aGal Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hm PLUTSELIG så nekter BF3 å funke.. Først får den ikke respons fra Origin. Etter en restart så får jeg "corrupt data" når spillet startes. Har prøvd å ta en rep på spillet. Løsning? Jepp, slett og installer på ny! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Noen med bedre løsning? Sitter med en lusen 5mbit linje og en crap router som ikke tåler nedlasting over lengre tid før den må restartes. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Start pc'n på nytt? (Du har sikkert prøvd) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 LoL Var vist bare Close Quarters som ikke funket. Vanlig og Aftermath funker. Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Da var statsa tilbake Yeei Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 LoL Var vist bare Close Quarters som ikke funket. Vanlig og Aftermath funker. Hadde akkurat samme problem for ikke så lengesiden men bare med B2K. Prøvde å reparere spillet og da måtte jeg laste ned ca 3 GB men problemet var der enda. Men når jeg installerte spillet på nytt så funket alt som det skal. Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Fikk beskjed av LongDong å spørre hvordan det gikk, Dasken? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Treeegt. jaja, 90,- ikke så gale Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Fikk beskjed av LongDong å spørre hvordan det gikk, Dassen? Obvious hacks. Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Obvious hacks. Hvis han hadde hacket, hadde han nok vært en av de beste du.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Var ironisk gitt. Men ja, han var dreven. eide meg. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Det finnes ikke hackers i BF3 vel ? BTW http://www.battlefield.no/artikkel/adventskalender_nummer_5 Her er hva du kan vinne : 1 winner takes all Saitek X52 (Flight stick & Thruster Control) RAT 7 mus GLIDE musematte Thrustmaster Dual Trigger kontroller Turbo Tape Games T skjorte Sykkel skjorte fra Turbo Tape Games - Velocipede Plakater - Sett i videoen fra intervjuet Anime banner med Hatsune Miku Nøkkelbånd fra Razer, QPAD, Battlefield, Wii U Nintendo Mario Coins 2x300 kr i Gavekort på brettspill.no Assassins Creed 3 for PC Arma 2 CO for PC (x2 hvis vinneren vil ha med seg en venn) Private Military Company for PC (x2 hvis vinneren vil ha med seg en venn) Carrier Command - Gaea Missions for PC (x2 hvis vinneren vil ha med seg en venn) Medal of Honor: Warfighter for PC eller Xbox Need for Speed for Xbox eller PSVita Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Var ironisk gitt. Men ja, han var dreven. eide meg. Flydd noen hundre timer på PS3 og vært på PC i 2 mnd, så han blir vel bedre og bedre ja Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Flydd noen hundre timer på PS3 og vært på PC i 2 mnd, så han blir vel bedre og bedre ja Bruker han gamepad når han flyr eller mus og tastatur? Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Bruker han gamepad når han flyr eller mus og tastatur? Keyboard! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Brukte han det på PS3 også eller? Og styrer han uten mus? o_O Altså kun med piltastene? Pleide alltid og fly i en hybridmodus mellom mus og tastatur :-P Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Brukte han det på PS3 også eller? Og styrer han uten mus? o_O Altså kun med piltastene? Pleide alltid og fly i en hybridmodus mellom mus og tastatur :-P PS3-kontroll på PS3. Er ikke hundre prosent sikker på PC. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Kan ikke fatte at jeg har holdt ut over 500 timer på konsoll. Har akkurat rundet 24 timer spillt på PC å må si at det er et helt annet spill enn på konsoll. Kjente at jeg var små lei BF etter 500 timer spillt, men har nå fått en helt ny glød for spillet igjen Tok litt tid å få teken på å bruke mus og tastatur, men absolutt verdt å hoppe over på PC. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hva føler du er den største forskjellen mellom PC og konsoll? Har aldri spilt BF3 på konsoll så lurer litt på hva din oppfatning er. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Er ganske mange forskjeller egentlig, men det jeg merker størst forskjell på er flyten i spillet og selfølgelig grafikken. Visst jeg skulle gå tilbake til konsoll så ville det nok føles som sirup i forhold. Input lag var også et stort problem på konsoll, så jeg holdt meg utelukkende til hardcore mode hvor det var mere skyt først enn å måtte aime og korrigere hvor du skyter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå