Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) EDIT: Modenheten på PS3 kan en heller sette seg tvilsom til. Mange cocky 13-18-åringer. Akkurat som på PC, altså Tror jeg spiller for mye public, kanskje det har noe å si. Endret 11. desember 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Det er klart de blir eid på bortebanen PS3. Hadde Epsilon spilt med mus og tastatur hadde nok soga vært en annen. I jet på en annen side, kan jeg se for meg at PS3-kidsa har litt å stille med. I FPS har jeg aldri sett en PS3-spiller jeg har blitt imponert av tbh. http://www.youtube.com/watch?v=kqxuZeIRvZU Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Det er klart de blir eid på bortebanen PS3. Hadde Epsilon spilt med mus og tastatur hadde nok soga vært en annen. I jet på en annen side, kan jeg se for meg at PS3-kidsa har litt å stille med. I FPS har jeg aldri sett en PS3-spiller jeg har blitt imponert av tbh. Epsilon har vært på Xbox i over 9 mnd. De har erfaring med mus og konsoll. Hadde de gått direkte fra PC til PS3, så hadde folk forstått det. 5v5 og 8v8 laget deres har PC og Xbox som sagt. rivaL er ca. på samme nivå som Epsilon btw. rivaL vant vel sist de spilte mot hverandre, hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hvordan er oppløsningen og frameraten på BF3 på PS3? Og hva vil du si grafikken tilsvarer på PC? Medium? Vanskelig å se utifra youtube videoer. Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Hvordan er oppløsningen og frameraten på BF3 på PS3? Og hva vil du si grafikken tilsvarer på PC? Medium? Vanskelig å se utifra youtube videoer. Frame er 30, mener jeg. Hvordan grafikken tilsvarer en PC er litt vanskelig for meg å uttale meg om, siden jeg aldri har spilt et eneste spill på PC. Grafikken er litt bedre enn på 720p YouTube-videoer, men ikke noe fantastisk. Og hvis du legger til input lag på PS3, som gjorde at alle gode spillere gikk over til 576p, så er det nok ultra-ultra-low på en PC. Der ser en ikke så veldig mye hvis ikke du er godt erfaren med det. Legger til: Siden du skrev at du aldri hadde vært imponert over PS3-spillere. PC-spillere ligger vel på 18-22 i accuracy? Competative spillere på PS3 ligger på 20%, og det med kontroll i hånda. rivaLXFactor skryter over at han høy accuracy på 21.7% med mus. Nå skal jeg ikke si for mye bra om PS3, siden vi er på to forskjellige plattformer, men jeg er 100% sikker på at flere av PS3-klanene ville vært i toppen av PC. Vet ikke hva som hadde skjedd med vår bestemann i iNc, hvis han hadde fått spille med mus. Han ligger på 22% i accuracy hver runde. Sykt! EDIT: Om det er ønskelig, så kan jeg laste opp noe gameplay fra meg selv på YouTube. Endret 11. desember 2012 av iNcredible_CrAzY Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ja, hadde vært kult å få se! 20% accuaracy på konsoll er vilt, hvis det er uten noen form for aim-assist. 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 edit: Oh, snap Nero, jeg avslørte nettopp hvem jeg er! Jeg fant det ut i går. Var obvious når du forklarte om fosterstillingen din etter turneringen 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Microsoft hadde jo planer i sin tid å lage en felles plattform for PC og konsollspillere men måtte etter sigende skrinlegge prosjektet da konsollkontrollen rett og slett ikke kunne måle seg med mus og tastatur. Nivået ble altfor ujevnt. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Var en kompis av meg som hadde en eller annen device som gjorde det mulig å spille med mus og tastatur på konsoll. Han ble bannet fordi det var ansett som hacks. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Var en kompis av meg som hadde en eller annen device som gjorde det mulig å spille med mus og tastatur på konsoll. Han ble bannet fordi det var ansett som hacks. Bannet av hvem? Hvordan oppdager de det? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Var en kompis av meg som hadde en eller annen device som gjorde det mulig å spille med mus og tastatur på konsoll. Han ble bannet fordi det var ansett som hacks. Hehe, hardware hack. Men jeg trodde det var mulig å kjøpe mus & tastatur til hvertfall PS2/3 i sin tid? Bannet av hvem? Hvordan oppdager de det? Ja det er jo et interessant spørsmål. Ble han kanskje bannet for det "indirekte" pga. høy k/d, "aimbot" etc.? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Kan jo ikke si at alle som gamer med Mus/Tastatur er "aimbot"-ish, vel, jo K/D ratio er jo noe da, men føler den er litt missledene i BF3 pga revives. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Nei, men hvis man feks. alltid får litt bedre nøyaktighet og litt bedre reaksjonstid så vil det gjøre utslag. Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Kan jo ikke si at alle som gamer med Mus/Tastatur er "aimbot"-ish, vel, jo K/D ratio er jo noe da, men føler den er litt missledene i BF3 pga revives. True. Er en spiller på PS3 som teamstacker og misbruker revives så mye som mulig | 5 i K/D. Spilte på lag med en fra iNcredible i en 12v12 clanmatch og gikk 0-11 iNcredible-personen gikk 27-3 i samme sqd Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Bannet av hvem? Hvordan oppdager de det? Var antakeligvis bevegelsesmønster på killcams eller lignende som "avslørte" ham. Det er ganske lett å se om folk bruker mus eller stikke (om det er lov å si). Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Er det bare jeg som får svært dårlige hastigheter fra Origin? Får ikke mer enn 500-700 KB/s, og når jeg skal laste ned CQ, AK og Aftermath så kommer jo dette til å ta mange timer! Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Holder på å bli gal, måtte reinstalere maskinen min her om dagen. Tenkte det ikke skulle være noe problem, settings i skyen, og dpi/rate lagret i musa, men sensitivityen er helt rar. Slått av acc i windows, men er fortsatt noe uggent, og treffer ikke en pøkk i bf3. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Kanskje du bare er så dårlig? Ville ha prøvd med annen mus. Endret 11. desember 2012 av War Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Er det bare jeg som får svært dårlige hastigheter fra Origin? Får ikke mer enn 500-700 KB/s, og når jeg skal laste ned CQ, AK og Aftermath så kommer jo dette til å ta mange timer! Jeg dropper ned til 200 KB/s, men så bor jeg veldig langt nord. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hmm, når Steam og uTorrent aldri kommer under 2 MB/s så burde da Origin klare å gi meg bedre hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå