Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Da har EA sagt at spillet ikke vil kreve all verden.

 

Citerer EA Community Manager:

Q: What can we expect for PC requirements to run BF3?

 

A: We'd love to tell you, but we're not quite ready to release minimum specs just yet. I can tell you that the specs will not be anything crazy or Crysis-like. More details to come.

 

Så jeg tror jeg senker en frykt som har eksistert blant mange. Heldigvis har jeg en prima PC :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De anbefaler jo fortsatt en ganske grei PC. Noen som postet specs her for ikke så lenge siden.

4 GB RAM er i hvert fall "Recommended". 2 GB er "Minimum".

 

Selvom dette ikke er offisielt fra EA og DICE, vil jeg anta at det er dette de vil anbefale.

 

Husker ikke CPU og skjermkort.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

De anbefaler jo fortsatt en ganske grei PC. Noen som postet specs her for ikke så lenge siden.

4 GB RAM er i hvert fall "Recommended". 2 GB er "Minimum".

 

Selvom dette ikke er offisielt fra EA og DICE, vil jeg anta at det er dette de vil anbefale.

 

Husker ikke CPU og skjermkort.

 

For all del, det kommer fremdeles til å kreve sin PC for å ta det på greie specs, men mange forventet (ikke jeg) at dette spillet skulle kreve NASAa egne super PCer for å ta det omtrent, så tror nok mange ble letter nontheless.

Lenke til kommentar

Nå som vi er inne på system specs til BF3, så kan jeg gripe muligheten til å få noen av dere til og teste et program jeg har laget? :innocent:

 

Programmet heter "PC Spec" som lister opp informasjonen om PC komponentene dine, så kan du laste dem opp. I mitt tilfelle, så er dette mine specs -> http://tullebukk.net/pcspec/?id=RlzPF684XvkuZyr

 

Om dere vil prøve programvaren, så kan dere laste ned her :thumbup:

 

Når det er sagt, så tror jeg nok ikke BF3 vil kreve så ekstremt mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

EA-fyren sa at det ikke er "crazy like crysis", så det betyr kanskje at det krever mindre enn crysis/crysis 2, som lett kan kjøres med max på mitt GTX570 og i72600k.

Når det første Crysis spillet kom var det vell knapt nok mulig å kjøpe et system som taklet å kjøre spillet på de høyeste innstillingene. Jeg vil tro at det er dette han sikter til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Crysis laget slik grafikk med vilje så man etter 3-4-5-6 år kunne børste støv av spillet og spille det på nytt, og selv da med "bra grafikk"

Det var hele tanken bak det og da kan man ikke skrive omg crysis krever superpc.

Sett spec på medium som hadde blitt samme som high om de ikke valgte å gjøre det slik.

 

At man har muligheten betyr ikke at spillet krever det.

Lenke til kommentar

Nå som vi er inne på system specs til BF3, så kan jeg gripe muligheten til å få noen av dere til og teste et program jeg har laget? :innocent:

 

Programmet heter "PC Spec" som lister opp informasjonen om PC komponentene dine, så kan du laste dem opp. I mitt tilfelle, så er dette mine specs -> http://tullebukk.net/pcspec/?id=RlzPF684XvkuZyr

 

Om dere vil prøve programvaren, så kan dere laste ned her :thumbup:

 

Når det er sagt, så tror jeg nok ikke BF3 vil kreve så ekstremt mye.

 

---> Specs

 

En ting du kan forbedre er vel at du kan vise hvor mange grafikkort som er installert :)

 

OT:

 

Grafikken i BF3 ser jo råbra ut av det vi har sett til nå, lurer på hvordan Bunn-instillinger kommer til å se ut (laveste grafikk instillinger). :hmm:

Lenke til kommentar

Crysis laget slik grafikk med vilje så man etter 3-4-5-6 år kunne børste støv av spillet og spille det på nytt, og selv da med "bra grafikk"

Det var hele tanken bak det og da kan man ikke skrive omg crysis krever superpc.

Sett spec på medium som hadde blitt samme som high om de ikke valgte å gjøre det slik.

 

At man har muligheten betyr ikke at spillet krever det.

Crysis ble laget med slik "syk" grafikk fordi Crytek ville vise hva motoren var i stand til. Hele spillet er ett stort markedsføringsstunt for å selge Cryengine. At det ble ett spill utav det er bare en bonus, som med FarCry.

Lenke til kommentar

Nå som vi er inne på system specs til BF3, så kan jeg gripe muligheten til å få noen av dere til og teste et program jeg har laget? :innocent:

 

Programmet heter "PC Spec" som lister opp informasjonen om PC komponentene dine, så kan du laste dem opp. I mitt tilfelle, så er dette mine specs -> http://tullebukk.net/pcspec/?id=RlzPF684XvkuZyr

 

Om dere vil prøve programvaren, så kan dere laste ned her :thumbup:

 

Når det er sagt, så tror jeg nok ikke BF3 vil kreve så ekstremt mye.

 

---> Specs

 

En ting du kan forbedre er vel at du kan vise hvor mange grafikkort som er installert :)

 

OT:

 

Grafikken i BF3 ser jo råbra ut av det vi har sett til nå, lurer på hvordan Bunn-instillinger kommer til å se ut (laveste grafikk instillinger). :hmm:

 

Stilig: Specs

 

Venter bare på BF3 så jeg kan bestemme hvilket GFX kort jeg skal kjøpe...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

For meg er det ikke noe tvil om at jeg skal ha spillet på PC, og det har jeg tenkt hele veien. Men hvordan bli egentlig spillet på konsollene? Vet det bare er 24 spillere, men det må jo også bety store endringer i from av gameplay, som mindre baner, og moduser som Rush må jo også få store endringer. Noen som vet? Grafikken må jo også bli en del dåligere :blush:

Lenke til kommentar

Grafikken blir selvsagt dårligere på konsoll, men jeg tror den allikevel vil imponere i form av muligheter og visuelle effekter i forhold til hva vi er vandt til.

 

Angående 24 spillere, så har de sagt at alle brettene blir justert til at det skal passe 24 spillere. Hvordan gjenstår jo å se, men jeg kan tippe at de vil gjøre en viss innsnevring på store maps. Kanskje også at de setter spawnpoints nærmere "hot zones" og at antallet tickets reduseres. Men akkurat hvordan det blir vet vi ikke. Vi vet bare at de har sagt at de har tilpasset til 24 spillere, noe de tydeligvis mener de har klart bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...