Nizzen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Glad jeg betalte halv pis på MOHW, herrrrrregud for et møkka spill Regner med at du har testet MP? IMO så var spillet helt allright når det gjelder MP, mye bedre nettkode enn f eks bf3(hvor du dør selv når du er bak cover på din skjerm osv) og cod(hvor du 90% av gangene ender opp med en ræva host og lagger til tusen). Skal dog sies at jeg strevde den første halvtimen, men når jeg fikk et par unlocks og noe bedre våpen så ble det mye mere morro en f eks close quarters. Her gjelder det å ha god reflex og aim, får litt sånn CS minner. Istedenfor å bare spraye løs og hoppe mest mulig rundt som man kan i bf3. Sier dog ikke et ord om Sp delen, da jeg knapt har luktet på det. Kan jo fortelle at det var ganske bra skalering på multigpu på MOHW 80+% på 3 gpuer.. En del bedre enn Bf3. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 CoD SP har nok tapt seg litt ja siden den magiske MW kom, men kommer faktisk ikke på noen andre SP akkurat nå innenfor sjangeren som ennå kan måle seg med det. Om vi snakker SP generelt så er jo saken endel annerledes, men det blir jo epler og pærer. Spec Ops: The Line vil jeg si har en fantastisk SP. Men nå er det i tredjeperson da... Hmm hmm. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 CoD SP har nok tapt seg litt ja siden den magiske MW kom, men kommer faktisk ikke på noen andre SP akkurat nå innenfor sjangeren som ennå kan måle seg med det. Om vi snakker SP generelt så er jo saken endel annerledes, men det blir jo epler og pærer. Spec Ops: The Line vil jeg si har en fantastisk SP. Men nå er det i tredjeperson da... Hmm hmm. Har ikke spilt det, men har hørt at det hadde noen gode kvaliteter. (Men det blir jo litt annerledes også hvis det er tredjepers.) Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Glad jeg betalte halv pis på MOHW, herrrrrregud for et møkka spill Regner med at du har testet MP? IMO så var spillet helt allright når det gjelder MP, mye bedre nettkode enn f eks bf3(hvor du dør selv når du er bak cover på din skjerm osv) og cod(hvor du 90% av gangene ender opp med en ræva host og lagger til tusen). Skal dog sies at jeg strevde den første halvtimen, men når jeg fikk et par unlocks og noe bedre våpen så ble det mye mere morro en f eks close quarters. Her gjelder det å ha god reflex og aim, får litt sånn CS minner. Istedenfor å bare spraye løs og hoppe mest mulig rundt som man kan i bf3. Sier dog ikke et ord om Sp delen, da jeg knapt har luktet på det. Ja, rare greier det her MOH, hvis man holder inne skyteknappen som på bf, så dør jo ikke folk som fluer lengre Må jo begynne og aime igjen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 SP kampanjen i Warfighter var veldig tynn ja. Selv forrige MoH var bedre enn dette. Warfighter var absolutt kjemisk fritt for noe som helst nytt eller innovativt. Eller, man får unlocket ørten forskjellige måter å breache en dør på, men det er er helt uvesentlig hvilken metode man bruker.. Får se om jeg orker å prøve MP. Men la merke til i SP at "BF3 spray and pray" metoden fungerte heller dårlig pga. stor rekyl, så det kan jo være med på å gi MP delen en litt annen dimensjon i forhold til BF3. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Har dette blitt en MOH tråd nå? 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) 50% avslag på premium via origin nå. Har dette blitt en MOH tråd nå? Ja, bf3 dør jo uansett til neste år så hvorfor ikke. Endret 31. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Diskusjon om Battlefield 3 - Moh i egen tråd. 6 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Moderatormelding Her skal vi kun snakke om Battlefield 3. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Det er jo samme spillet egentlig, nesten en mod i og for seg. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Det er jo samme spillet egentlig, nesten en mod i og for seg. STAHP!! Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hvorvidt BF3 dør neste år pga av BF4 vil tiden vise, personlig ser jeg svært liten grunn til å kjøpe BF4 med mindre de faktisk tilfører noe nytt i sjangeren. Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Og ikke minst unngår endel av problemene det er med BF3. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Bedre nettkode står hvertfall øverst på min liste. Et gjensyn med Commander hadde absolutt ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Enig med Vice ang fix av nettkode. Andre FPS der ute har klart det, så skjønner ikke hvorfor ikke DICE skulle få det til. Ellers er jeg veldig fornøyd med BF3 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Og ikke minst unngår endel av problemene det er med BF3. Men så får man nok en del nye problemer med BF4 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Så nettopp den nye gameplay traileren fra Aftermath. Herregud det armbrystet så OP ut. 1 hit 1 kill uansett hvor du treffer. Explosive arrow tar ut scout heli på 1 skudd og dreper mennesker på 1 skudd også. Mer explosion dmg enn M320 mao. Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Og ikke minst unngår endel av problemene det er med BF3. Men så får man nok en del nye problemer med BF4 Uten tvil, ser jo hvor flinke de er til å patche inn nye feil og bugs per i dag. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Så nettopp den nye gameplay traileren fra Aftermath. Herregud det armbrystet så OP ut. 1 hit 1 kill uansett hvor du treffer. Explosive arrow tar ut scout heli på 1 skudd og dreper mennesker på 1 skudd også. Mer explosion dmg enn M320 mao. Har du link til den nye gameplay traileren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå