Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan jeg får skiftet activ-soldier? Problemet mitt er at jeg har to soldater på kontoen min, begge på PC. Jeg har hele tiden spilt på den ene, men nå plutselig får jeg bare spilt på den andre (den som er "noob").

Etter hva jeg har forstått så velger man dette ved å gå øverst, der hvor man har bilde av soldaten og der navnet ditt står. Rett under navnet er det en BF3-logo med PC rett ved siden av. Trykk på pila som peker ned, og du velger så hvem av soldatene du skal bruke.

Dog er ikke helt sikker på om det er dette som avgjør hvilken soldat jeg skal spille på. For den står på riktig soldat, men jeg spiller fortsatt på feil. Noen tips?

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/NeroWulf89/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet ser kansje penere ut, men gud som alt bare flyter sammen til en suppe du ikke kan se noe i, må jo nesten stille opp gamma i spillet for å se noe, det funker som det er nå, alt blir også mer synlig.

Sun glare ja takk, bort med den, men den blue tinten dere syter om, i dont care, må si at når dere får med dere slik ting så kan dere neppe spillet spillet for å si det sånn.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Color grading er vel rett og slett for at det skal bli en mer krigslignende følelse over det hele. På krigsherjede steder som de vi ofte ser, og gjerne i ørkenen, så er det ingen fargeeksplosjoner akkurat. Der går det i mye grått og trist.

Men helt enig i at det blir noe trist til tider, (som selvsagt har vært meningen), og greit om de ikke hadde trengt å ta SÅ hardt i.

Men slik videoen viste, så var det igjen for mye farger. Trærne var jo nesten neongrønne, og selv hver minste ting var fargelagt. Ga litt syretripp-inntrykk. Beste hadde vært om du kunne stilt graden selv, og gjerne et nivå eller to i mellom.

Å fjerne sun glare håper jeg inderlig de ikke fjerner. Det er en helt essensiell del av spillet som legger opp til flere avanserte strategier og teknikker. Å blende fienden, eller sloss med sola i ryggen er da en eldgammel strategi, som jeg synes helt fint går an å overføre til spill.

Du blir blenda som faen om du ser mot solen i virkeligheten, selv om kanskje ikke helt naturlig implementert i spillet, men nå forventer jeg ikke at det skal være akkurat som virkeligheten.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...