Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Armbrøst.....hvem faen ville ha tatt sjansen på å gå i krig med en armbrøst.....Jesus - så mye tull.

Er du klar over hvor kraftig dagens armbrøst er? Vsst du ser litt på Youtube så får du nok et lite innblikk.

Det med sun glare synes jeg er litt teit. Ser ut som om du ser gjennom et kamera istede for øynene til soldaten. I det virkelige liv får ikke du de ringene som du ser på spillet.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Armbrøst.....hvem faen ville ha tatt sjansen på å gå i krig med en armbrøst.....Jesus - så mye tull.

Er du klar over hvor kraftig dagens armbrøst er? Vsst du ser litt på Youtube så får du nok et lite innblikk.

Det med sun glare synes jeg er litt teit. Ser ut som om du ser gjennom et kamera istede for øynene til soldaten. I det virkelige liv får ikke du de ringene som du ser på spillet.

Ja, jeg vet hvor kraftig armbrøst er - men så vidt jeg har fått med meg de 50 åra jeg har levd, har jeg til gode å se en forsvarsgren oppsatt med armbrøst.

Lenke til kommentar

Det som er så forbanna irriterende er at alle liksom går rundt med briller som de har pusset med sandpapir. Man kunne i det minste hatt muligheten til å ta av disse når de er såpass ødelagte..
Lenke til kommentar

Kanskje du egentlig bare er en cyborg, og at du egentlig styrer ham real time i et parallellt univers!

Det som er så forbanna irriterende er at alle liksom går rundt med briller som de har pusset med sandpapir. Man kunne i det minste hatt muligheten til å ta av disse når de er såpass ødelagte..

Hva tenker du på? Alt er sylskarpt her, så lenge jeg har av FXAA. :)

Lenke til kommentar

Hva tenker du på? Alt er sylskarpt her, så lenge jeg har av FXAA. :)

Tenker på den vanvittig overdrevne sunflare..

Ok. Ikke akkurat det første jeg assosierer "oppripete briller" med, greit nok. ^^

Det er vel derfor det virker som man ser alt gjennom et kamera, som noen nevnte. Slike flares som oppstår i BF3 er ikke normalt i virkeligheten med mindre man har ekstremt skitne/ripete goggles eller har gjennomgått en mindre heldig øyeoperasjon.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, jeg vet ikke hvordan lys brytes når man har på beskyttelsesbriller, så det hadde vært interessant å sammenligne spillet med hvordan det oppleves å se på solen med f.eks. slalåmbriller på.

Nå er det en stund siden jeg har spilt det, men dukker det opp flares som ser slik ut?

19768_f260.jpg

For det er i så fall en massiv fail, da de forskjellige sekskantene (eller hva det er) dukker opp ved at lyses reflekteres fram og tilbake i de flertallige lagene av linser i et kameraobjektiv. Og en beskyttelsesdbrille har vel bare et lag?

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Ja, jeg vet hvor kraftig armbrøst er - men så vidt jeg har fått med meg de 50 åra jeg har levd, har jeg til gode å se en forsvarsgren oppsatt med armbrøst.

Men så kan ikke BF3 sammenlignes med virkeligheten.

Nei, men de fleste liker BF3 fordi det er såpass nærme virkeligheten som det er. Om man er ute etter fantasivåpen og fantasikjøretøy og fantasisammensetninger så er jo BF2142 bedre.
Lenke til kommentar

Nja, jeg vet ikke hvordan lys brytes når man har på beskyttelsesbriller, så det hadde vært interessant å sammenligne spillet med hvordan det oppleves å se på solen med f.eks. slalåmbriller på.

Nå er det en stund siden jeg har spilt det, men dukker det opp flares som ser slik ut?

a>

For det er i så fall en massiv fail, da de forskjellige sekskantene (eller hva det er) dukker opp ved at lyses reflekteres fram og tilbake i de flertallige lagene av linser i et kameraobjektiv. Og en beskyttelsesdbrille har vel bare et lag?

Ser kanskje ikke helt sånn ut, men du er i nærheten.

Fatter ikke hvorfor dice har gjort det sånn at man virker mere som en fotograf enn en soldat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...