Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du går i cockpit-perspektiv, så er fartboksen oppe til venstre. Jeg vil derimot ikke være for mye i dette perspektivet, men gå kjapt inn og ut av det når jeten nærmer seg bunnpunktet av 'looper'. Dette fordi tredje-perspektiv gir deg en fartsfølelse som er mye mer brukervennlig i lengden.

Lykket til med 3rd person i hardcore :p

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg spiller HC er fordi helse ikke regenereres, og jeg føler man skyter folk forever før de dør i normal

Forstår hva du mener, siden jeg selv hadde de samme meningene i BC2. Men det tar en god del tid før helsen er tilbake til 100% og på de fleste maps på Battlefield så har en ikke tid til å vente på det før en er død, uansett.

Var en cocky hardcore-clan som drittsnakket til oss, så vi invita de til kamp på hardcore. Spawnrapet dem, men dæven så mange teamkills :D

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke å drittsnakke til "normal" folk, jeg foretrekker hardcore, for jeg føler det blir nærmere realisme enn normal, samt at jeg får ikke til en dritt de gangene jeg havner på en normal server :p

Blir veldig god til å se forskjell på venn og fi når man spiller hc, jeg gjør iallefall det :p

Lenke til kommentar

Nei, det er kompisen min. Han er tysk og sikkert den snilleste personen på denne jord, så han er sikkert keen på å trene mye med deg :) Selv holder jeg meg til PS3 hvor folk har skikkelig skills (Bring it :D )

Han har ikke godtatt friend-requesten, så han var sikkert ikke så keen. Du får be han adde PoIly_Ester om han ombestemmer seg. Har lyst til å få til noen jet 1on1 scrims med noen som ikke er top 10 i verden liksom. Hvis han er ny på PC, er det sikkert ikke så dumt for han heller.

PS3-piloter er sikkert nogle oppegående, men kan aldri se for meg at infanteri på PS3 har noe som helst å stille opp med mot oppegående PC-spillere. Synd vi aldri får testet det ut, med mindre det går an å spille med PS3-kontroller på PC. Aner ikke hva jeg snakker om da selvsagt, jeg har aldri spilt FPS på konsoll i mer enn 10 sekunder før jeg rager over hvor useless kontrollene er, hehe.

Anyways, kult med en pro gamer på forumet. Hjertelig velkommen iNcredible_CrAzY!

edit: Oh, snap Nero, jeg avslørte nettopp hvem jeg er!

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Han har ikke godtatt friend-requesten, så han var sikkert ikke så keen. Du får be han adde PoIly_Ester om han ombestemmer seg. Har lyst til å få til noen jet 1on1 scrims med noen som ikke er top 10 i verden liksom. Hvis han er ny på PC, er det sikkert ikke så dumt for han heller.

PS3-piloter er sikkert nogle oppegående, men kan aldri se for meg at infanteri på PS3 har noe som helst å stille opp med mot oppegående PC-spillere. Synd vi aldri får testet det ut, med mindre det går an å spille med PS3-kontroller på PC. Aner ikke hva jeg snakker om da selvsagt, jeg har aldri spilt FPS på konsoll i mer enn 10 sekunder før jeg rager over hvor useless kontrollene er, hehe.

Anyways, kult med en pro gamer på forumet. Hjertelig velkommen iNcredible_CrAzY!

edit: Oh, snap Nero, jeg avslørte nettopp hvem jeg er!

Takk skal du ha, Dassen. Vel. En av de største lagene på PC, Epsilon, rømte PS3 etter bare 3 uker fordi de ble slått i filler, så jeg ville nå ikke vært for sikker. Samtidig ble tidligere nr 1 jetpilot Epsilon_Kulagin grust 7-0 av en av de beste PS3 pilotene. Etter dette ble ikke Epsilon å se på PS3 igjen. Nivået er nok mye høyere enn du tror og det er flere ganger jeg ser YouTube-videoer av de beste PC-lagene og tenker: 'herre, hvorfor gjør du det der' *woops så dør han*. Xbox derimot er nivået ganske middelmådig.

Skal snakke med Longdong. Han dogfighter hele tiden, så han tar nok godt imot deg :)

EDIT: Modenheten på PS3 kan en heller sette seg tvilsom til. Mange cocky 13-18-åringer.

Endret av iNcredible_CrAzY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...