Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er et faktum at Assasin's Creed generelt ble kåret til "game of the show", men fokuset på AC var nok ganske mye høyere enn det var på BF og.

 

Noe av det jeg personlig er mest spent på er hvorvidt tilpasningsmulighetene innenfor våpen og karakter strekker til. Har hørt at det er tusenvis av muligheter, men tall er nå tross alt bare tall. Ikke særlig viktig å velge mellom to egentlig helt like sikter rent spillmessig sett, men ser mer etter virkelig dybde i akkurat dette, fremfor bredde. :hmm:

Endret av Ferb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Burde skrive et brev til Dice om boter. Man kan fortelle de at de vil selge bedre med boter i offline og online funksjon. Slik at man unngår nesten tomme servere med 3/64 eller 10/64 å slikt. MEn at man ikke gir mer enn 1/10 xp for å ta boter eller ingen xp.

 

Hvis det ikke kommer noe blir det vel laget en Mod eller lignende med boter. Men det blir ikke det samme for meg.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Mente at de som ville kunne fylle tomme plasser med bots online. Ikke som standard selvfølgelig og at slike servere ble merket tydelig.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Ja jeg skjønte det. Jeg bare tror ganske sikkert at det ikke vil fungere i system. Selv om serveren er merket med bots eller noe lignende, så vil en online server med ranking og xp ikke gå over ens med bots. Det er fordi AI'n vil være alt for lett å forutse og selv om da xp'n er 1/10 så vil det nok lett kunne utnyttes. Får man ingen xp derimot, så vil man jo helt sikkert heller finne en annen server.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hvis botene kun ga deg xp til offline unlocks å slikt da? Man ville fått en slags separat xp greie til å unlocke sp våpen.

 

Ikke vet jeg men jeg har ennå et lite håp om offline bots ivertfall.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...