Dassen Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Foregrip gjør at du får mindre side to side recoil på nær til medium avstand. Aldri bruk foregrip på våpen med low side to side recoil eller våpen som er laget for å fungere best på lengere avstander. Jeg forstår de udiskutable faktaene som tallene fremviser. Jeg skjønner virkelige ikke hva det er jeg gjør, men for eksempel med AEK treffer jeg ingenting uten foregrip. Spilte for eksempel en ESL match i går og gikk fra 6-13 K/D til 27-27 K/D etter jeg skiftet midt matchen fra å ikke bruke foregrip til å bruke det. Utelukker selvsagt ikke at det kan ha vært tilfeldigheter, eller andre faktorer som spilte inn. Trolig har jeg justert hvordan jeg skyter i forhold til hvordan våpenet oppfører seg med foregrip. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Man kan jo egentlig ikke justere skytingen i forhold til dårlig accuracy/stor spread...Det blir da kun å skyte mange kuler mot målet og håpe på at flest mulig av dem treffer. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 AEK har ikke så ille spread når du bruker foregrip og heavybarrel. Virker som om heavybarrel utligner for spreaden på lengere avstander. Prøvde samme comboen med M416, men der gjorde foregrip bare alt værre. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Uhm.. Det var Codename Eagle som startet det hele, ikke Battlefield ? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 We are working on releasing Aftermath for all of our PC Premium members. Stay tuned on Battlelog for updates. Thanks for your patience. Ikke overrasket... :nei2: Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 ACW-R sier dere for engeneer. Prøvde nå, jeg ville satt den på sisteplass. Føltes ut som jeg skøt i blinde med så mye drift. Traff jo ingenting. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 hvordan får du tegnet det dær? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Blyant i paint, det er bare en beskrivelse av følesen. Det beste er vel å finne en vegg og bytte våpen og sjekke kulehullene Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 ACW-R har jo omtrent ikke recoil. Er en ut av de bedre Engineer våpen på lang avstand synes jeg. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Uhm.. Det var Codename Eagle som startet det hele, ikke Battlefield ? Stemmer det, flamethrower ftw Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Skjønner ikke helt diskusjonen rundt dette, i og med at netcoden i bf3 er så hinsides rævva. Det er jo egentlig bare snakk om tilfeldigheter om man treffer eller ikke, og om hvem som dør først. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 You need to download and install this expansion. hva skal dette bety? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Du prøver vel å starte et kart fra en utvidelse du ikke har installert. Start Origin, og la spillet bli oppdatert. (~3.8GB) Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Du prøver vel å starte et kart fra en utvidelse du ikke har installert. Start Origin, og la spillet bli oppdatert. (~3.8GB) Hum, jeg har premium og den starter ikke automatisk. har reparert instalasjonen også. prøver altså å starte siste expansion Ruarcs now has access to Aftermath for Battlefield 3 Aftermath Struggle for supremacy and survival amongst the he shattered districts, streets and cities of post-earthquake Iran Deliver death in silence with the all new crossbow Three new vehicles modified to showcase engineering ingenuity and firepower New Scavenger game mode lets you explore the environment to find more powerful weapons 7 hours ago • • Comment • Hooah! UPDATE: Aftermath is being made available progressively for all of our PC Premium members. It should be available to all PC Premium members no later than end of day today (Dec 4). Thanks for your patience. Jaha,det betyr vel at det kommer etterhvert da Endret 4. desember 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 UPDATE: Aftermath is being made available progressively for all of our PC Premium members. It should be available to all PC Premium members no later than end of day today (Dec 4). Thanks for your patience. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Andre som har problemer med Origin? Er konstant stuck på en oppdateringsloop så fort jeg starter programmet. Når jeg logger på står det bare at en oppdatering er påkrevd, og jeg må restarte programmet og gjøre det samme igjen, og igjen, og igjen... Det gikk fint å starte BF3 rett fra Battlelog før i dag. Endret 4. desember 2012 av Nixxy Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Rå utvidelse. Likte godt bipod på kniven^^ Endret 4. desember 2012 av War 1 Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Endret land til Belgia på ea.com. Laster ned Aftermath nå Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Laster ned Aftermath uten noe endring på noe nå. Men ingen nedlastingshastighet eller tid igjen vises.. Edit: nvm, fant hastighet osv nederst på "my games" Endret 4. desember 2012 av chairgame Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Rå utvidelse. Likte godt bipod på kniven^^ DU SOM HAR LAGET? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå