Nerowulf Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Noen som vet hvordan jeg får skiftet activ-soldier? Problemet mitt er at jeg har to soldater på kontoen min, begge på PC. Jeg har hele tiden spilt på den ene, men nå plutselig får jeg bare spilt på den andre (den som er "noob"). Etter hva jeg har forstått så velger man dette ved å gå øverst, der hvor man har bilde av soldaten og der navnet ditt står. Rett under navnet er det en BF3-logo med PC rett ved siden av. Trykk på pila som peker ned, og du velger så hvem av soldatene du skal bruke. Dog er ikke helt sikker på om det er dette som avgjør hvilken soldat jeg skal spille på. For den står på riktig soldat, men jeg spiller fortsatt på feil. Noen tips? http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/NeroWulf89/ Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Ta en titt på Battlelog forumet. Er en del med samme problem der. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Okay. Er i Live-chat nå, og er visst ikke bare bare Skal tydeligvis ikke gå ann å ha to soldater på samme plattform. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Må man resette passordet for å komme inn nå? Kommer ikke inn med mitt passord. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Virker jo som om at Crossbow er det eneste nye våpenet. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Synes dette ser lovende ut. Armbrøst som secondary var litt overraskende for min del, men med begrenset ammo og ikke så rask reloadtime som G18/93R kan det bli spennende å se hvordan/hvor mye den vil bli brukt. Endret 21. oktober 2012 av TB-G0RG0NPL3X 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Fantastisk. Dice vil fjerne colorgrading i neste patch. Endelig kan spillet se bra ut igjen. Endret 21. oktober 2012 av Quakecry Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Spillet ser kansje penere ut, men gud som alt bare flyter sammen til en suppe du ikke kan se noe i, må jo nesten stille opp gamma i spillet for å se noe, det funker som det er nå, alt blir også mer synlig. Sun glare ja takk, bort med den, men den blue tinten dere syter om, i dont care, må si at når dere får med dere slik ting så kan dere neppe spillet spillet for å si det sånn. Endret 21. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Har ikke tenkt så mye på det, men fargene har alltid vært ekstremt blasse når jeg tenker nærmere etter. Sjekket en sammenligning nå nettopp og det var virkelig noe helt annet når color gradingen ble fjernet. Kommer garantert til å prøve dette når patchen kommer ut da ting så veldig mye penere ut. http://www.youtube.com/watch?v=WJU-JKFPsTo Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Har heller ikke tenkt så mye over det, men når jeg ser videoen så ser jeg hvor blast spillet egentlig er. Hvorfor har de egentlig valgt å bruke coler gradingen? Ser jo mye bedre ut uten, og de har vel alltid brukt det? Noe info om når den nye oppdateringen kommer? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Dette burde de ha endret for lenge siden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Flott! Har alltid irritert meg grundig over hvor latterlig nitrist enkelte maps har sett ut. Er jo helt brutalt over hvor stor forskjell dette her egentlig utgjør! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Er dette oppdateringen som Battlelog er nede for atm? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Først og fremst er det B2K mapene som har sett forferdelig nitriste ut, med unntak av Gulf Of Oman. Gleder meg til å se disse med ordentlige farger, kansje det blir mer spilling der også. Endret 22. oktober 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Armbrøst.....hvem faen ville ha tatt sjansen på å gå i krig med en armbrøst.....Jesus - så mye tull. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) De har det i COD, så hvorfor ikke i BF? *uff.. nå trolla jeg* Endret 22. oktober 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jeg får bare "You were disconnected from EA Online (1) " etter noen minutter med spilling. Hadde ikke dette problemet før oppdatering. Har også oppdatert PB just in case men.... Noen andre som blir disconnected??????? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Syns de kunne gitt oss bradlyen tilbake jeg. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Color grading er vel rett og slett for at det skal bli en mer krigslignende følelse over det hele. På krigsherjede steder som de vi ofte ser, og gjerne i ørkenen, så er det ingen fargeeksplosjoner akkurat. Der går det i mye grått og trist. Men helt enig i at det blir noe trist til tider, (som selvsagt har vært meningen), og greit om de ikke hadde trengt å ta SÅ hardt i. Men slik videoen viste, så var det igjen for mye farger. Trærne var jo nesten neongrønne, og selv hver minste ting var fargelagt. Ga litt syretripp-inntrykk. Beste hadde vært om du kunne stilt graden selv, og gjerne et nivå eller to i mellom. Å fjerne sun glare håper jeg inderlig de ikke fjerner. Det er en helt essensiell del av spillet som legger opp til flere avanserte strategier og teknikker. Å blende fienden, eller sloss med sola i ryggen er da en eldgammel strategi, som jeg synes helt fint går an å overføre til spill. Du blir blenda som faen om du ser mot solen i virkeligheten, selv om kanskje ikke helt naturlig implementert i spillet, men nå forventer jeg ikke at det skal være akkurat som virkeligheten. Endret 22. oktober 2012 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå