Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den beste setupen for ACW-R er heavy barrel, red dot- / kobra-sikte og fore grip. Det gjør den nesten like treffsikker som de beste assault våpnene. Selv har jeg ca. 19% accuracy med nevnte setup og har 1.78 KPM med den. Lett det beste engineer-våpenet. Eneste ulempen er at du ikke kan bruke det i ESL-kamper.

 

- Kilde: Jeg er blant top 1% i verden med dette våpenet.

hvorfor forgrip? det gjør bare våpenet verre. Du får litt mindre side-2-side recoil, men dårligere accuracy på lengere avstander, som dette våpenet er beregnet til.

Lenke til kommentar

Det avhenger av spillestilen din. De ville neppe laget en attachment som gjøre våpenet verre uten noen fordeler. For meg er fore grip nødvendig for å kunne treffe på avstander.

 

Lenge til ESL aksepterer det som er nyere enn B2K? Er på tide ihvertfall.

 

Vil nok ikke endres så lenge de er avhengige av at man har kjøpt DLCen. Det har i alle fall vært normen i andre spill på ESL.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

@Dassen, forgrip gjør at du får mindre vertical recoil, som er bergnet til våpen som M-tar og A-91. Prøv bipod eller ingenting, ved å putte på forgrip på ACW-R gjør du bare våpenet verre, siden våpenet har lav vertical recoil er det ikke verdt tapet du får med dårligere accuracy på lengere avstander.

Lenke til kommentar

@Dassen, forgrip gjør at du får mindre vertical recoil, som er bergnet til våpen som M-tar og A-91. Prøv bipod eller ingenting, ved å putte på forgrip på ACW-R gjør du bare våpenet verre, siden våpenet har lav vertical recoil er det ikke verdt tapet du får med dårligere accuracy på lengere avstander.

Mener du horisontal recoil? Det er jo absolutt ønskelig med mindre vertical recoil. Jeg skyter i burst på 3-4 skudd og er avhengig at disse treffer på mer eller mindre samme sted, hvilket jeg oppnår med fore grip. Skal uansett gi uten et forsøk :)

 

Man må vel kjøpe Back to Karkand-DLC?

Jeg tipper admins har latt det bli med av personlige årsaker les: nostalgi for B2K maps. De kan argumentere for at det var gratis for de som ønsket det, dersom man forhåndsbestilte.

Lenke til kommentar

Mener du horisontal recoil? Det er jo absolutt ønskelig med mindre vertical recoil. Jeg skyter i burst på 3-4 skudd og er avhengig at disse treffer på mer eller mindre samme sted, hvilket jeg oppnår med fore grip. Skal uansett gi uten et forsøk :)

 

 

Jeg tipper admins har latt det bli med av personlige årsaker les: nostalgi for B2K maps. De kan argumentere for at det var gratis for de som ønsket det, dersom man forhåndsbestilte.

 

Foregrip gjør at du får mindre side to side recoil på nær til medium avstand. Aldri bruk foregrip på våpen med low side to side recoil eller våpen som er laget for å fungere best på lengere avstander.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...