Nerowulf Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Lenge til ESL aksepterer det som er nyere enn B2K? Er på tide ihvertfall. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Den beste setupen for ACW-R er heavy barrel, red dot- / kobra-sikte og fore grip. Det gjør den nesten like treffsikker som de beste assault våpnene. Selv har jeg ca. 19% accuracy med nevnte setup og har 1.78 KPM med den. Lett det beste engineer-våpenet. Eneste ulempen er at du ikke kan bruke det i ESL-kamper. - Kilde: Jeg er blant top 1% i verden med dette våpenet. hvorfor forgrip? det gjør bare våpenet verre. Du får litt mindre side-2-side recoil, men dårligere accuracy på lengere avstander, som dette våpenet er beregnet til. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Det avhenger av spillestilen din. De ville neppe laget en attachment som gjøre våpenet verre uten noen fordeler. For meg er fore grip nødvendig for å kunne treffe på avstander. Lenge til ESL aksepterer det som er nyere enn B2K? Er på tide ihvertfall. Vil nok ikke endres så lenge de er avhengige av at man har kjøpt DLCen. Det har i alle fall vært normen i andre spill på ESL. Endret 3. desember 2012 av Dassen Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 @Dassen, forgrip gjør at du får mindre vertical recoil, som er bergnet til våpen som M-tar og A-91. Prøv bipod eller ingenting, ved å putte på forgrip på ACW-R gjør du bare våpenet verre, siden våpenet har lav vertical recoil er det ikke verdt tapet du får med dårligere accuracy på lengere avstander. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Vil nok ikke endres så lenge de er avhengige av at man har kjøpt DLCen. Det har i alle fall vært normen i andre spill på ESL. Man må vel kjøpe Back to Karkand-DLC? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 @Dassen, forgrip gjør at du får mindre vertical recoil, som er bergnet til våpen som M-tar og A-91. Prøv bipod eller ingenting, ved å putte på forgrip på ACW-R gjør du bare våpenet verre, siden våpenet har lav vertical recoil er det ikke verdt tapet du får med dårligere accuracy på lengere avstander. Mener du horisontal recoil? Det er jo absolutt ønskelig med mindre vertical recoil. Jeg skyter i burst på 3-4 skudd og er avhengig at disse treffer på mer eller mindre samme sted, hvilket jeg oppnår med fore grip. Skal uansett gi uten et forsøk Man må vel kjøpe Back to Karkand-DLC? Jeg tipper admins har latt det bli med av personlige årsaker les: nostalgi for B2K maps. De kan argumentere for at det var gratis for de som ønsket det, dersom man forhåndsbestilte. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 @Dassen, ja tok feil, mente horisontal. du får litt mindre recoil til sidene på close range, men på lengere avstander blir spreaden mye større og du bomber på flere kuler enn du hadde hvis du ikke hadde brukt forgrip. spreaden blir 0.402 med forgrip, men hvis du bruker Heavy Barrel blir den 0.105 kilde: http://symthic.com/bf3-weapon-charts#00001000cnnn00-02 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ser prisene på premium varierer noe veldig. Hvor er det jeg kan få kjøpe det billigst akkurat nå? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ser prisene på premium varierer noe veldig. Hvor er det jeg kan få kjøpe det billigst akkurat nå? Det var på tilbud til 250,- i forrige uke på origin. (Black friday tilbud) Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Ser prisene på premium varierer noe veldig. Hvor er det jeg kan få kjøpe det billigst akkurat nå? vet ikke hvor det er billigst, men her er det ganske billig (46.99$/265kr), du trenger ikke proxy. Endret 3. desember 2012 av bolle1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Kom innom og få noen gratis spill Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Prøver å joine Aftermath server men får bare "You need to download and install this expansion." Jeg har ofc premium. Spillet i Origins sier at det er up to date. Løsning? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Prøver å joine Aftermath server men får bare "You need to download and install this expansion." Jeg har ofc premium. Spillet i Origins sier at det er up to date. Løsning? Regner med du sitter på pc? Vi får ikke aftermath før i morgen om jeg husker rett Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 aaah.. Såg det var noen servere som hadde peeps på. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 regner med at den 3.8gb oppdateringen som kom i fag var aftermath? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 regner med at den 3.8gb oppdateringen som kom i fag var aftermath? Er nok bare en lite fix på et våpen 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ser prisene på premium varierer noe veldig. Hvor er det jeg kan få kjøpe det billigst akkurat nå? 220,- http://www.g2play.net/store/ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Mener du horisontal recoil? Det er jo absolutt ønskelig med mindre vertical recoil. Jeg skyter i burst på 3-4 skudd og er avhengig at disse treffer på mer eller mindre samme sted, hvilket jeg oppnår med fore grip. Skal uansett gi uten et forsøk Jeg tipper admins har latt det bli med av personlige årsaker les: nostalgi for B2K maps. De kan argumentere for at det var gratis for de som ønsket det, dersom man forhåndsbestilte. Foregrip gjør at du får mindre side to side recoil på nær til medium avstand. Aldri bruk foregrip på våpen med low side to side recoil eller våpen som er laget for å fungere best på lengere avstander. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Er nok bare en lite fix på et våpen kanskje de har fikset lasersikte på kniven, eller kanskje tilogmed bipod 2 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Ser prisene på premium varierer noe veldig. Hvor er det jeg kan få kjøpe det billigst akkurat nå? Vet ikke om det fungerer lenger, men jeg kjøpte av EA India for 1499 rupi, aka rundt en norsk hundrelapp ca, da det kom ut.. Endret 4. desember 2012 av vetle666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå