Simkin Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ingen kommentarer. nyheter eller andre oppdateringer som tilsier at det er sluppet av patch eller oppdatering av noe slag som er på 3GB. Så da lurer jeg fælt på hva det egentlig var det du lastet ned... Lurer jeg på også. Og jeg var ikke den eneste. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ahhh, så koselig å bli instant headshotta rundt hvert eneste hjørne av de på det andre laget som har typisk sett 60-3. Ekstra koselig når jeg eksperimenter med å ligge rolig på et sted(campe) flere ganger bare for å bli headshottet instant til tross for at jeg sikter i deres retning. Merkelig også hvordan man i det siste kun(!) blir drept av M16, M416, M870 og også en og annen M5K. Kan kanskje ha noe med at jeg har drittbørsa LSAT, men M16 er en klassiker. 1 Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ahhh, så koselig å bli instant headshotta rundt hvert eneste hjørne av de på det andre laget som har typisk sett 60-3. Ekstra koselig når jeg eksperimenter med å ligge rolig på et sted(campe) flere ganger bare for å bli headshottet instant til tross for at jeg sikter i deres retning. Merkelig også hvordan man i det siste kun(!) blir drept av M16, M416, M870 og også en og annen M5K. Kan kanskje ha noe med at jeg har drittbørsa LSAT, men M16 er en klassiker. Husk at hvis du 'proner' så er det mye lettere å få headshot på deg. Var en glitch tidligere (vet ikke om den er fikset) hvor den som prøver å prone, men blir skutt på samtidig - blir headshota. Derfor du aldri ser proffe 5v5 spillere gå ned i prone om de blir skutt på. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ja teoretisk stemmer jo dette, men det som er veldig rart er at jeg mange ganger (hvertfall tidligere da jeg spilte på litt mer åpne kart) så fikk jeg hit-indicator på snipere som lå prone. Det eneste som syntes på dem var jo hodet, men fikk likevel ikke headshot. Man skal vel være sinnsykt langt unna med assault rifler for at et par headshot ikke skal drepe? (Ellers pronet jeg kun for å være mindre synlig, jeg rakk uansett ikke å løsne noen skudd i det hele tatt før jeg ble drept). Lenke til kommentar
War Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hele "sol i kikkert-opplegget" er latterlig. Om ikke annet kunne det skjedd om man lå mot sola. Nå er det jo som en lommeykt og man kan kaste ett blikk på en skog og plukke ut alle 5 snipere. Har hatt mer hell med å bruke jenrsikte og lyddemper om jeg finner en god plass jeg ikke vil røpe. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hele "sol i kikkert-opplegget" er latterlig. Om ikke annet kunne det skjedd om man lå mot sola. Nå er det jo som en lommeykt og man kan kaste ett blikk på en skog og plukke ut alle 5 snipere. Har hatt mer hell med å bruke jenrsikte og lyddemper om jeg finner en god plass jeg ikke vil røpe. Enig delevis, men jeg ser det er en nødvendig funksjon i spillet. Eventuelt kunne det jo vært noe at andre snipere ikke så lyset men normale spillere gjorde det. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 sol-i-sikte er da dritfett da slipper man å lete hele runden etter andre snipere og det er jo en fordel for begge to hatet det i starten men... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 De gjorde det vel på den måten for å forhindre camping. Synes de kunne ha begrenset det til at du får scope glare kun når du er i prone. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Får du scope glare når du ikke sikter med den men bare peker sniperen mot noen? (Non-scope) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Nei det gjør man jo ikke. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Du får kun scope glare når du har siktet oppe. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Men det bugger og man ser alle fi-snipere med en gang, før de har tatt ett skudd. Hva skjer når man ser en sniper i virkeligheten, man tar dekning og prøver å finne ut hvor det er. Så må sniperen tenke på sola, linser, lyddempere, krutt, røyk, munningsflamme osv. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Nei det gjør man jo ikke. Jo det gjør man, jeg og en kompis oppdaget dette på en server da jeg løp langt oppi fåkk i sanddynene med 12x, så fikk han glaren i trynet.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Da må du ha siktet på han først. Har testet det samme å du får ingen scope glare før du sikter på fienden. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 jeg siktet ikke, og han fikk glare. Kan hende de har gjort noe med det siden den tid, var vel rett før CQ kom. Da kan jeg altså slutte å bytte bort fra rifla mens jeg løper Det teiteste er jo at man får scope glare midt på svarte natta... -.- Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Men det bugger og man ser alle fi-snipere med en gang, før de har tatt ett skudd. Hva skjer når man ser en sniper i virkeligheten, man tar dekning og prøver å finne ut hvor det er. Så må sniperen tenke på sola, linser, lyddempere, krutt, røyk, munningsflamme osv. News flash, this is a game! :-D Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg bruker sjeldent noe mer enn ACOG på sniperriflene mine og den har vel ikke scope-glare så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hva skjer når man ser en sniper i virkeligheten, man tar dekning og prøver å finne ut hvor det er. Så må sniperen tenke på sola, linser, lyddempere, krutt, røyk, munningsflamme osv. Jeg tror ikke at man ser snipere i virkeligheten. Man kjenner bare en .50 dunke gjennom kroppen sekundet før man dør... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Jeg bruker sjeldent noe mer enn ACOG på sniperriflene mine og den har vel ikke scope-glare så vidt jeg vet. Er det ikke slik at 8x og 12x har scope glare? Endret 26. desember 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå