Dassen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Den ligger under premium materiale i Battlelog Endret 1. november 2012 av Dassen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=9rHYb_LdDMs Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Så nettopp den nye gameplay traileren fra Aftermath. Herregud det armbrystet så OP ut. 1 hit 1 kill uansett hvor du treffer. Explosive arrow tar ut scout heli på 1 skudd og dreper mennesker på 1 skudd også. Mer explosion dmg enn M320 mao. Nå er nok ikke xbow'en så alt for OP hvis man ser hvor lang tid det tar å lade den. Dette er ikke ett våpen du løper inn og klarerer ett rom fult av folk med for å si det sånn. At den er kraftig er det ingen tvil om, men armbrøst i et virkelige liv er vel og rimelig kraftige i forhold til vanlige rifler. Dog de har ikke rekkevidden, men gjennomslagskraft og hva de kan penetrere er rimelig hissig i forhold til mye standardkaliber som brukes idag. Eksplosjons boltene skal bli interessante å se, slik de presenteres i videon ser det jo ut som man skyter en ladning C4. Tror nok en del vil bruke xbow, dog tror jeg mange går tilbake til de gamle våpnene da ladetiden på xbowen vil irritere mange. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Nå er vel X-bow secondary våpen. Så man bytter ut pistolen, som ikke så mange bruker, (Bortsett fra som en finisher.) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Nå er vel X-bow secondary våpen. Så man bytter ut pistolen, som ikke så mange bruker, (Bortsett fra som en finisher.) Joda, REX og mini-maskingeværet tar ut folk lett. Fri for primary ammo? No problem. Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 For ikke å glemme magnum <3 Spilte en runde med SqDM nå på nesehårskanalene, og må si at sunglare er noe herk. Skulle ønske de fjernet den, evt dimmet den ned endel, og korrigerte noen farger. Synd man risikerer å bli banned om man bruker 3. party software for å gjøre det selv. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Nå er vel X-bow secondary våpen. Så man bytter ut pistolen, som ikke så mange bruker, (Bortsett fra som en finisher.) Hvor står det at det er secondary våpen? Både størrelsen og kraften i våpenet tilsier at det burde være ett hoved våpen. Greit det tar tid å lade, men du har jo kraften til en snikskytterifle og en bazooka i en og samme pakke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) 93R <3 Har tatt ut 5 fiender flere ganger med et magasin. Den jeg kaller mini-machinegun. Jeg liker forøvrig MP412 REX bedre enn magnum, og spiller bedre med REX, men det er vek kanskje bare meg. Spiller mye bazaar, gjør ikke noe om jeg går tom for primary ammo da. Endret 1. november 2012 av Bundy Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Rex er kjappere å lade, men gjør mindre skade. Jeg foretrekker Magnum for det meste, utenom når det blir veldig mange fiender og jeg får dårlig tid til å lade om. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Om man ser i videoen har jo alle primary på ryggen. 0:45 har mannen med seg en MK3 hagle. En annen ting som gjør XBOW svak er delayen. På lang avstand vil pila bruke mye lenger tid enn et skudd fra en snikskytterrifle. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Det er jo samme spillet egentlig, nesten en mod i og for seg. STAHP!! Sorry... her.. Ta en Crysis 3 Alpha key Endret 1. november 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Nå er vel X-bow secondary våpen. Så man bytter ut pistolen, som ikke så mange bruker, (Bortsett fra som en finisher.) Hvor står det at det er secondary våpen? Både størrelsen og kraften i våpenet tilsier at det burde være ett hoved våpen. Greit det tar tid å lade, men du har jo kraften til en snikskytterifle og en bazooka i en og samme pakke. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=_tk1J1Hntv4#t=35s Plukker frem G53, noe som sier at XBOW ikke vil være primary. Derimot kan det hende at den typen med C4 eller T-UGS på tuppen vil være i stedet for vanlig C4/mortar hos support, og at sniper kan velge mot vanlig T-UGS. Personlig tror jeg den vil ha best funksjon som secondary, men .44 fikser det meste uansett. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) halv pris på origin store btw Endret 1. november 2012 av bolle1 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 BF4 med commander, bedre grafikk, bedre koding. gliser bare ved tanken Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Spilte TDM på Noshar her forleden, vi var ca 6-10 stk hele gamet. Snakke om å skaffe seg poeng, fikk over 150k på den runden. Det var nok til å unlocke det siste jeg hadde på Recon hvertfall Visste ikke at det var så mye poeng å hente på det da jeg nesten ikke har spilt TDM før... Edit: Banen het visst Noshahar Leifa der gitt. Må også legge til at det var dobbel XP den dagen. Endret 3. november 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 TDM er gull å spille om du vil ha mye poeng fort, jeg er ikke noe fan av 1000 kills servere, pleier ikke gå over 300kills for å vinne og perfekte antall personer syns jeg er maks 24stk, øker spm også kraftig ved å spille der for de som bryr seg om det. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 BF4 med commander, bedre grafikk, bedre koding. gliser bare ved tanken Ja! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Spilte TDM på Noshar her forleden, vi var ca 6-10 stk hele gamet. Snakke om å skaffe seg poeng, fikk over 150k på den runden. Det var nok til å unlocke det siste jeg hadde på Recon hvertfall Visste ikke at det var så mye poeng å hente på det da jeg nesten ikke har spilt TDM før... Edit: Banen het visst Noshahar Leifa der gitt. Må også legge til at det var dobbel XP den dagen. Ziba Tower + 32 spillere + Hagle = Men som regel spiller jeg med 16 spillere på Ziba. Endret 4. november 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=BD30TAdc1FI 3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hadde tenkt å spille litt Battlefield idag og skulle logge på Origin, så logger jeg inn. Men det står at brukeren min ikke finnes, ingen av vennene mine finner den heller? Hva skal jeg gjøre for å få den tilbake!? Origin er det verste som har sjedd gaming igjennom tidene. No bullshit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå