Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hadde tenkt å spille litt Battlefield idag og skulle logge på Origin, så logger jeg inn. Men det står at brukeren min ikke finnes, ingen av vennene mine finner den heller? Hva skal jeg gjøre for å få den tilbake!? Origin er det verste som har sjedd gaming igjennom tidene. No bullshit...

 

Sikkert bare nedetid. Havner rett i frakoblet modus når jeg logger på selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gameplayet er da så og si det samme.

 

De har nødvendigvis forbedret seg og småjustert og pusset på det samme, samt lagt til litt mindre endringer som Rush og domination osv. Slik at man har mer å velge mellom. Samt at du nå kan velge mellom hardcore eller vanlig.

D har rett og slett flere muligheter. Ja, og så har de lagt til ekstra dekning og gjort litt bedre analyser på litt mer strategi, og slik du kan fikle litt med ved å ha større budsjett.

 

Det eneste jeg kan se må være at noen savnet det å ha en general fra BF2 (men dette ble "nedstemt" i BF3, og er jo av pur vilje fjernet), samt at jeg savner det å kunne styre båter/ubåter i 1942. Det var helt episk. :)

 

Men å si at gamleplayet hadde høyere standard blir rett og slett feil. De har langt høyere standard nå, men så er også spillere 10 ganger mer kresne i dag, samt at noen gjerne vil ha litt ekstra nostalgiske elementer tilbake. (forståelig nok)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg for min del er vel ikke den største fanen av all realismen, i bf3 så tar det jo 10år å reise seg opp igjen ifra en revive, det kan ikke være bra gameplay på en flekk, det er også så mye rart som ødelegger for den kompetitive scenen, men det er vel mer tilrette lagt for casual gamers, 1942 var konge, men bf2 hadde alt og bugs er bare sjarm, er mye man kunne tatt tak i bf3.

Men igjen, bra og dårlig gameplay kommer vel an på øyet som ser?

Vi får unnskylde oss med det, men det er også vanskelig å lage noe unikt lenger, hva nå enn unikt er.

 

Det er en grunn til at folk har spilt og fortsatt spiller cs1.6, den grunnen finner du ikke i bf3.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...