Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battlelog fungerer nå fint her.

Kan noen fortelle meg hvorfor jeg BESTANDIG havner på det dårligste laget? De siste matchene har vårt lag enten endt opp med å bli baseraped eller tapt med 3-400 tickets på en 1000 ticket server. På Metro f,eks visst vi blir baseraped så skifter alle til Recon å holder seg på deployment. Tror de virkelig vi skal klare å kapre noen flagg på den måten??

Lenke til kommentar

Battlelog fungerer nå fint her.

Kan noen fortelle meg hvorfor jeg BESTANDIG havner på det dårligste laget? De siste matchene har vårt lag enten endt opp med å bli baseraped eller tapt med 3-400 tickets på en 1000 ticket server. På Metro f,eks visst vi blir baseraped så skifter alle til Recon å holder seg på deployment. Tror de virkelig vi skal klare å kapre noen flagg på den måten??

%

 

Hmm.. Ikke her..

 

Aka

 

Jeg går inn på http://battlelog.battlefield.com, men den står bare å laster i evigheten..

 

Ser nå at det er flere adresser som kuker seg, når jeg går inn fra google.. Så er kanskje ikke bare battlelog..

 

www.battlefield.com fungerer tho... 0 problem.

 

Og jo, jeg kommer ikke inn på battlelog, aka, får ikke starta battlefield.

Men jeg får pinga battlelog.battlefield.com ...

 

Det er ikke maskinen min, for filserveren får heller ikke åpna den nettsia.

 

Muligens GET som har noe trøbbel..

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

prøv ACW-R med kobra, bipod og suppresor, dette er det beste engineer våpenet med suppresor da det har den høyeste minimum damagen så du taper ikke mye på å ha suppresor isdedet for HB.

 

bare se på denne

, du kan også se på profilen min hvordan jeg har mine setup

 

Har fortsatt ikke prøvd ACW enda jeg, skal teste ut kombinasjonen.

 

Edit: Satt å så på profilen din, du har tilbakelagt noen timer vil jeg si :) I tillegg satt jeg å så over dine dogtags, før jeg gikk å så på mine. Der så jeg at jeg hadde tatt en fra deg for ett par uker siden, morro :D

Endret av untouch4ble
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den beste setupen for ACW-R er heavy barrel, red dot- / kobra-sikte og fore grip. Det gjør den nesten like treffsikker som de beste assault våpnene. Selv har jeg ca. 19% accuracy med nevnte setup og har 1.78 KPM med den. Lett det beste engineer-våpenet. Eneste ulempen er at du ikke kan bruke det i ESL-kamper.

 

- Kilde: Jeg er blant top 1% i verden med dette våpenet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...