svelemoe Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Mtp at vi snakka om BF3 på konsoll: http://www.thatvideosite.com/video/the_result_of_making_your_xbox_360_handle_jesus_died_lol Samfunnet på xbox aleine er nok til å kjøpe det på PC. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hahah "Aaaaw yeah, you're gonna go to hell dude" Lenke til kommentar
Seal Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Er et faktum at Assasin's Creed generelt ble kåret til "game of the show", men fokuset på AC var nok ganske mye høyere enn det var på BF og. Noe av det jeg personlig er mest spent på er hvorvidt tilpasningsmulighetene innenfor våpen og karakter strekker til. Har hørt at det er tusenvis av muligheter, men tall er nå tross alt bare tall. Ikke særlig viktig å velge mellom to egentlig helt like sikter rent spillmessig sett, men ser mer etter virkelig dybde i akkurat dette, fremfor bredde. Endret 10. juni 2011 av Ferb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Burde skrive et brev til Dice om boter. Man kan fortelle de at de vil selge bedre med boter i offline og online funksjon. Slik at man unngår nesten tomme servere med 3/64 eller 10/64 å slikt. MEn at man ikke gir mer enn 1/10 xp for å ta boter eller ingen xp. Hvis det ikke kommer noe blir det vel laget en Mod eller lignende med boter. Men det blir ikke det samme for meg. Endret 10. juni 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hadde aldri spilt på en server som var overfylt med bots. Tviler på at det blir aktuelt i online sammenheng. I offline modus kan jeg se at det kan være kjekt og ha, men aldri online.. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Mente at de som ville kunne fylle tomme plasser med bots online. Ikke som standard selvfølgelig og at slike servere ble merket tydelig. Endret 10. juni 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ja jeg skjønte det. Jeg bare tror ganske sikkert at det ikke vil fungere i system. Selv om serveren er merket med bots eller noe lignende, så vil en online server med ranking og xp ikke gå over ens med bots. Det er fordi AI'n vil være alt for lett å forutse og selv om da xp'n er 1/10 så vil det nok lett kunne utnyttes. Får man ingen xp derimot, så vil man jo helt sikkert heller finne en annen server. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvis botene kun ga deg xp til offline unlocks å slikt da? Man ville fått en slags separat xp greie til å unlocke sp våpen. Ikke vet jeg men jeg har ennå et lite håp om offline bots ivertfall. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Agurknytt, men whatever. About that dinosaur in Battlefield 3 ... Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Agurknytt, men whatever. About that dinosaur in Battlefield 3 ... DICE gir kjøperene det de vil ha Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 mye bra MP info i den filmen her: http://www.youtube.com/watch?v=8gv0ANnHFqc&feature=feedu de sier blant annet at hvis du bruker den quick-knife knappen så må du gjøre 2 "sweeps" for at fienden skal dø, så det blir ikke OP CoD kniving. man kan også ta frem kniven som i BF2 og stealth drepe fiender bakfra for dog tags, perfekt melee-system i mine øyne 2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Bare man ikke på magisk vis flyr 2 meter fram med en gang man skal quick-knife noen, slik som i CoD så. Men høres bra ut. Dratt fram BF2 igjen nå. God moro Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ikke spilt så mye BF2 jeg, men lurer på om ikke jeg skal prøve meg litt på det framover mot BF3. Spilt meg ganske lei på BC2 føler jeg. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Spiller i dette øyeblikk BF2 jeg da! glemt hvor kult det er, pluss at det er MANGE servere som er oppe med mange folk i, mange av de 64 mapsa er fulle, så fortsatt mange som spiller : D Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Lurer på om jeg skal legge inn BF2 her selv Noen Norske servere som fortsatt er oppe og går med aktive spillere på eller? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Håper bare at min maskin kjører BF3 bra når det kommer. Har hverken lyst eller ork til å oppgradere pcen nå Utifra det jeg har lest til, så skal pcen min kunne kjøre spillet på god grafikk. Spiller jo bare på 1440*900 skjerm så. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Lurer på om jeg skal legge inn BF2 her selv Noen Norske servere som fortsatt er oppe og går med aktive spillere på eller? Såvidt jeg vet er det liv på enkelte av TV2 sine servere. Har ikke vært å sjekket på lenge, men mener nå noen kompiser av meg spiller på de. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Aight, da er installering av Rift trial og BF2 på gang Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 TV2's Dragon Valley og Wake Island er det stort med aktivitet på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå