Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skikkelig smart å spille på en hardcore TDM server i Brazil :wallbash: Vurderte nesten å gi opp karrieren min i BF3 etter å ha fått en score på 14-26. Det sto ingenting om pingen når jeg joinet serveren, var bare -. Sjekket etterpå samme serveren å da stod det 312 i ping.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Hei, for å komme tilbake til den diskusjonen vi hadde ang avr. K/D ratio i spillet

så tror jeg midtstreken her skal representere avr.

1357491104.png

Så vil gjette den er 1.3 eller noe slik.

Dette er fra patoon stats.

Den hvite streken tilsvarer vel bare "1"? Altså nøytral K/D Ratio.

Lenke til kommentar

Gah, sliter fortsatt med mousesens og møkk etter reinstall før jul.

Begynner å lure på om jeg kan ha spilt med mouse acc på i 2 år, sykt plagsomt å ikke finne igjen formen.

Ikke acc, men noe annet rart på gang, skrudde ned windows, opp på musa, og ned i bf3, fortsatt på raw input, og nå treffer jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Merker jeg er helt utav det etter at jeg sluttet rett etter B2K kom ut.

Er det noen våpen som skiller seg spesielt ut, eller er det "helt" balansert nå?

Lenke til kommentar

Tja.. Jeg har alltid ment det er litt personal pref, men noen våpen er bedre enn andre, selvsagt. Jeg har fått en forkjærlighet for L85A2 til Assault hvertfall som jeg spiller mest.

Men en annen ting. Hvorfor er det så sinnsykt mye noobs på serverene om dagen? Lvl 2, 5, 8 osv.? Jeg pleier å spille med en kompis men har hatt en lengre pause nå før vi tok det opp igjen før jul med aftermath. Mentaliteten på servere med seasoned players er også helt latterlig. 14 stykker står bak en vekk og spammer grenade og rockets, jeg løper ut, tar de 2 fiendene som stod der, og vi avanserer. Men ingen av de på laget hadde noen som helst intensjon om å komme seg videre hadde det ikke vært for meg.

Lenke til kommentar

Merker jeg er helt utav det etter at jeg sluttet rett etter B2K kom ut.

Er det noen våpen som skiller seg spesielt ut, eller er det "helt" balansert nå?

Er nok ikke helt balansert ennå nei, men ganske bra våpenbalanse er det. De som skiller seg ut idag er vel M16A3 (denne hadde i tillegg en tidligere bug som gjorde at du ikke ble suppressed, vet ikke om den er patchet opp ennå.) M416 og kanskje AEK? Sånn på stående fot tror jeg det stort sett er disse jeg blir drept av mest. Personlig har jeg aldri bundet meg særlig opp mot noe spesifikt våpen da jeg stort sett bytter våpen for å få unlocks. Men den jeg stort sett vender tilbake til når absolutt alt går i dass er DAO hagla. Få andre som bruker denne, men jeg synes jeg har fått greit tekke med den. Men dette er kun fordi jeg spiller mest CQ. Om jeg hadde spilt på større map hadde "if all else fails" våpenet mitt trolig blitt M16A3.
Lenke til kommentar

Tja.. Jeg har alltid ment det er litt personal pref, men noen våpen er bedre enn andre, selvsagt. Jeg har fått en forkjærlighet for L85A2 til Assault hvertfall som jeg spiller mest.

Men en annen ting. Hvorfor er det så sinnsykt mye noobs på serverene om dagen? Lvl 2, 5, 8 osv.? Jeg pleier å spille med en kompis men har hatt en lengre pause nå før vi tok det opp igjen før jul med aftermath. Mentaliteten på servere med seasoned players er også helt latterlig. 14 stykker står bak en vekk og spammer grenade og rockets, jeg løper ut, tar de 2 fiendene som stod der, og vi avanserer. Men ingen av de på laget hadde noen som helst intensjon om å komme seg videre hadde det ikke vært for meg.

Fordi BF3 kostet 10 dollar på origin for en stund siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

OK. Har funnet feilen. HDD'er i maskina må ikke være i "sleep".

Green-disk? I så tilfellet grunnen til jeg aldri har kjøpt "energisparende" harddisker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...