Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig aldri vært mer enig i deg enn akkurat dette innlegget ditt Andrull, no offence.

Hehe, no offence taken.

En gang må man jo starte. Om det så bare er å være enig med hverandre. ^^

 

Bare gi meg et våpen, gi meg et krigsområde, og gi meg et kaos av kuleregn, stridsvogner som ruller mot deg, eksplosjoner, død og fordervelse. DA er jeg vell fornøyd. :evil:

 

No pain, no gain er det jo noe som heter. For jo mer hat det er å tape, desto bedre føles det å vinne! :w00t:

Lenke til kommentar

Gud hvor morro Metro er når lagene er balanserte, og det ikke ender opp i skytefest i spawn.. 2 tette runder 16 vs 16, alle gjør det de skal gjøre, og squad fungerer slik det skal.. :D

 

Serveren jeg spilte på i kveld var; KaoZ | METRO ONLY - 700 tickets 24/7 (Svensk)

 

Ikke sant det er moro men hvor kjedelig er det ikke når som du sier lagene er ubalanserte og man får såvidt spawna for man ligger på bakken igjen. ;)

Spelar sjølv ein del på Kaoz sin metro server. Forutanom at nokon av administratorane er komplette idiotar (les: kosar seg med Breivik referansar når dei har killstreaks) så er det ein bra tenar.

 

Reknar med at Webhallen sett opp att Metro tenar igjen når dogtag challenge er ferdig.

 

Jepp, så det samme selv, en admin luring der som begynte med Breivik referanser, men utenom det virker serveren bra. Kansje vi spilte samtidig da, hvis det ikke er vanlig att han/de driver på slik?

Er godt mogleg du var på samme game. Kjente det irriterte meg godt.

 

Er difor eg stort sett held meg til Webhallen sine tenarar. Hadde han spøkt om noko slik der, hadde eg ordna han ein lenger, om ikkje permanent ferie :-)

Lenke til kommentar

Er det bare meg som har problemer med å bli drept fra fult liv etter å bak cover? Det virkes også ut som om jeg alltid blir drept med kun 1 kule, selv om det ikke er headshot. Spiller ikke på servere med over 30 i ping, siden jeg ikke får noen opp under 27. Vet ikke om dette er noe med dårlige servere å gjøre eller om spillet bare er sånn. Det er hvertfall utrolig irriterende. Føler jeg henger et halvt sekund etter noen ganger.

Lenke til kommentar

Hitbox som er feil eller ikke har vel ikke noe med saken å gjøre?

 

Hvis problemet er at du fortsatt blir skadet (og dermed dør) mens du nettopp har gått i dekning, så er jeg helt enig i at det kan være hitbox sin feil.

 

Men om problemet er at du stadig vekk blir drept av et skudd, så er vel det et annet problem. Selv om hitboxene er vell så dårlige, så vil du jo fortsatt merke at du tar skade.

Lenke til kommentar

Jeg har vært borti de ja, men at kuler, sånn som kommer ifra m16, m249, ak etc følger etter folk, vel, den må du ærlig talt lengre utpå med, for akkurat det skal jeg like å se før jeg tror på det.

 

Rart, jeg å spiller på en del random servere, men tydeligvis så er jeg enten blind eller for awesome til å spotte 10 cheatere på hver server, kansje mest fordi jeg er så awesome at jeg dreper de først, who knows.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fungerer på den måten at de låser hitboxen din og kan drepe deg bare fra hvor de vil. Gjennom vegger også. Med killcam kan man dø på andre siden av basen i en bil i fart bak et fjell så ser man morderen i sin base 4 km unna og løper rundt og skuter i lufta. Ofte lvl 5 og 86K 0D

Lenke til kommentar

Ja, men det er ikke kuler som kommer etter deg å slår deg i bak hode, det du beskriver funker med ammo packs også f.eks, altså så det ser ut som folk dreper deg med en ammo pack, de må riktig nok stå med ammo packen i hånda, men det har nada å gjøre med noen kuler som følger etter deg.

Og det er slik stå på andre siden av mappet hack.

 

Kunne forsåvidt vært interessant å prøvd hacks, de er tydeligvis noe mer sofistikerte i dette spillet enn i mange andre, alt var mye enklere før med hackere.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som har problemer med å bli drept fra fult liv etter å bak cover? Det virkes også ut som om jeg alltid blir drept med kun 1 kule, selv om det ikke er headshot. Spiller ikke på servere med over 30 i ping, siden jeg ikke får noen opp under 27. Vet ikke om dette er noe med dårlige servere å gjøre eller om spillet bare er sånn. Det er hvertfall utrolig irriterende. Føler jeg henger et halvt sekund etter noen ganger.

Det er det som er problemet med client hit-detection.

Du er bak veggen, men russaren som sitt på sitt 26k 'Sveive-modem', ser deg framleis ute i det fri, og fyrer laus. Har skjedd meg eit par gongar, men har blitt nye reglar på tenarane eg spelar på, så folk med for høg ping vart kicka.

 

Det har blitt betre etter det, men det skjer framleis frå tid til anna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...