Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Foregrip gjør at du får mindre side to side recoil på nær til medium avstand. Aldri bruk foregrip på våpen med low side to side recoil eller våpen som er laget for å fungere best på lengere avstander.

Jeg forstår de udiskutable faktaene som tallene fremviser. Jeg skjønner virkelige ikke hva det er jeg gjør, men for eksempel med AEK treffer jeg ingenting uten foregrip. Spilte for eksempel en ESL match i går og gikk fra 6-13 K/D til 27-27 K/D etter jeg skiftet midt matchen fra å ikke bruke foregrip til å bruke det. Utelukker selvsagt ikke at det kan ha vært tilfeldigheter, eller andre faktorer som spilte inn. Trolig har jeg justert hvordan jeg skyter i forhold til hvordan våpenet oppfører seg med foregrip.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du prøver vel å starte et kart fra en utvidelse du ikke har installert.

Start Origin, og la spillet bli oppdatert. (~3.8GB)

Hum, jeg har premium og den starter ikke automatisk. har reparert instalasjonen også. prøver altså å starte siste expansion

Ruarcs now has access to Aftermath for Battlefield 3

Aftermath

Struggle for supremacy and survival amongst the he shattered districts, streets and cities of post-earthquake Iran

Deliver death in silence with the all new crossbow

Three new vehicles modified to showcase engineering ingenuity and firepower

New Scavenger game mode lets you explore the environment to find more powerful weapons

7 hours ago

Comment

Hooah!

UPDATE: Aftermath is being made available progressively for all of our PC Premium members. It should be available to all PC Premium members no later than end of day today (Dec 4). Thanks for your patience.

Jaha,det betyr vel at det kommer etterhvert da

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Andre som har problemer med Origin? Er konstant stuck på en oppdateringsloop så fort jeg starter programmet. Når jeg logger på står det bare at en oppdatering er påkrevd, og jeg må restarte programmet og gjøre det samme igjen, og igjen, og igjen...

Det gikk fint å starte BF3 rett fra Battlelog før i dag.

Endret av Nixxy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...