oOF Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Sikkert null min, liker å skyte på ting og i himmelen mens jeg roper allah akbar når jeg stormer frem. You sir deserve a +! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Mulig det er pga hagle og magnum/rex bruk jeg har ligget såpass høyt som jeg har, aldri helt tenkt så mye på det, utenom etter at jeg sleit med sensitivitet på musa etter en reinstall en tid tilbake. Har 107% accuracy på Spas, så ja Shotgun drar opp en del. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Her er litt random gameplay fra meg. TDM public. http://youtu.be/6akGbQtnoIw edit: Sry for shitty kvalitet, har som sagt crappy linje her så gidder ikke bruke 100 timer på å laste opp skikkelig varer. Endret 5. januar 2013 av Dassen 1 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 17,3% accuracy for min del - kunne like så gjerne ha vært null og jeg hadde brydd meg nada. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 FGM-148 JAVELIN shots fired 2721 Hehe, har hørt pip pip piiiiiiiip ipi ipi noen ganger. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Har 160 timer i jet. Har hørt pip pip pip pip noen ganger jeg og ass. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Jet og helikopter har jeg ikke rørt på PC enda. Får liksom ikke helt til å keymappe Xbox spaka, og mus og tastatur visste seg å være klin umulig å bruke Tror jeg brukte Legacy på Jet og normal på Helien når jeg spillte på Ps3. Endret 5. januar 2013 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Tenkte å ta opp BF3 igjen, men faen trøttende når du går inn på denne siden og det står 50$: http://www.battlefield.com/battlefield3/1/premium Trykker du deg videre så må du ut med 499 NOK... Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) http://www.gamefansh...remium/ggnum-1/ $ 46.99, vet ikke om det er det billigste der ute, men det er billigere enn norske EA ihvertfall Endret 5. januar 2013 av bolle1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 g2play.net 130kr for Bf3 + 230kr for Premium Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 g2play.net 130kr for Bf3 + 230kr for Premium Kongeside Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) g2play.net 130kr for Bf3 + 230kr for Premium Kongeside http://www.amazon.co...iew_asin_detail 199kr for BF3 Premium der Endret 5. januar 2013 av Merko. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Gjerrigknarker, ser dere på prislapper når dere handler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ikke nødvendigvis, men når jeg kan spare 300 ved å kjøpe et spill fra en annen side, har jeg 300 jeg kan bruke på noe annet kjekt Lenke til kommentar
blinc Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Har folk sett de Machinima videoene? Sykt kult. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 *snip* For all del, er helt enig med deg angående utnytting av rom og lyd! Det er det jeg selv var best til når jeg en gang i tiden var godt over gjennomsnittet god i counter-strike, og føler det er det som redder meg mye i BF3 også. Mener imidlertid ikke at det er du som får motstanderen til å se dårlig ut, ikke i alle situasjoner i alle fall. I mange tilfeller står de jo bare å glaner uten å fyre av et eneste skudd, noe de har tilsynelatende god tid til. Men alt det til side, jeg er imponert av både aim og IQ! Og som du nevner, public er tross alt public. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg har hele 9% accuracy Er enda totalt noob når det kommer til PC så håper jeg ser litt fremgang etterhvert. Kan jo kanskje også ha litt å si at jeg bruker Folkebladet sin avis som musematte atm Men jeg har det nå morro når jeg spiller å det er vel viktigere enn K/D og accuracy. 1 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Har holdt på de siste par dagene å levle opp recon. Har så og si ikke spilt den i det hele tatt. Fikk nettopp soflam Hva er lurest å gjøre/spille for å få føre skikkelige sniper? Har bare 38K poeng på recon. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Du kan jo spille Recon. Altså gå rundt med submachine gun, plassere ut tugs (eller fly MAV). Sette ut Spawn Beacon på strategiske posisjoner, så lagkammeratene dine kan spawne der. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Autosniper med acog er en ganske effektiv kombo også. T-Ugs er et kjempelurt tips, hjelper lagkamerater og skaffer deg mange poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå