Ronald Ulysses Swanson Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Sterkere enn 4x er det med glare, etter det jeg husker. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg tror ikke at man ser snipere i virkeligheten. Man kjenner bare en .50 dunke gjennom kroppen sekundet før man dør... Du merker absolutt ingenting heter det. Du bare dør. Pluss at anti-materierifler er fyfy mot mennesker. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Men er vel ikke så altfor mange som tar seg tid til å huske Geneva konvensjoner når de først har en talibaner i siktet. 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Rettelse, MØR er fyfy med bruk av ammo som Raufoss (Mk 211). Standard kuler går fint. Det er ikke død med en gang om man treffer f.eks en fot eller en arm. Riktignok minst like kjipt, men man kan jo fint overleve det. Var jo en amerikansk soldat som ble truffet av en .50 rifle som gikk av fordi det var for varmt ute. Var kun noen meter mellom han og rifla, og kula traff han "in the gut". Han overlevde uten store skader. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Sol i sikte om man ligger mot sola, alt annet er bare teit. Det må da gå an å bruke klassene som eksisterer. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Sol i sikte om man ligger mot sola, alt annet er bare teit. Det må da gå an å bruke klassene som eksisterer. Hvorfor skal BF3 plutselig begynne å være realistisk når det gjelder akkurat dette? Lik det eller ei: balanse > realisme. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Alt over 6x har scopeglare. Håper de tweaker litt på scopeglare når BF 4 kommer. Jeg liker å spille agressivt med 7x scope å synes det er litt kjedelig at man lyser opp som et juletre med en gang du aimer på noen. Alt fienden trenger å gjøre da er å fyre en salve mot meg så blir jeg så suppressed at det er umulig å treffe. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hva mener du egentlig med "aggressivt" når du bruker 7x scope? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Er det ikke slik at 8x og 12x har scope glare? Så x7 får ikke scope glare? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Ah, beklager. Min feil Jeg tror alt over 4x får scope glare, når jeg tenker etter. Men noen som har mer peiling må gjerne rette på meg. Men jeg vet folk med 4x ACOG ikke får scope glare. Alt over 6x har scopeglare. Håper de tweaker litt på scopeglare når BF 4 kommer. Jeg liker å spille agressivt med 7x scope å synes det er litt kjedelig at man lyser opp som et juletre med en gang du aimer på noen. Alt fienden trenger å gjøre da er å fyre en salve mot meg så blir jeg så suppressed at det er umulig å treffe. M417 med Red dot sight eller Kobra på Bazaar/CQ Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Alt over 4x gir scope glare. case closed Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hva mener du egentlig med "aggressivt" når du bruker 7x scope? At jeg springer rundt å capper flagg eller prøver å destroye/defende M-com. På semi auto riflene bruker jeg som regel 3,4x scope, men på bolt action foretrekker jeg 7 eller 8x scope med lasersight fordi du er avhengig av å få headshot for å drepe fienden. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 At jeg springer rundt å capper flagg eller prøver å destroye/defende M-com. På semi auto riflene bruker jeg som regel 3,4x scope, men på bolt action foretrekker jeg 7 eller 8x scope med lasersight fordi du er avhengig av å få headshot for å drepe fienden. Jeg bruker holosikte på L96, funker fjell som faen hvis man er kjapp nok... Vel og merke i HC, så folk dør jo faktisk av et skudd i brystet også Ooog straight pull bolt seff =) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Etter jeg gikk over på PC så spiller jeg kun på normal mode. På ps3 slet jeg såpass med aimen at det var lettere å spille på hc å bare spray and pray Skulle ha vært en mode som er midt i mellom hc og normal, hvor du har full health, men ingen 3d spotting. Aldri vært noe fan av den spottinga. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Etter jeg gikk over på PC så spiller jeg kun på normal mode. På ps3 slet jeg såpass med aimen at det var lettere å spille på hc å bare spray and pray Skulle ha vært en mode som er midt i mellom hc og normal, hvor du har full health, men ingen 3d spotting. Aldri vært noe fan av den spottinga. Lær og bruke hva du har istedenfor å motarbeide og hate over det. Det kommer deg til nytte serru ;-) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) At jeg springer rundt å capper flagg eller prøver å destroye/defende M-com. På semi auto riflene bruker jeg som regel 3,4x scope, men på bolt action foretrekker jeg 7 eller 8x scope med lasersight fordi du er avhengig av å få headshot for å drepe fienden. Hmm, så du bruker COD "Quick Scoping"!?Edit: OK, så nå at du skrev laser.. Endret 26. desember 2012 av Vice Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Prøver å ha litt avstand til fienden når jeg spiller som Recon. Bruker man MAV riktig så er det som regel ingen problem 93R som sidearm er også super for å ta ut fiender som er nærme. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 mp7 og t-ugs(spotter) på canals er digg Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Noen som kan "bekrefte" at Aftermath er en del av Premium packsa? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Seff, alle DLC er en del av Premium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå