War Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Word' På en måte gulroten i å skaffe seg den tiden ingen hadde. Samme som El-biler i bussfila, skaffer alle seg El-bil går fordelene vekk. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Du merker ikke hva du har før det er borte. Premium er mye greier man ikke tenker på. F.eks. sitter vi og gamer AM fordi det slippes 2 uker før for Premium members. Verdt penga alene imo. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Dafuq. Fikk plutselig beskjed om å laste ned en patch på 3.0 GB nå. I går måtte jeg laste ned en på 3.8 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Siden jeg regnet med å skaffe alle DLC'ene uansett så var det mest mening i å kjøpe premium. Tror det fakisk ble litt billigere enn å kjøpe alle DLC separat. Er egentlig mye mer fornøyd med premium nå enn jeg var da jeg hørte om det første gangen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Premium er en vinn-vinn situasjon for spillerne og EA/Dice. 2 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Faken så høyt nivået i 1v1 Jet i ESL er. Ligger i fosterstilling og griner etter jeg ble rævkjørt i kvartfinalen i cupen. 3 Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Faken så høyt nivået i 1v1 Jet i ESL er. Ligger i fosterstilling og griner etter jeg ble rævkjørt i kvartfinalen i cupen. Og flere gode piloter kommer. Flere av de beste fra PS3 tar turen over til PC i januar. Han ene vil nok garantert ligge i toppen på PC. Hvem flydde du mot i kvarten? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 KOSOY - piloten til RUSBAT. Han fyren her: http://www.youtube.com/watch?v=0CyT0uT0aqQ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg klarer ikke dogfights i jet :-( Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Viktigste er som regel å ha Air radar + ha maksimalt fokus på å svinge ved 300 Km/t (eller om det er i mph). Og så er det bare å håpe på at piloten ikke klarer dette like bra, eventuelt at du klarer noen fine og uforventede svinger for å riste han av deg. Og så var det litt tålmodighet, samt håpe på ikke fienden har et ekstra fly i luften eller AA. Endret 10. desember 2012 av Andrull Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er ~315 som er den optimale hastigheten (vil tro det er snakk om knop), og på dette nivået er det selvsagt at man klarer å holde den farten uavhengig om man er i 3rd person eller i cockpit. Nesten alle svinger man gjør har et eget navn og hensikt, som er nøye planlagt som angrep eller kontraangrep. Looper man rundt som en og annen nisse på dette nivået og håper på å ende opp bak den andre jeten ved et mirakel, har man ikke en sjans i havet mot de gutta der. Forøvrig er det 1on1, så det er ikke snakk om noen hjelp å få fra andre i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Får ikke koblet til origin nå, uansett hvor mye jeg prøver.. Noen andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Får ikke koblet til origin nå, uansett hvor mye jeg prøver.. Noen andre som opplever det samme? Jupp. Måtte bytte passord.. Prøv det. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 0:37 er måten å gjøre det på Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) PC serverne til EA er stresset for øyeblikket. Har store problemer med å joine games nå og det var problemer tidligere i kveld. Ble bannet fra en XBOW/Knife-server for ESP hack da jeg merket at jeg ikke fikk joinet noen server, koselig Endret 10. desember 2012 av TB-G0RG0NPL3X Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Plutselig så var ikke passordet mitt det samme og nå er jeg blokkert. Gjennopprett passordsia er nede. flott Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er ~315 som er den optimale hastigheten (vil tro det er snakk om knop), og på dette nivået er det selvsagt at man klarer å holde den farten uavhengig om man er i 3rd person eller i cockpit. Nesten alle svinger man gjør har et eget navn og hensikt, som er nøye planlagt som angrep eller kontraangrep. Looper man rundt som en og annen nisse på dette nivået og håper på å ende opp bak den andre jeten ved et mirakel, har man ikke en sjans i havet mot de gutta der. Forøvrig er det 1on1, så det er ikke snakk om noen hjelp å få fra andre i denne sammenhengen. Jeg er tidligere nr 1 jetpilot på PS3 før jeg startet med infateri only. Det er mye navn som du sier og det tar veldig mye tid å bli en god jetpilot. Så og si én eneste speedfail og du har tapt. Den optimale hastigheten er 313 faktisk, men hvis en skal være realistiske, så vil en optimal "loop" ligge mellom 309-314. For dere som ønsker å bli bedre i jets og annet, så er det en enkel måte å bli god på. Når du bremser på vei ned, hold farten på 308-309 og slipp bremsene ca 10grader før bunnpunkt. Dette gjør at jeten vil selv skape fart oppover og du kan bruke to kjappe afterburnere mellom 9-11 o'clock. Feilen mange gjør er enkelt og greit: For mange afterburnere og at en bremser jeten helt ned. Hvis dere ønsker å møte topp PS3 piloter som nå er på PC, så kan dere alltids finne LongDongOne. Plutselig så var ikke passordet mitt det samme og nå er jeg blokkert. Gjennopprett passordsia er nede. flott Samme problem her. Alt EA gjør er og blir en alpha utgave. Så mye feil. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Funker dårlig her au... Er vel bare å vente ser jeg for meg.... møkk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg er tidligere nr 1 jetpilot på PS3 før jeg startet med infateri only. Det er mye navn som du sier og det tar veldig mye tid å bli en god jetpilot. Så og si én eneste speedfail og du har tapt. Den optimale hastigheten er 313 faktisk, men hvis en skal være realistiske, så vil en optimal "loop" ligge mellom 309-314. For dere som ønsker å bli bedre i jets og annet, så er det en enkel måte å bli god på. Når du bremser på vei ned, hold farten på 308-309 og slipp bremsene ca 10grader før bunnpunkt. Dette gjør at jeten vil selv skape fart oppover og du kan bruke to kjappe afterburnere mellom 9-11 o'clock. Feilen mange gjør er enkelt og greit: For mange afterburnere og at en bremser jeten helt ned. Hvis dere ønsker å møte topp PS3 piloter som nå er på PC, så kan dere alltids finne LongDongOne. Samme problem her. Alt EA gjør er og blir en alpha utgave. Så mye feil. Hvordan ser man fart? Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hvordan ser man fart? Hvis du går i cockpit-perspektiv, så er fartboksen oppe til venstre. Jeg vil derimot ikke være for mye i dette perspektivet, men gå kjapt inn og ut av det når jeten nærmer seg bunnpunktet av 'looper'. Dette fordi tredje-perspektiv gir deg en fartsfølelse som er mye mer brukervennlig i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå