Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Det var lol de 5 første gangene ja, du kan jo stå 5 meter bak en fyr å bare trykke på knappen så bare hopper spillern fremover og tar han med kniven som om han skulle hatt en speedhack eller noe teleport greie, tar lang tid å knive og den bugen er jo der fortsatt med at det er bare en som kan knive omgangen, den er bare litt forandret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må vel si at jeg foretrakk knivingen i BC2 selv om det er altfor lett å dra den frem og knive folk gjennom dører, vegger, etc etc. Det føltes liksom ikke så seigt.

 

Så kan man vel diskutere om dette er et spill for meg i det hele tatt!

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Har selv 283 kniver av 238 timer spilletid. (Som var mye mer en jeg trodde men jeg måtte jo sjekke nå) Kniver som regel alltid folk når jeg er innenfor rekkevidde. Men blir alltid rasende fordi kniven er så vanvittig dårlig fra andre andre vinkler enn bak. Trodde egentlig at en kniv foran tok 50% men idag så knivet jeg en kar som lå på gulvet 2 ganger og han døde ikke. :(

Lenke til kommentar

Ja, men du kan ikke stå rett foran de å gjøre det.

 

Har gjort det flere ganger selv. Spurter fram mot en fyr og angriper med kniven forfra. Tada, takedown.

 

BF3 wiki: "The takedown can be performed from the front, but it is potentially more difficult to achieve against an alert enemy."

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...