Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor i en liten leilighet. Har ikke plass til stasjonær PC.

Er egentlig en PC gamer. Men har blitt bedre og bedre på PS3 i BF:BC2, som forøvrig er mitt første FPS på konsoll.

 

Driver og skal kjøpe meg ny laptop. Får kanskje spilt det på medium med den.

 

Så det blir nok PS3 her i gården, får se hvordan laptopen kan klare det eller ei ( tviler )

Lenke til kommentar

Med vanlig TV-avstand blir det fort smått, værtfall værre å se andre spillere. Hvis man sitter like nærme som en PC-skjerm, blir det for stort igjen. Slik er min erfaring med det.

Det er vel fordi PS3\Xbox360 spillene ikke kjøres i 1920x1080 (Om det er det du har på skjermen?)

 

Om du setter ned oppløsningen ingame, så vil alt av HUD osv bli mye større.

Lenke til kommentar

Skjønner heller ikke hvordan folk kan spille på anlegg med surround osv.

Spiller mye bedre med headset og får med seg mye mer med hva som skjer rundt en. Hører når fiender kommer rundt døren etc.

 

Helt sant, den tia jeg spilte CS 1.6 så fatta jeg ikke hvordan folk kunne spille med vanlig skrivebord høytalere.

 

Men i det sist når jeg tar det mindre seriøst, så synes jeg det litt råere å "kjenne" eksplosjonene, "føle" skudda osv. (Ikke CS, men Crysis 2)

 

Klarer meg ikke uten etter jeg så Band of Brothers med surround :D

Endret av Ole12
Lenke til kommentar

Liker best å spille på konsoll pga stor tv, og surround.

Kvifor kan du ikkje spele på PC med stor tv og surround?

Alle har jo ikke mulighet til å ha enda en maskin, kun til gaming. Har nok med en Mac, en pc, ps3 og xbox 360 for å si det sånn...

Endret av Overarbeidet
Lenke til kommentar

Kommer dere til å kjøpe BF3 på konsoll eller PC?

Hva er best?

 

 

Helt klart PC! Bedre grafikk, større maps, 32vs32. Evt. mods, bedre kontroll da man bruker mus&keyboard, bedre server-browser. Som ikke konsoll har. Også kommer jeg til å bruke G35 fordi den har 7.1 surround mye bedre enn høyttalere da det ikke gir like godt lydbilde. Kunne ha koblet gamer laptopen min til en 52" skjerm, men foretrekker 24" da det er best egnet for FPS, RTS spill. Battlefield har alltid vært på PC, så spille Battlefield 3 på en annen plattform ville uansett bare ha blitt feil for meg.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Alle har jo ikke mulighet til å ha enda en maskin, kun til gaming. Har nok med en Mac, en pc, ps3 og xbox 360 for å si det sånn...

Enda ei maskin? Om PCen er for dårleg, kjøper ein til konsoll eller oppgraderer. Men han eg siterte hadde tydeligvis kraftig nok PC, mtp at han vurderte å skaffe seg det på PC. Og ALLE moderne TVar har HDMI eller VGA som ein kan bruke for å koble til PCen til TVen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...