Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg håpte at jeg kunne spille BF3 ikveld men det kan jeg tydeligvis bare glemme. Først kommer det en side opp som ber om at jeg skal skrive inn mitt username. Etter en million forsøk så finner jeg ut at man kan hoppe over nettsiden ved å trykke på noen men ikke alle linkene på siden. Nå står Origin fast på "Starter...".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Traileren til CQ så awesome ut, men viste seg å bare være møkk. Kanskje dårlig trailer betyr at Aftermath blir bra :hmm:

Jeg synes traileren var ganske meh, men det viste seg å være mye bedre. AK derimot kommer langt fram når man skal snakke om møkk. Virker nesten som om BF3 døde litt etter at AK skuffelsen var et faktum. :(
Lenke til kommentar

Med den elendige nettkodingen DICE har så fungerte CQ veldig dårlig for min del. Det at man dør etter at man har søkt tilflukt bak en vegg merkes mye bedre på CQ brett, enn på f,eks AK. Spiller sjeldent på de to siste DLCene fordi de ikke levde helt opp til mine forventninger. Vanilla maps og B2K er fremdeles de som har de beste mapsa i mine øyne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med den elendige nettkodingen DICE har så fungerte CQ veldig dårlig for min del. Det at man dør etter at man har søkt tilflukt bak en vegg merkes mye bedre på CQ brett, enn på f,eks AK. Spiller sjeldent på de to siste DLCene fordi de ikke levde helt opp til mine forventninger. Vanilla maps og B2K er fremdeles de som har de beste mapsa i mine øyne.

Nettkoden er forferdelig ja men i CQ er det mye mindre duck & cover, hvertfall for min egen del. Der er det så mye action og aktivitet at man uansett ikke kommer særlig langt med den metoden og man blir nødt til å bruke det man har av "refleks-aim". Dessuten har man alltid en fair sjanse til å ta ut motparten i CQ. Man slipper feks. å drive langdrøy duck & cover taktikk mot tanks for så å bli tatt ut til slutt av dårlig nettkode rett før man skal sette siste killskuddet. :( Det verste er når du blir tatt ut og mens du ligger nede død på bakken så ser du skuddet som du ble drept av bli avfyrt fra stridsvogna.. :thumbdown:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...