Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg regnet med å skaffe alle DLC'ene uansett så var det mest mening i å kjøpe premium. Tror det fakisk ble litt billigere enn å kjøpe alle DLC separat. Er egentlig mye mer fornøyd med premium nå enn jeg var da jeg hørte om det første gangen.

Lenke til kommentar

Viktigste er som regel å ha Air radar + ha maksimalt fokus på å svinge ved 300 Km/t (eller om det er i mph).

Og så er det bare å håpe på at piloten ikke klarer dette like bra, eventuelt at du klarer noen fine og uforventede svinger for å riste han av deg.

Og så var det litt tålmodighet, samt håpe på ikke fienden har et ekstra fly i luften eller AA. :p

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Det er ~315 som er den optimale hastigheten (vil tro det er snakk om knop), og på dette nivået er det selvsagt at man klarer å holde den farten uavhengig om man er i 3rd person eller i cockpit.

Nesten alle svinger man gjør har et eget navn og hensikt, som er nøye planlagt som angrep eller kontraangrep. Looper man rundt som en og annen nisse på dette nivået og håper på å ende opp bak den andre jeten ved et mirakel, har man ikke en sjans i havet mot de gutta der.

Forøvrig er det 1on1, så det er ikke snakk om noen hjelp å få fra andre i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar

Det er ~315 som er den optimale hastigheten (vil tro det er snakk om knop), og på dette nivået er det selvsagt at man klarer å holde den farten uavhengig om man er i 3rd person eller i cockpit.

Nesten alle svinger man gjør har et eget navn og hensikt, som er nøye planlagt som angrep eller kontraangrep. Looper man rundt som en og annen nisse på dette nivået og håper på å ende opp bak den andre jeten ved et mirakel, har man ikke en sjans i havet mot de gutta der.

Forøvrig er det 1on1, så det er ikke snakk om noen hjelp å få fra andre i denne sammenhengen.

Jeg er tidligere nr 1 jetpilot på PS3 før jeg startet med infateri only. Det er mye navn som du sier og det tar veldig mye tid å bli en god jetpilot. Så og si én eneste speedfail og du har tapt.

Den optimale hastigheten er 313 faktisk, men hvis en skal være realistiske, så vil en optimal "loop" ligge mellom 309-314.

For dere som ønsker å bli bedre i jets og annet, så er det en enkel måte å bli god på. Når du bremser på vei ned, hold farten på 308-309 og slipp bremsene ca 10grader før bunnpunkt. Dette gjør at jeten vil selv skape fart oppover og du kan bruke to kjappe afterburnere mellom 9-11 o'clock.

Feilen mange gjør er enkelt og greit: For mange afterburnere og at en bremser jeten helt ned.

Hvis dere ønsker å møte topp PS3 piloter som nå er på PC, så kan dere alltids finne LongDongOne.

Plutselig så var ikke passordet mitt det samme og nå er jeg blokkert. Gjennopprett passordsia er nede. flott :)

Samme problem her. Alt EA gjør er og blir en alpha utgave. Så mye feil.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg er tidligere nr 1 jetpilot på PS3 før jeg startet med infateri only. Det er mye navn som du sier og det tar veldig mye tid å bli en god jetpilot. Så og si én eneste speedfail og du har tapt.

Den optimale hastigheten er 313 faktisk, men hvis en skal være realistiske, så vil en optimal "loop" ligge mellom 309-314.

For dere som ønsker å bli bedre i jets og annet, så er det en enkel måte å bli god på. Når du bremser på vei ned, hold farten på 308-309 og slipp bremsene ca 10grader før bunnpunkt. Dette gjør at jeten vil selv skape fart oppover og du kan bruke to kjappe afterburnere mellom 9-11 o'clock.

Feilen mange gjør er enkelt og greit: For mange afterburnere og at en bremser jeten helt ned.

Hvis dere ønsker å møte topp PS3 piloter som nå er på PC, så kan dere alltids finne LongDongOne.

Samme problem her. Alt EA gjør er og blir en alpha utgave. Så mye feil.

Hvordan ser man fart?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...