Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Nevermind, leste ikke skikkelig før jeg skrev. Endret 6. desember 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg kjørte tilfeldigvis også full reinstall i natt (pga. diskproblemer) og det gikk helt smertefritt, spilte en kjapp runde Scavenger før jobb Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kan jeg ta backup av BF3 innstalasjonen min på noen måte? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 tar 10 min å flytte hele mappen (origin games som ligger i prog.filer86) så innstalerer du på 2-3 min Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Positivt overrasket over de nye kartene, gruser Close Quarters! Har bare prøvd med Conquest 64 ennå da. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Etter jeg installerte Aftermath får jeg bare "Error: Your game data is corrupt" Og at jeg måtte reparere spillet, jeg gjorde det, men hjalp ikke. Flere som har fått dette? Må jeg reinstallere hele spillet? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg og fikk det. Har ikke fått fixet det. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Har du testet og reinstallert det da? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg og fikk det. Har ikke fått fixet det. Fikk fikset problemet. Måtte laste ned den nyeste language pack fra desember. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Fått spilt litt Aftermath idag, og foreløbig ser det meget bra ut! dette her var bedre enn forventet, og forventingene var ganske høye. Fire gjennomført bra map! XBOW var jo også ganske artig å bruke. Endret 6. desember 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Noen som vet hvordan jeg kan få windows 7 til å gi faen i å resette display settingsene fordi "System performance is poor" mens jeg spiller BF3 ? Begynner å bli irriterende 1 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 søk i start: juster ytelse... der er det mye å endre på. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Hvis jeg setter den på custom, så gir windows f i å endre på ting ? Og Takk Endret 6. desember 2012 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Fikk fikset problemet. Måtte laste ned den nyeste language pack fra desember. Hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Noen som vet hvordan jeg kan få windows 7 til å gi faen i å resette display settingsene fordi "System performance is poor" mens jeg spiller BF3 ? Begynner å bli irriterende Google, det er en enkel fiks. Selv om du trykker "Never display again". Men uansett, aftermath er mye bedre enn alle andre dlc's. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Nå har jeg tatt full reinstall av Origin og BF3 to ganger.. Origin finner fremdeles ikke AM!.. Ja har premium.. Det som er rart at CQ er det to av på utvidelsepakker(DLC), ingen AM. Får ringe inn å syte litt i dag:( Sikkert en bugg. Endret 7. desember 2012 av jetzbullet Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Er M5K klassifisert som en pistol? Altså kan vi bruke den som primary på scavanger? Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Noen som kjører windows 8 her? Tenkte å kjøre det på gaming pcen også når jeg skal reformatere neste gang Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Hvordan gjorde du det? Lastet ned språk pakka og la filene i Battlefield 3 mappa? Bare google det, så finner du nokk filene du trenger. Tror dette er pga. at jeg kjøpte russiske versonen av BF3. Er ikke første gangen jeg måtte laste ned en språk pakke. Endret 7. desember 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå