Boll1 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 aftermath gamplay! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Flere som ikke får startet spillet etter siste update? Når jeg søker match får jeg bare opp "An error was reported from EA online" Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Flere som ikke får startet spillet etter siste update? Når jeg søker match får jeg bare opp "An error was reported from EA online" Bruker å hjelpe å restarte modemet her hvertfall. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Snakker med EA support atm, får se hvordan det går. Edit: Han kunne dessverre ikke hjelpe meg så han sendte meg vidre til spill spesialistene som skulle ta kontakt på mail etterhvert. Ser ut som jeg må prøve meg litt fram selv. Endret 30. november 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg hadde problemet tidligere i dag, fikk hjelp fra brukerstøtte. Dette ba han meg om å gjøre: Logg ut av Battlelog og Origin Clear cache i browseren Opprett nytt passord med "Forgot password-knappen" Logg inn og spill Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Battlelog er vel bare nede? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Battlelog fungerer nå fint her. Kan noen fortelle meg hvorfor jeg BESTANDIG havner på det dårligste laget? De siste matchene har vårt lag enten endt opp med å bli baseraped eller tapt med 3-400 tickets på en 1000 ticket server. På Metro f,eks visst vi blir baseraped så skifter alle til Recon å holder seg på deployment. Tror de virkelig vi skal klare å kapre noen flagg på den måten?? Lenke til kommentar
Populært innlegg Bark1Steinar Skrevet 30. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. november 2012 Vet ikke om det har blitt posta før, men halla: 12 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Ja, men hvorfor er det slik at man MÅ opprette nytt passord hele jævla tida? Origin-tull. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Battlelog fungerer nå fint her. Kan noen fortelle meg hvorfor jeg BESTANDIG havner på det dårligste laget? De siste matchene har vårt lag enten endt opp med å bli baseraped eller tapt med 3-400 tickets på en 1000 ticket server. På Metro f,eks visst vi blir baseraped så skifter alle til Recon å holder seg på deployment. Tror de virkelig vi skal klare å kapre noen flagg på den måten?? % Hmm.. Ikke her.. Aka Jeg går inn på http://battlelog.battlefield.com, men den står bare å laster i evigheten.. Ser nå at det er flere adresser som kuker seg, når jeg går inn fra google.. Så er kanskje ikke bare battlelog.. www.battlefield.com fungerer tho... 0 problem. Og jo, jeg kommer ikke inn på battlelog, aka, får ikke starta battlefield. Men jeg får pinga battlelog.battlefield.com ... Det er ikke maskinen min, for filserveren får heller ikke åpna den nettsia. Muligens GET som har noe trøbbel.. Endret 1. desember 2012 av Caddy Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Noen som har noen gode Våpen- Accessories kombinasjoner? Min beste er G3A3 med bipod, heavy barrel og HOLO sikte. Fungerer ypperlig på map der man kommer oppi en del kamp på halvdistanser, slik som Caspian Border. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) prøv ACW-R med kobra, bipod og suppresor, dette er det beste engineer våpenet med suppresor da det har den høyeste minimum damagen så du taper ikke mye på å ha suppresor isdedet for HB. bare se på denne , du kan også se på profilen min hvordan jeg har mine setup Endret 2. desember 2012 av bolle1 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ingen andre som har GET og prøver å spille battlefield? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Er det bare meg, eller ble BF3 mye bedre å spille etter at BO2 kom ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Vet ikke om det har blitt posta før, men halla: Utrolig hva man kan få til med i BF3.. XD Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) prøv ACW-R med kobra, bipod og suppresor, dette er det beste engineer våpenet med suppresor da det har den høyeste minimum damagen så du taper ikke mye på å ha suppresor isdedet for HB. bare se på denne , du kan også se på profilen min hvordan jeg har mine setup Har fortsatt ikke prøvd ACW enda jeg, skal teste ut kombinasjonen. Edit: Satt å så på profilen din, du har tilbakelagt noen timer vil jeg si I tillegg satt jeg å så over dine dogtags, før jeg gikk å så på mine. Der så jeg at jeg hadde tatt en fra deg for ett par uker siden, morro Endret 3. desember 2012 av untouch4ble 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Den beste setupen for ACW-R er heavy barrel, red dot- / kobra-sikte og fore grip. Det gjør den nesten like treffsikker som de beste assault våpnene. Selv har jeg ca. 19% accuracy med nevnte setup og har 1.78 KPM med den. Lett det beste engineer-våpenet. Eneste ulempen er at du ikke kan bruke det i ESL-kamper. - Kilde: Jeg er blant top 1% i verden med dette våpenet. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 ESL-kamper... Hvilke brett har Esel våpen på? Har lett i åkerene over alt. Er det på beta? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Ring legen, jeg ler meg ihjel. Endret 3. desember 2012 av Dassen 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Har aldri fått til å bruke ACW noe særlig. Blir drept gang på gang i dueller dersom jeg ikke treffer motstanderen i hodet med en gang. Funker nok litt bedre på lengre avstander men i CQC betyr den døden for meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå