Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kjøper keys fra andre regioner/steder det er billigere og selger de videre (grey market/parallell import). Du får en EA DM kode som funker helt fint, brukt de selv flere ganger, men ville aldri gamblet med å forhåndsbestille derfra. Ser ofte at de først sender ut keys sent på release dagen, og først da får du lastet ned

Lenke til kommentar

De kjøper keys fra andre regioner/steder det er billigere og selger de videre (grey market/parallell import). Du får en EA DM kode som funker helt fint, brukt de selv flere ganger, men ville aldri gamblet med å forhåndsbestille derfra. Ser ofte at de først sender ut keys sent på release dagen, og først da får du lastet ned

Heh ok. tenkte meg det var noe slikt.

 

Krysser fingra for at Steam får frem noen avtaler snart, slik at de også kan starte salget!

Lenke til kommentar

Jeg spiller mest på no-ff servere, så jeg kan ikke gjøre det. Men jeg drar frem smokelauncheren og gir dem en i trynet eller ti til de tar hintet.

 

Finnes det hardcore servere som har no-ff? Det hadde vært himmelsk. Er drittlei av å banne alle slags idioter som teamkiller for å få helis i begynnelsen av hver runde på Heavy Metal / Valparaiso.

 

Jeg vil ha softcore med FF på jeg, slippe litt av den idiotiske grenadespam'en

Lenke til kommentar

Jeg spiller mest på no-ff servere, så jeg kan ikke gjøre det. Men jeg drar frem smokelauncheren og gir dem en i trynet eller ti til de tar hintet.

 

Finnes det hardcore servere som har no-ff? Det hadde vært himmelsk. Er drittlei av å banne alle slags idioter som teamkiller for å få helis i begynnelsen av hver runde på Heavy Metal / Valparaiso.

 

Jeg vil ha softcore med FF på jeg, slippe litt av den idiotiske grenadespam'en

 

Battlefield er verken harcore eller softcore, BF2core all the way!

Lenke til kommentar

Joa,det er da grenser for hvor lite det skal være, 11 mennesker er ikke akkurat så veldig mange. Derfor tror jeg de vil inkludere pre-orders folk som de har gjort tidligere :)

11 mennesker? Hva er det du snakker om nå? :hmm:

Snakker om hvor mange som kjøpte MoH.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Joa,det er da grenser for hvor lite det skal være, 11 mennesker er ikke akkurat så veldig mange. Derfor tror jeg de vil inkludere pre-orders folk som de har gjort tidligere :)

11 mennesker? Hva er det du snakker om nå? :hmm:

Snakker om hvor mange som kjøpte MoH.

Det var over 2 millioner som kjøpte MoH. Ingen anelse hvordan du kom frem til 11.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Kjøpte MoH, MP ble litt for enkelt. Mange dårlig balanserte maps, hvor campspotten din avgjorde scoren din.

 

Spilte litt singleplayer, og likte den faktisk, skal spille ferdig etter eksamen, for å se om det holder seg like bra gjennom hele SP-delen.

 

ALt i alt kjøpte jeg vel egentlig bare MoH for å få tilgang til BF3-betaen, i likhet med mange andre tipper jeg...

Lenke til kommentar

 

Må herme Dax litt og si "å slutt å reklamer sånn for pressfire da, latterlig" :p

Neimen se på tøffen, battle.no er et spill-community hvor pressifire.no er en nyhetsside koblet til dagbladet.no. Og ja det er lov og linke til nyhetssaker, når du lager poster lyser det jo reklame lang vei + klarte du ikke å legge ut en "lik oss på facebook" lenke også? Snåling.

Endret av Daxen
Lenke til kommentar

Kommer dere til å kjøpe BF3 på konsoll eller PC?

Hva er best?

 

Liker best å spille på konsoll pga stor tv, og surround.

Men vis spillet er mye bedre på pc, så er valget lett.

Tja, på konsoll er det 24 spillere. på PC 64. Det sier vel alt :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...