg er helt utav det etter at jeg sluttet rett etter B2K kom ut. Er det noen våpen som skiller seg spesielt ut, eller er det "helt" balansert nå? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Tja.. Jeg har alltid ment det er litt personal pref, men noen våpen er bedre enn andre, selvsagt. Jeg har fått en forkjærlighet for L85A2 til Assault hvertfall som jeg spiller mest. Men en annen ting. Hvorfor er det så sinnsykt mye noobs på serverene om dagen? Lvl 2, 5, 8 osv.? Jeg pleier å spille med en kompis men har hatt en lengre pause nå før vi tok det opp igjen før jul med aftermath. Mentaliteten på servere med seasoned players er også helt latterlig. 14 stykker står bak en vekk og spammer grenade og rockets, jeg løper ut, tar de 2 fiendene som stod der, og vi avanserer. Men ingen av de på laget hadde noen som helst intensjon om å komme seg videre hadde det ikke vært for meg. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Merker jeg er helt utav det etter at jeg sluttet rett etter B2K kom ut. Er det noen våpen som skiller seg spesielt ut, eller er det "helt" balansert nå? Er nok ikke helt balansert ennå nei, men ganske bra våpenbalanse er det. De som skiller seg ut idag er vel M16A3 (denne hadde i tillegg en tidligere bug som gjorde at du ikke ble suppressed, vet ikke om den er patchet opp ennå.) M416 og kanskje AEK? Sånn på stående fot tror jeg det stort sett er disse jeg blir drept av mest. Personlig har jeg aldri bundet meg særlig opp mot noe spesifikt våpen da jeg stort sett bytter våpen for å få unlocks. Men den jeg stort sett vender tilbake til når absolutt alt går i dass er DAO hagla. Få andre som bruker denne, men jeg synes jeg har fått greit tekke med den. Men dette er kun fordi jeg spiller mest CQ. Om jeg hadde spilt på større map hadde "if all else fails" våpenet mitt trolig blitt M16A3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Fant ut at jeg hadde nok av achievments å jobbe mot, finner nok noen favoritter etterhvert :-) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Tja.. Jeg har alltid ment det er litt personal pref, men noen våpen er bedre enn andre, selvsagt. Jeg har fått en forkjærlighet for L85A2 til Assault hvertfall som jeg spiller mest. Men en annen ting. Hvorfor er det så sinnsykt mye noobs på serverene om dagen? Lvl 2, 5, 8 osv.? Jeg pleier å spille med en kompis men har hatt en lengre pause nå før vi tok det opp igjen før jul med aftermath. Mentaliteten på servere med seasoned players er også helt latterlig. 14 stykker står bak en vekk og spammer grenade og rockets, jeg løper ut, tar de 2 fiendene som stod der, og vi avanserer. Men ingen av de på laget hadde noen som helst intensjon om å komme seg videre hadde det ikke vært for meg. Fordi BF3 kostet 10 dollar på origin for en stund siden. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Fordi BF3 kostet 10 dollar på origin for en stund siden. Det er jo også en del av dem som har skaffet seg en "dobbel xp" konto... Som de bruker for å vise andre hvor høy spm de har derfor er det alltid mange med lav rank inne når det er dobbel xp.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Tror det er mange CoD kids / Kids.. som fikk BF3 til jul Fra 1.4 på minimalt med runder Forklarer vel også hvorfor så mange har blitt drept av low-level som dreper dere Lenke til kommentar
blinc Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Noen som har en fiks på dette?: 1. gangs loading av brett går alltid feil. Må joine serveren på nytt og loading nummer 2 går alltid bra. Rimelig irriterende. OK. Har funnet feilen. HDD'er i maskina må ikke være i "sleep". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 OK. Har funnet feilen. HDD'er i maskina må ikke være i "sleep". Green-disk? I så tilfellet grunnen til jeg aldri har kjøpt "energisparende" harddisker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå