Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er klart de blir eid på bortebanen PS3. Hadde Epsilon spilt med mus og tastatur hadde nok soga vært en annen. I jet på en annen side, kan jeg se for meg at PS3-kidsa har litt å stille med. I FPS har jeg aldri sett en PS3-spiller jeg har blitt imponert av tbh.

Epsilon har vært på Xbox i over 9 mnd. De har erfaring med mus og konsoll. Hadde de gått direkte fra PC til PS3, så hadde folk forstått det. 5v5 og 8v8 laget deres har PC og Xbox som sagt.

 

rivaL er ca. på samme nivå som Epsilon btw. rivaL vant vel sist de spilte mot hverandre, hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Hvordan er oppløsningen og frameraten på BF3 på PS3? Og hva vil du si grafikken tilsvarer på PC? Medium? Vanskelig å se utifra youtube videoer.

Frame er 30, mener jeg. Hvordan grafikken tilsvarer en PC er litt vanskelig for meg å uttale meg om, siden jeg aldri har spilt et eneste spill på PC. Grafikken er litt bedre enn på 720p YouTube-videoer, men ikke noe fantastisk.

 

Og hvis du legger til input lag på PS3, som gjorde at alle gode spillere gikk over til 576p, så er det nok ultra-ultra-low på en PC. Der ser en ikke så veldig mye hvis ikke du er godt erfaren med det.

 

Legger til: Siden du skrev at du aldri hadde vært imponert over PS3-spillere. PC-spillere ligger vel på 18-22 i accuracy? Competative spillere på PS3 ligger på 20%, og det med kontroll i hånda. rivaLXFactor skryter over at han høy accuracy på 21.7% med mus.

 

Nå skal jeg ikke si for mye bra om PS3, siden vi er på to forskjellige plattformer, men jeg er 100% sikker på at flere av PS3-klanene ville vært i toppen av PC. Vet ikke hva som hadde skjedd med vår bestemann i iNc, hvis han hadde fått spille med mus. Han ligger på 22% i accuracy hver runde. Sykt!

 

EDIT: Om det er ønskelig, så kan jeg laste opp noe gameplay fra meg selv på YouTube.

Endret av iNcredible_CrAzY
Lenke til kommentar

Var en kompis av meg som hadde en eller annen device som gjorde det mulig å spille med mus og tastatur på konsoll. Han ble bannet fordi det var ansett som hacks.

Hehe, hardware hack. Men jeg trodde det var mulig å kjøpe mus & tastatur til hvertfall PS2/3 i sin tid?

 

Bannet av hvem? Hvordan oppdager de det?

Ja det er jo et interessant spørsmål. Ble han kanskje bannet for det "indirekte" pga. høy k/d, "aimbot" etc.?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...