Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er grafikken iforhold til BF3 da? Dårlige, bedre eller helt lik?

 

Litt vanskelig å si. Er bare i noe kjedelige opplæringsgreier :S

 

Men gi meg litt tid så kommer jeg vel ut i det fri :p Men multiplayer får bli i morra. Har faktisk ikkje spillt singleplayer i bf3 :p

 

Ok, tenkte å kjøpe spillet i morgen så.. Spilte litt BF3 singleplayer, og det var virkelig drit! Har mer troa på MoH singleplayer.

Lenke til kommentar

Hvordan er grafikken iforhold til BF3 da? Dårlige, bedre eller helt lik?

 

Litt vanskelig å si. Er bare i noe kjedelige opplæringsgreier :S

 

Men gi meg litt tid så kommer jeg vel ut i det fri :p Men multiplayer får bli i morra. Har faktisk ikkje spillt singleplayer i bf3 :p

 

Ok, tenkte å kjøpe spillet i morgen så.. Spilte litt BF3 singleplayer, og det var virkelig drit! Har mer troa på MoH singleplayer.

Huuh, har BF3 singelplayer? :p
Lenke til kommentar

Hmm, vet ikke helt hva jeg skal si om Warfighter multiplayer. Utrolig forvirrende interface, og vanskelig å skjønne hvordan du skal skyte for å drepe noen. - Virket veldig som en dårlig konsoll-port som første-inntrykk, men det kan jo hende det vokser på meg ....

Må si meg enig, imo var interfacet såppas uoversiktelig at jeg ikke klarte å finne quit knappen o0. Selve gameplayet var også helt sykt vanskelig og wierd, men etter at jeg unlocket et par bedre våpen så gikk det mye bedre, og imo var det veldig artig! Gleder meg til å teste mere utover! Nesten synd jeg ikke har tid i helga :p

 

Men skal vi kanskje vinkle diskusjonen mot bf3 igjen og evt opprette en warfighter tråd før folk begynner å klage?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan er grafikken iforhold til BF3 da? Dårlige, bedre eller helt lik?

 

Litt vanskelig å si. Er bare i noe kjedelige opplæringsgreier :S

 

Men gi meg litt tid så kommer jeg vel ut i det fri :p Men multiplayer får bli i morra. Har faktisk ikkje spillt singleplayer i bf3 :p

 

Ok, tenkte å kjøpe spillet i morgen så.. Spilte litt BF3 singleplayer, og det var virkelig drit! Har mer troa på MoH singleplayer.

Huuh, har BF3 singelplayer? :p

 

 

Eheh, SP var ikke akkurat noe å juble for nei for å si det litt pent...

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt det litt mer så er det faktisk endel ok ideer når det gjelder gameplay, men menysystemet er fortsatt utrolig irriterende, soldatene glir bortover som et dårlig konsoll-spill, og seetter seg fast overalt, og mye av grafikken ser ut som Unreal engine.

 

Sånn sett synes jeg MoH 2010 var mye bedre - hadde de finpusset på det og implementert de nye ideene der hadde vi hatt ett bedre spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...