Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Sitter i en live-chat session nå, så får vi se hva som skjer.

HVordan gikk det? Jeg ga opp etter litt over en time. Da hadde det hele tiden stått at det var mindre enn fem minutter igjen til noen ble ledige..latterlig rett og slett.

Edit: Postet samtidig som deg... Men helt vanvittig at de ikke kan få til å lage en kode som fungerer da!!??

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter i en live-chat session nå, så får vi se hva som skjer.

HVordan gikk det? Jeg ga opp etter litt over en time. Da hadde det hele tiden stått at det var mindre enn fem minutter igjen til noen ble ledige..latterlig rett og slett.

 

Fikk ny kode vettu, samme dritten fortsatt. Fy faen i helvete altså, jeg bare hater EA og Origin. Det er alltid noe piss når jeg henvender meg den retningen der. Nok en gang sitter jeg med blodsmak i kjeften etter å ha vert i kontakt med supporten. Satan altså.

 

Sånn gikk det. Er så forbanna at det svir i brystet, og naboen under trur sikkert at jeg er psykotisk.

 

Det som fungerte var jo at jeg kom innpå chatten etter ett par minutter, og hu dama gjorde sikkert det hun kunne for meg. Men det fungerer jo ikke dette jævla fitte systemet til EA.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ja, jeg vet hvor kraftig armbrøst er - men så vidt jeg har fått med meg de 50 åra jeg har levd, har jeg til gode å se en forsvarsgren oppsatt med armbrøst.

Men så kan ikke BF3 sammenlignes med virkeligheten.

Nei, men de fleste liker BF3 fordi det er såpass nærme virkeligheten som det er. Om man er ute etter fantasivåpen og fantasikjøretøy og fantasisammensetninger så er jo BF2142 bedre.

De bruker jo faktisk armbrøst i militæret i sverige....

Lenke til kommentar

Sånn gikk det. Er så forbanna at det svir i brystet, og naboen under trur sikkert at jeg er psykotisk.

 

Det som fungerte var jo at jeg kom innpå chatten etter ett par minutter, og hu dama gjorde sikkert det hun kunne for meg. Men det fungerer jo ikke dette jævla fitte systemet til EA.

Huh, gikk inn nå på Origin Store(innlogget med brukernavn) og klikket på Warfighter banneren og så på forhåndsbestill. Fikk da opp en liten prompt boks hvor jeg måtte velge type download(digital) og språk(engelsk) . Kom så til kassen og limte inn koden slik jeg gjorde tidligere idag, og nå fungerte det plutselig... (Skrev en email til support om problemet men fikk ikke noe respons) :shrug:
Lenke til kommentar

Det som er litt artig er jo at meste parten av de som bryr seg om blue tint nå, ikke brydde seg når de ikke viste noen ting, så ergo, det gjør absolutt ingenting om det fortsatt er der.

 

Men, dere trodde på det altså?

Når man først har sett hvor bra det kan bli så blir det jo ekstra surt når man ikke får det likevel. Et stort "Fuck You" til Dice sin "Art Direction" er hvertfall på sin plass. Hadde faktisk gledet meg til å teste ut dette. Så fram til dette mye mer enn latterlige armbrøst. :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...