Karmany. Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Ser ikke problemet med C4. Om en kar faktisk løper bort til tanksen da du sitter inni så fortjener du å bli sprengt. Det som er et problem er jo turreten på tanksene. Hadde de hatt noen løp til så kunne de jo sikkert vært brukt som helikopter. 3 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Om man sittter i en stridsvogn og blir sprengt til himmels av C4 har man som regel kun seg selv å takke. Selvfølgelig irriterende at man kan bli one-shottet av en enslig infanterist, men om man har infanterister som kan komme helt inntil og klistre ting på vogna di, da har man gjort noe feil. 2 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Sant, det er litt tilfredsstillende å ta ut en tank med C4, spesielt hvis det sitter tre stykker i den. Men er også sykt irriterende å bli tatt ut på samme måte. Hver sin gang. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 å skyte fulllastet heli med tanks, DEN følelsen Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Longrange kill på fly med tanks, det er tingen! Ikke like mange kills, men gud for en tilfredsstillende kill. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Er det noen her som bruker joystick til å fly med? Kombinerer dere tastatur og stikke da? Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Bruker en X360 kontroll de få gangene jeg befinner meg bak spakene på fly/heli. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Noen flere her inne som er Premium som får beskjed om "You now have access to Aftermath"? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Bruker en X360 kontroll de få gangene jeg befinner meg bak spakene på fly/heli. Prøvd det samme med heli, men finner ikke ut av key mappingen. Jeg får hvertfall ikke helikopteret til å fungere likedan som på konsoll Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Er det noen her som bruker joystick til å fly med? Kombinerer dere tastatur og stikke da? Jupp.. Logitech G940. Bruker ikke tastaturet,nok knapper på stikken. Endret 22. november 2012 av jetzbullet 5 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Damn nice setup! Hvilken stol er det? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Damn nice setup! Hvilken stol er det? Playseat Office. http://www.proshop.n...paign=pricesite Feste til joystick og thottle følger ikke med, må kjøpes utenom. Moddet med plexi-plast plate slik at jeg får plass til stikke + musematte og throttle + minitastatur. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Virker som om ingen spiller natterstid. Går det virkelig ann at det er under 200 folk på verdens basis som spiller nå? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Finnes flere som spiller på natterstid. Hook up med noen amerikanere kanskje? Spiller med amerikanere ganske ofte selv, de spiller når jeg spiller. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Er jo endel store spilltitler ute for øyeblikket som sikkert stjeler mange spillere fra BF3. Vil tro at antall spillere tar seg opp igjen når folk har spilt ferdig de andre. Og hvertfall når Aftermath kommer ut. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ja, folk vil komme tilbake når de innser at selv om det finnes andre spill så er BF best Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Virker som om ingen spiller natterstid. Går det virkelig ann at det er under 200 folk på verdens basis som spiller nå? Jeg opplever ofte at jeg bare får sett en brøkdel av serverne. Men som også nevnt så er jo det mange nye spill fortiden. Men kun 200 høres ikke riktig ut... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Selvsagt bare en bitte liten brøkdel av alle der ute. Er nok bare et utsnitt av de serverene med best tilkobling til deg som du får opp. Enten om de måler det, eller om det er slik at de grovsorterer etc. kan jo være. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Virker som om ingen spiller natterstid. Går det virkelig ann at det er under 200 folk på verdens basis som spiller nå? Er ca.35 000 online på PC akkurat nå.Vil tro det er minst 20 000 online på natten, aka amerikansk primetime. Blir vel enda fler neste uke da dette kommer: http://www.youtube.com/watch?v=vVlnPYsmwCk&feature=em-uploademail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå