Kakeshoma Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Tja, på konsoll er det 24 spillere. på PC 64. Det sier vel alt PC er tingen ja. Men føler at 64 er lite. Selv gode gamle Joint Ops har 128. 150 Når er neste store spillmesse? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Tja, på konsoll er det 24 spillere. på PC 64. Det sier vel alt PC er tingen ja. Men føler at 64 er lite. Selv gode gamle Joint Ops har 128. Nå handler det om å skape en viss realisme, skulle man hatt 128 spillere måtte mapene være gigantiske. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Eventuelt dobbelt så store.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Tror ikke "Rush Mode" hadde passet med 128 v 128 iallefall. Blir kaotisk om 128 stk skal plante forskjellige bomber. Dobbelt så store maps + dobbelt så mange spillere hadde nok krevd en god del ytelse fra maskinen tenker jeg. Lenke til kommentar
eindude Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Tja, på konsoll er det 24 spillere. på PC 64. Det sier vel alt PC er tingen ja. Men føler at 64 er lite. Selv gode gamle Joint Ops har 128. Nå handler det om å skape en viss realisme, skulle man hatt 128 spillere måtte mapene være gigantiske. ikke bare det men man har jo ARMA2 til sånt ATM Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Blir PC versjon på meg. Har bygd meg en ny stasjonær sandy bridge pc. Mangler skjermkort, den kjøper jeg nå lansering nærmer seg:) Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg er enig i at større maps, flere spillere og bedre grafikk gir PC en fordel ovenfor konsoll. Men, til syvende og sist handler Battlefield om team play, så kjøp det til den plattformen vennene dine spiller på. Det er da man har det morsomst! Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Når er neste store spillmesse? Regner med at vi får se litt Battlefield på Comic Con messen 21-24 juli, hvis det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Comic con var det ja takk Q: How many weapon customizationscan be expected? A: Thousands! Probably tens or hundreds of thousands. This is the biggest battlefield we've ever made so the customization is huge and open. There's three slots on every weapon so you can clip things on like a flashlight or flash suppressor, tons and tons of things. Optics I can't even believe how many optics they've gotten into the game. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Comic con var det ja takk Q: How many weapon customizationscan be expected? A: Thousands! Probably tens or hundreds of thousands. This is the biggest battlefield we've ever made so the customization is huge and open. There's three slots on every weapon so you can clip things on like a flashlight or flash suppressor, tons and tons of things. Optics I can't even believe how many optics they've gotten into the game. Vil det si som i BC2? Eller har man flere muligheter til å customisere våpnene? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ser ut til å være flere modifikasjoner man kan gjøre enn i BC2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 MW3 hadde Holo scope + flip up magnifier i den ene videoen. Det hadde vært epic, men muligens litt imba i MP. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Liker best å spille på konsoll pga stor tv, og surround. Kvifor kan du ikkje spele på PC med stor tv og surround? Det er det de vanlige kommentarer vi får fra konsollfolket. Jeg sitter i sofaen på en 46 tommers 1080p TV og gamer på pcen min jeg. Er akkurat som en konsoll i mine øyner, bare litt vel stor maskin hehe. Du må ikke ha datastol eller databenk for å game pc Battlefield 3 regner jeg med blir nok best på PC Lenke til kommentar
siindre Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 På EAUK forumet skrev en av devsene at de hadde kjørt spilltester med over 100 på serveren men at det ikke fungerte godt nok. Teknisk gikk det helt fint men det var langt fra balansert. Husker på BF2/2142 spilte hvertfall jeg sjeldent 64 servere, det var som oftest 32/48 som var mest gøy. Mindre spam og mer rom for taktikk. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) These are Your Favourite Games of E3 2011 Det var ikke overraskende Endret 10. juni 2011 av Daxen Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Husker på BF2/2142 spilte hvertfall jeg sjeldent 64 servere, det var som oftest 32/48 som var mest gøy. Mindre spam og mer rom for taktikk. Sjeldent 64 , det var der det virkelig var kult å prøve å teame og kjøre en taktikk. Ett par av banene ble jo så kaotiske at man virkelig måtte tenke før man løp.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Spillte endel på 48 servere og i BF2, men det var mer fordi det var endel Karkand 24/7 servere med god Ping som kjørte det. Hadde spillt på 64 player hvis de hadde samme oppsettet ellers, om mulig Lenke til kommentar
Seal Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ah, gleder meg som en unge til dette! Liker veldig godt det jeg så fra fremvisninger. Sikkert mange som syns man kjørte for lenge i tanksen uten at noe skjedde (jeg mener, det ville aldri skjedd i CoD), men jeg likte det veldig. Realistisk følelse og krigspenning står sterkt, i that I liiiiike! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Ja, det var nesten flashback til Flashpoint:1985, der man ofte hadde missions der man kjørte på lasteplanet i en lastebil i noen minutter før man kom frem til området man skulle utføre oppdraget i. Så måtte man spasere frem til målet, noe som gjerne tok litt tid det også. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 These are Your Favourite Games of E3 2011 Det var ikke overraskende Haha BF3 og Skyrim knuste jo alle. Deilig å se hvor langt MW3 er nede på den lista 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå