Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men nå blir det litt MOH:Warfighter :)

 

Ja, du og mange andre skal vel spille moh med frostbite også sitte å klage på at det er NULL destruction i multiplayer.

Selv om moh virker mer som ett teamwork friendly spill, noe som kan være mer enn bra nok.

 

Mesteparten?? Svært mange har aldri likt bluetint fra starten av. Dette er et forferdelig dårlig valg fra dice sin side, ganske mange er rasende nå.

 

Og ja, meste parten, det var ekstremt lite folk som "brydde" seg om blue tint inntil noen glupinger fant ut av hele greia å spredde alt som ild i tørt gress, det var ihvertfall lite fokus på det før, nå har det eksplodert.

 

Når man først har sett hvor bra det kan bli så blir det jo ekstra surt når man ikke får det likevel. Et stort "Fuck You" til Dice sin "Art Direction" er hvertfall på sin plass. Hadde faktisk gledet meg til å teste ut dette. Så fram til dette mye mer enn latterlige armbrøst. :(

 

Joda, jeg skal være med på den, men jeg forventa kansje mer på andre steder enn at oi, de la på ett blått farge lag, jeg er nesten mer skuffa over andre ting som virker mer basic, men igjen, kan hende bf3 er en slags "beta" til bf4.'

Pluss at movements er sykt trege og man skal ha animasjoner for ditt og datt.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Er ikke så ofte man kan gi ros til EA men "MoH Warfighter" for halv pris til alle som har BF3 Premium er et svært bra tilbud. Det er litt mer sving over slikt istedetfor en dogtag og camo her og der. Håper vi får se mer slikt. (Men Premium viste seg uansett å være en helt ok deal og ikke så kjipt som det virket som da man først hørte om det.)

Lenke til kommentar

Er ikke så ofte man kan gi ros til EA men "MoH Warfighter" for halv pris til alle som har BF3 Premium er et svært bra tilbud. Det er litt mer sving over slikt istedetfor en dogtag og camo her og der. Håper vi får se mer slikt. (Men Premium viste seg uansett å være en helt ok deal og ikke så kjipt som det virket som da man først hørte om det.)

 

Veldig god deal! har spillt noen timer i enspiller delen i dag, og har egentlig kost meg veldig greit! Litt tilfeldig i dag såg jeg også Act of Valor filmen..og det var helt rått å se paralleller til styrkene i Warfighter, teknikken og utstyret etc. :p

 

Kjøpte MOHW på billigsalg jeg også, men hvorfor står det at AVAILABLE OCTOBER 23, 2012 på medalofhonor.com når det ikke blir tilgjengelig i origin før i morgen?

 

VPN

Lenke til kommentar

Er ikke så ofte man kan gi ros til EA men "MoH Warfighter" for halv pris til alle som har BF3 Premium er et svært bra tilbud. Det er litt mer sving over slikt istedetfor en dogtag og camo her og der. Håper vi får se mer slikt. (Men Premium viste seg uansett å være en helt ok deal og ikke så kjipt som det virket som da man først hørte om det.)

 

Link til en noob? Fant det ikkje i origin programmet til halv pris... :blush:

Lenke til kommentar

Link til en noob? Fant det ikkje i origin programmet til halv pris... :blush:

 

https://offer.medalofhonor.com/

 

Selv en noob klarer å gå 2-3 sider tilbake i tråden for å finne linken.

 

De færreste er synske eller har tålmodighet til å lese flerfoldige sider med tekst i håp om å finne en link som KAN være der. ;)

 

Men tilbudet gikk vel også ut i går? Sto ihvertfall på MoH sine hjemmesider at tilbudet varte frem til 23.

 

Det gjelder bare limited edition versjonen av spillet. Den vanlige versjonen er fortsatt tilgjengelig til halv pris frem til 23. November.

Endret av Tørriss
Lenke til kommentar

Det som er litt artig er jo at meste parten av de som bryr seg om blue tint nå, ikke brydde seg når de ikke viste noen ting, så ergo, det gjør absolutt ingenting om det fortsatt er der.

 

Men, dere trodde på det altså?

 

Ikke noe å si for meg, jeg holder meg til BC2 fortsatt!

Lenke til kommentar

Bra for deg, men ja, bc2 har jo bedre gameplay enn bf3, trodde aldri jeg skulle si at en direkte konsoll port skulle være bra, men det er bedre enn bf3.

Det er så altfor mye som er bedre i bc2 enn bf3, utenom den teite knivinga, hva skjedde med den gode gamle stabbinga uten teite animasjoner?

Stab and run, slik det skal være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...