Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Oppdaga ny cheat/glitch eller ka fan igår... Var på Firestorm og så plutselig dør eg berre, skjønte ingenting

 

Så skjedde det igjen, eg var med squadden min på filling station. Me gøymde oss inne i "bygget" der, og plutselig kjem det ein eksplosjon og alle 3 dør.. Og det var ikkje ein tank eller noko som blei sprengd, berre heilt random boom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men da blir du selv banned.

 

Jepp har du ikke sett juksemakere? Jeg spiller på random offentlige servere og ser mer jusk en ekte.

Bli bedre.

 

Vel, alle har ikke m16 og til info så er det m416 som har blitt nye gull våpnet, eller OP som de aller fleste vil kalle slikt.

Første jeg spilte av BF var jo BF1942 på El Alamein, dæven det var awesome da.

M416, ja. BEAST:

Lenke til kommentar

Jeg klarer seriøst ikke spille bf3 uten den filtermodden nå. BF3 er nesten uspillbart uten..

 

Er det FXAA injector du bruker da?

Dette er ikke en injector, men en mod på en måte som faktisk fjerner bluefilteret i det store og hele og alt sånt. Og jeg bruker den ikke pga jeg vil ikke bli bannet, men er jævlig idiotisk at en ikke får lov å fjerne det forferdelige filteret.

Lenke til kommentar

Bare vent til neste pb update så blir du tatt, men vær så snill å prøv. :)

Man blir vel like mye tatt ved neste pb update som alle andre updates, altså veldig liten sjanse. De beste cheatene omgår fullstendig pb etter det jeg har lest, og det er det som er problemet. Pb fanger kun opp de mest utbredte standard cheatene og ikke de beste "betal cheatene".

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Jeg kan være litt enig i selve sun glare, men lets face it, hvor behagelig er det egentlig å se rett på sola?

 

Uansett, hva angår blue tint, spol til 11.10.

Mye rart folk griner for, kan ikke si jeg legger så mye merke til noe blue tint greier, men jeg er vel for opptatt med å skyte virtuelle soldater i ansiktet, mot for å gå rundt å analysere alt.

 

https://www.youtube.com/watch?v=TcXNUrDeHzM&feature=g-user-u

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Hva holder EA på med nå? Skulle spille BF3 igjen, men måtte naturligvis utsette den gleden på grunn av enda en slik Battlelog oppdatering. Nå får jeg ikke spille fordi det står at jeg må skrive inn et nick. Og da skriver jeg inn mitt nick hos EA/BF3, men det står at det nicket er tatt!?!

 

Jeg ønsker kreft og evig løs mage over de som NÅ fant ut at det var en god idé å lage ENDA et nick til dette søppelet.

 

Kommer opp en liten beskjed langt til venstre som sier:

 

Origin ID contains characters that are not allowed.

The following characters are allowed: A-Z, 0-9, _, -

 

Denne forsvinner så fort at eneste måte å få lest det på er å ta printscreen og lime in i paint. Er det ikke nok å bare kunne spille, etter å surret i lengre tid med nettleser, origin, betaling og EA kontoer opp og ned.

 

Prøver meg på I_HATE_EA men alle slike nick er "already taken".

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Har gitt opp DICE helt. Ja de lager fantastiske spill, men ødelegger det igjen med elendig hitbox. Spllte BO en periode å var aldri plaget av at jeg ble skutt når jeg kom meg i skjul. At de fant ut at client hit dectetion var en god ide må jo være en Svensk oppfinnelse på lik linje som en solcelle drevet lommelykt :p

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...