Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var bare interessant å se, er også interessant å se at folk bruker canister når de også klarte å ødelegge den, som med alt anna.

I følge loadouten hans bruker han canister shell, men uansett.

Hva var det de gjorde med den? Jeg brukte den litt for noen uker siden og synes den fungerte helt greit slik den alltid har gjort. Har ikke merket noe forskjell?
Lenke til kommentar

Vel, de gjorde så du må vente på reload etter å ha skutt ett vanlig AP shell, ergo så er den "ødelagt" nå er det eneste gode alternativet HMG.

Før så kunne du skyte 2 skudd kjapt etter hver andre uten å vente noe særlig, men som sagt det kan man ikke lenger, its broken. :(

Og jeg som likte canister shell så godt, kunne snipe folk på 150-200m uten stress.

 

Proxy, smoke og hmg er det som er brukbart i tank idag.

 

Jada, jada, er vel få som er enige i det jeg sier, fair enough.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Vel, de har ødelagt den, hvis man skulle sett sett det ifra ett real life scenario så måtte man jo alltid ha lada om når man bytter, herregud det blir for dumt og de har ødelagt den, så nei, den fungerer egentlig ikke lenger slik den skal gjøre.

Jeg har ikke tid til å vente på reload når det står 2 inf foran meg med hver sin rpg og er kåte på kills, så HMG er eneste brukbare nå idag, er trist de skal ødelegge ting som er gøy, men idag så kan de jo ikke annet.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

På PC er ikke tanks litt balansert engang, at du kan ta en 360 med kanonen på 0,2 sec er helt bak mål. Synes konsoll versjonen er litt mere balansert på det området. Spillte en runde på Caspian i natt hvor jeg sprang mot en tanks bakfra med C4. Tanksen hadde proximity scan å snudde seg på brøkdelen av et sekund å skøyt meg til H*******. Skulle vært en sensititivets grense på vehicles på PC versjonen synes jeg.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Hvorfor skal man spille som alle andre? Å springe rundt med Javelin er ikke akkurat nå mindre gay som du så fint sier det.

Det med granater så burde man i i følge det virkelige liv dø av kun 1 håndgranat, å du kan heller ikke respawne da. Jeg mener ikke at spillet skal være realistisk, men at du kan snu kanonen på tanksen så fort som du gjør i BF synes jeg er latterlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg mente håndgranat mot panservogn, siden det var det som var temaet her og clay er da like urealistisk som nade på tank, bare for å fremheve hvor dumt det hørtes ut med clay mot panservogn, jesus.

Og hvem bruker javelin?

Alle som har litt oppi hode kjører med smoke uansett, vi snakker god gammeldags rpg her.

 

Og jeg sitter her å sier hva jeg syns er latterlig.

I din verden så skulle vel helst ikke tårnet hatt den funksjonen at det kan snus på.

 

Og hvorfor skal man ikke spille som alle andre?

Det er den riktig måten å spille på, men så tenker jeg neppe som en casual public spiller heller så der ligger vel forskjellen.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Har aldri i løpet av mine 550 timer spillt opplevd å bli drept i tanks fra håndgranater.

 

Det finnes ikke noe riktig måte å spille på med mindre du spiller klan kamper, da springer alle som medic med M416 og reviver hverandre som galninger. Jeg spiller fordi det er gøy å liker å springe rundt med forskjellige våpen og classes, hender at jeg og tar tryhard buksa på å springer som Medic med M416, men å spille sånn hver eneste gang blir fort kjedelig i mine øyne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...