Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig liker jeg Aftermath hittil. Har ikke fått satt meg inn i karta helt enda, men liker balansen og at man må være ekstra strategisk når man beveger seg rundt på kartene. Testa litt Rush i går, og på det ene kartet skjønte jeg at det var meninga at det skulle være ekstra vanskelig å komme seg opp til bombene i det ene ødelagte palasset. Spilte alene, så det var ikke lett å pushe med en gjeng tilbakestående spillere.

Jeg ser alltid folk som whiner over nye map packs i BF:3. Jeg syns det er dritkult at de lager såppas varierte pakker, med forskjellige game modes. Når End Game kommer ut så har BF:3 blitt et veldig stort spill, med muligheter for å spille lenge uten å bli lei...

Lenke til kommentar

Nå har jeg tatt full reinstall av Origin og BF3 to ganger.. Origin finner fremdeles ikke AM!..

Ja har premium.. Det som er rart at CQ er det to av på utvidelsepakker(DLC), ingen AM.

Får ringe inn å syte litt i dag:(

Sikkert en bugg.

Godt begge deler:) Kontaktet EA-Support via chat. Var krøll med kontoen min.

post-210502-0-83927200-1354884525_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tror de fleste har tatt imot aftermath med åpne armer. Tenker bare på antall fulle servere jeg finner i forhold til når de andre pakkene kom.

Scavenger synes jeg var festlig som et litt mindre seriøst avbrekk fra rush og CQ.

Rush derimot har gjort meg like glad som når spillet var nytt. Elsker at det endelig har kommet maps der man kan utnytte landskapet til det fulle rent taktisk, og der man med en gang ser hvor mye det kan være å ha en høydefordel over det andre laget.

En annen ting som jeg synes er litt festlig med spillere etter at aftermath kom, er at jeg synes folk har blitt MYE ivrigere til å bruke røyk til fremrykning. Det er godt å se.

Lenke til kommentar

Google, det er en enkel fiks.

Selv om du trykker "Never display again".

Men uansett, aftermath er mye bedre enn alle andre dlc's.

jeg googlet, men fant ikke noe svar ;) Vet ikke helt hva jeg skal søke på, for når den meldingen kommer opp så holder jo jeg på å spille, så jeg glemmer hva som står i den :p

Lenke til kommentar

Rush derimot har gjort meg like glad som når spillet var nytt. Elsker at det endelig har kommet maps der man kan utnytte landskapet til det fulle rent taktisk, og der man med en gang ser hvor mye det kan være å ha en høydefordel over det andre laget.

Rush i AK var en total katastrofe. Ikke det at jeg spiller så mye rush selv men godt å høre at det fungerer bra på Aftermath.
Lenke til kommentar

Nå er det sikkert fordi jeg ikke har spilt de så mye ennå, men synes det var litt for mange detaljer på (noen) av de nye kartene. Ble nesten litt surrete da jeg skulle bevege meg i og med at det konstant er 10 gode spoter for snipere og bipods. Dette kommer sikkert med tid altså.. Men mer tid enn jeg pleier å bruke på å lære meg maps. Scavenger prøvde jeg litt og det var ok til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...