Papirkurven Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Må si M5K er helt rå! Spillte et par DM runder med den og har allerede 250kills med den og en KD på 2.83 ^^ Beste sub machine gunneren jeg har prøvd på BF3 så langt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Det var bare interessant å se, er også interessant å se at folk bruker canister når de også klarte å ødelegge den, som med alt anna. I følge loadouten hans bruker han canister shell, men uansett. Hva var det de gjorde med den? Jeg brukte den litt for noen uker siden og synes den fungerte helt greit slik den alltid har gjort. Har ikke merket noe forskjell? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Vel, de gjorde så du må vente på reload etter å ha skutt ett vanlig AP shell, ergo så er den "ødelagt" nå er det eneste gode alternativet HMG. Før så kunne du skyte 2 skudd kjapt etter hver andre uten å vente noe særlig, men som sagt det kan man ikke lenger, its broken. Og jeg som likte canister shell så godt, kunne snipe folk på 150-200m uten stress. Proxy, smoke og hmg er det som er brukbart i tank idag. Jada, jada, er vel få som er enige i det jeg sier, fair enough. Endret 17. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ok, mao. de fikset en buggen som gjorde at man ikke måtte lade om ved bytte av ammo...ser ikke helt det store problemet. Men men. Så lenge den fungerer til å ta ut folk med så er jeg egentlig fornøyd. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Vel, de har ødelagt den, hvis man skulle sett sett det ifra ett real life scenario så måtte man jo alltid ha lada om når man bytter, herregud det blir for dumt og de har ødelagt den, så nei, den fungerer egentlig ikke lenger slik den skal gjøre. Jeg har ikke tid til å vente på reload når det står 2 inf foran meg med hver sin rpg og er kåte på kills, så HMG er eneste brukbare nå idag, er trist de skal ødelegge ting som er gøy, men idag så kan de jo ikke annet. Endret 18. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Så om du synes noe er gøy kan de ikke røre den? Synes endringen som ble gjort var på sin plass, da man tidligere hadde liten sjanse å overleve om man traff på en tanks til fots. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Ja, for du har jo større sjanse idag, eller er du en liten c4 noob som blir lett eid? Jeg har hatt lite problemer med den "buggen" når jeg har vært inf mot tank selv om jeg har blitt drept ja. Endret 18. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ble jo egentlig bare teit at man automagisk fikk ladet slik det var før. Hadde vært like teit om man automagisk fikk fulladet børse hver gang man switchet fra et annet våpen. 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Neida, går så fint så, det gikk jo fint inntil en public tard klaga. Men hvorfor gjør de ikke så man må reloade hver gang man bytter mellom AP og canister da? Det er jo nesten enda mer teitere, du reloader en AP shell også får du automagisk en canister når du trykker 2 tallet? lol Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Det er jo et kompromiss mellom realisme,balanse og spillbarhet. Nå må man lade én gang pr. skudd man skyter og det er helt greit. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) På PC er ikke tanks litt balansert engang, at du kan ta en 360 med kanonen på 0,2 sec er helt bak mål. Synes konsoll versjonen er litt mere balansert på det området. Spillte en runde på Caspian i natt hvor jeg sprang mot en tanks bakfra med C4. Tanksen hadde proximity scan å snudde seg på brøkdelen av et sekund å skøyt meg til H*******. Skulle vært en sensititivets grense på vehicles på PC versjonen synes jeg. Endret 18. november 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Hvorfor? C4 er så gay at du fortjener det btw. Endret 18. november 2012 av meg0709 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Skal si du hever nivået her. C4 mot tanks er artig og utfordrene. Ikke minst så er det relativt "historisk korrekt" og. 8 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Skulle jeg bruke Claymore på tanksen da? 4 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hva med en rakett som alle andre? Hvis du skal prøve enda en urealistisk ting til, håndgranat, dør på maks 2 granater. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hvorfor skal man spille som alle andre? Å springe rundt med Javelin er ikke akkurat nå mindre gay som du så fint sier det. Det med granater så burde man i i følge det virkelige liv dø av kun 1 håndgranat, å du kan heller ikke respawne da. Jeg mener ikke at spillet skal være realistisk, men at du kan snu kanonen på tanksen så fort som du gjør i BF synes jeg er latterlig. 4 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Jeg mente håndgranat mot panservogn, siden det var det som var temaet her og clay er da like urealistisk som nade på tank, bare for å fremheve hvor dumt det hørtes ut med clay mot panservogn, jesus. Og hvem bruker javelin? Alle som har litt oppi hode kjører med smoke uansett, vi snakker god gammeldags rpg her. Og jeg sitter her å sier hva jeg syns er latterlig. I din verden så skulle vel helst ikke tårnet hatt den funksjonen at det kan snus på. Og hvorfor skal man ikke spille som alle andre? Det er den riktig måten å spille på, men så tenker jeg neppe som en casual public spiller heller så der ligger vel forskjellen. Endret 18. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Har aldri i løpet av mine 550 timer spillt opplevd å bli drept i tanks fra håndgranater. Det finnes ikke noe riktig måte å spille på med mindre du spiller klan kamper, da springer alle som medic med M416 og reviver hverandre som galninger. Jeg spiller fordi det er gøy å liker å springe rundt med forskjellige våpen og classes, hender at jeg og tar tryhard buksa på å springer som Medic med M416, men å spille sånn hver eneste gang blir fort kjedelig i mine øyne. 7 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 C4 må nesten være det som er mest artig i hele spillet! Når folk blir sure er det verdt det 8 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 I din verden så skulle vel helst ikke tårnet hatt den funksjonen at det kan snus på. Usaklig. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå