Vice Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 De har det i COD, så hvorfor ikke i BF? *uff.. nå trolla jeg* I "End Game" får vi Tomahawk!! 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Armbrøst.....hvem faen ville ha tatt sjansen på å gå i krig med en armbrøst.....Jesus - så mye tull. Er du klar over hvor kraftig dagens armbrøst er? Vsst du ser litt på Youtube så får du nok et lite innblikk. Det med sun glare synes jeg er litt teit. Ser ut som om du ser gjennom et kamera istede for øynene til soldaten. I det virkelige liv får ikke du de ringene som du ser på spillet. Endret 22. oktober 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Armbrøst.....hvem faen ville ha tatt sjansen på å gå i krig med en armbrøst.....Jesus - så mye tull. Er du klar over hvor kraftig dagens armbrøst er? Vsst du ser litt på Youtube så får du nok et lite innblikk. Det med sun glare synes jeg er litt teit. Ser ut som om du ser gjennom et kamera istede for øynene til soldaten. I det virkelige liv får ikke du de ringene som du ser på spillet. Ja, jeg vet hvor kraftig armbrøst er - men så vidt jeg har fått med meg de 50 åra jeg har levd, har jeg til gode å se en forsvarsgren oppsatt med armbrøst. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Armbrøst.....hvem faen ville ha tatt sjansen på å gå i krig med en armbrøst.....Jesus - så mye tull. Er du klar over hvor kraftig dagens armbrøst er? Vsst du ser litt på Youtube så får du nok et lite innblikk. Det med sun glare synes jeg er litt teit. Ser ut som om du ser gjennom et kamera istede for øynene til soldaten. I det virkelige liv får ikke du de ringene som du ser på spillet. Det som er så forbanna irriterende er at alle liksom går rundt med briller som de har pusset med sandpapir. Man kunne i det minste hatt muligheten til å ta av disse når de er såpass ødelagte.. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Armbrøst.....hvem faen ville ha tatt sjansen på å gå i krig med en armbrøst.....Jesus - så mye tull. Er du klar over hvor kraftig dagens armbrøst er? Vsst du ser litt på Youtube så får du nok et lite innblikk. Det med sun glare synes jeg er litt teit. Ser ut som om du ser gjennom et kamera istede for øynene til soldaten. I det virkelige liv får ikke du de ringene som du ser på spillet. Kanskje du egentlig bare er en cyborg, og at du egentlig styrer ham real time i et parallellt univers! Armbrøst.....hvem faen ville ha tatt sjansen på å gå i krig med en armbrøst.....Jesus - så mye tull. Er du klar over hvor kraftig dagens armbrøst er? Vsst du ser litt på Youtube så får du nok et lite innblikk. Det med sun glare synes jeg er litt teit. Ser ut som om du ser gjennom et kamera istede for øynene til soldaten. I det virkelige liv får ikke du de ringene som du ser på spillet. Det som er så forbanna irriterende er at alle liksom går rundt med briller som de har pusset med sandpapir. Man kunne i det minste hatt muligheten til å ta av disse når de er såpass ødelagte.. Hva tenker du på? Alt er sylskarpt her, så lenge jeg har av FXAA. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ja, Karkand var jo helt krise med dette blåfilteret faktisk når du sier det. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Alborz Mountains var helt tydelig værst i mine øyne der. På grunn av mye hvitt (som følge av snø), så virker blåfilteret helt ekstremt, da det er et helt nøytralt og lysrikt område som blir "forurenset". Endret 22. oktober 2012 av Andrull Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Synes den videoen var vell litt for mye av det gode der... synes det ser litt for falskt ut egentlig der, ved fargene. spesielt ved plantene. Endret 22. oktober 2012 av bigggan Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Er også enig i at det ble litt for mye av det gode, men en mellom ting hadde vært fint! 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hva tenker du på? Alt er sylskarpt her, så lenge jeg har av FXAA. Tenker på den vanvittig overdrevne sunflare.. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jepp. Den videoen så ut som en flott syretripp, og det var på noen områder som også ser svært nitriste ut da. Dette gjelder jo langt over alt, og noen steder så er det også fine farger. Det kommer jo ikke frem i videoen. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Hva tenker du på? Alt er sylskarpt her, så lenge jeg har av FXAA. Tenker på den vanvittig overdrevne sunflare.. Ok. Ikke akkurat det første jeg assosierer "oppripete briller" med, greit nok. ^^ Endret 22. oktober 2012 av Andrull Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Hva tenker du på? Alt er sylskarpt her, så lenge jeg har av FXAA. Tenker på den vanvittig overdrevne sunflare.. Ok. Ikke akkurat det første jeg assosierer "oppripete briller" med, greit nok. ^^ Det er vel derfor det virker som man ser alt gjennom et kamera, som noen nevnte. Slike flares som oppstår i BF3 er ikke normalt i virkeligheten med mindre man har ekstremt skitne/ripete goggles eller har gjennomgått en mindre heldig øyeoperasjon. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Det med sun glare synes jeg er litt teit. Ser ut som om du ser gjennom et kamera istede for øynene til soldaten. I det virkelige liv får ikke du de ringene som du ser på spillet. Nja, jeg vet ikke hvordan lys brytes når man har på beskyttelsesbriller, så det hadde vært interessant å sammenligne spillet med hvordan det oppleves å se på solen med f.eks. slalåmbriller på. Nå er det en stund siden jeg har spilt det, men dukker det opp flares som ser slik ut? For det er i så fall en massiv fail, da de forskjellige sekskantene (eller hva det er) dukker opp ved at lyses reflekteres fram og tilbake i de flertallige lagene av linser i et kameraobjektiv. Og en beskyttelsesdbrille har vel bare et lag? Endret 22. oktober 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ja, jeg vet hvor kraftig armbrøst er - men så vidt jeg har fått med meg de 50 åra jeg har levd, har jeg til gode å se en forsvarsgren oppsatt med armbrøst. Men så kan ikke BF3 sammenlignes med virkeligheten. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ja, jeg vet hvor kraftig armbrøst er - men så vidt jeg har fått med meg de 50 åra jeg har levd, har jeg til gode å se en forsvarsgren oppsatt med armbrøst. Men så kan ikke BF3 sammenlignes med virkeligheten. Nei, men de fleste liker BF3 fordi det er såpass nærme virkeligheten som det er. Om man er ute etter fantasivåpen og fantasikjøretøy og fantasisammensetninger så er jo BF2142 bedre. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Det med sun glare synes jeg er litt teit. Ser ut som om du ser gjennom et kamera istede for øynene til soldaten. I det virkelige liv får ikke du de ringene som du ser på spillet. Nja, jeg vet ikke hvordan lys brytes når man har på beskyttelsesbriller, så det hadde vært interessant å sammenligne spillet med hvordan det oppleves å se på solen med f.eks. slalåmbriller på. Nå er det en stund siden jeg har spilt det, men dukker det opp flares som ser slik ut? For det er i så fall en massiv fail, da de forskjellige sekskantene (eller hva det er) dukker opp ved at lyses reflekteres fram og tilbake i de flertallige lagene av linser i et kameraobjektiv. Og en beskyttelsesdbrille har vel bare et lag? Ser kanskje ikke helt sånn ut, men du er i nærheten.Fatter ikke hvorfor dice har gjort det sånn at man virker mere som en fotograf enn en soldat. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Det er et tilbud på MoH hvis du har premium bf3 nå, 50% av. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Men er ikke Origin 50 % dyrere? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ja, jeg vet hvor kraftig armbrøst er - men så vidt jeg har fått med meg de 50 åra jeg har levd, har jeg til gode å se en forsvarsgren oppsatt med armbrøst. http://en.wikipedia.org/wiki/Crossbow#Modern_military_and_paramilitary_use Et våpen som så si ikke lager lyd "og har en skremmende effekt". Vil vel si det er innafor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå