Vice Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Sant sant, men dessverre færre og færre som spiller slikt. Og å finne på å forlate et vinnende lag til fordel for det tapende laget som er i massivt undertall, er jo noe man aldri aldri må finne på i dagens BF3 kultur. Husker at I BF2 var det veldig vanskelig å "Ninja Cappe" bakover fordi det var mange fler som passet på, istedet for å primært stå og farme poeng ved fronten. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Gud hvor morro Metro er når lagene er balanserte, og det ikke ender opp i skytefest i spawn.. 2 tette runder 16 vs 16, alle gjør det de skal gjøre, og squad fungerer slik det skal.. Serveren jeg spilte på i kveld var; KaoZ | METRO ONLY - 700 tickets 24/7 (Svensk) Ikke sant det er moro men hvor kjedelig er det ikke når som du sier lagene er ubalanserte og man får såvidt spawna for man ligger på bakken igjen. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Sant sant, men dessverre færre og færre som spiller slikt. Og å finne på å forlate et vinnende lag til fordel for det tapende laget som er i massivt undertall, er jo noe man aldri aldri må finne på i dagens BF3 kultur. Husker at I BF2 var det veldig vanskelig å "Ninja Cappe" bakover fordi det var mange fler som passet på, istedet for å primært stå og farme poeng ved fronten. Og i BF2 så hadde man verdens beste funksjon ever, commander, noe som burde vært i bf3 også, men hvem bryr seg om man kommer først eller på 3 plass? Hvis vi snakker metro, eller hvilket som helst map, men spesielt på metro så hater jeg sterkt at folk kommer seg forbi, det er snakk om 3 mulige ruter å gå og folk kommer seg alltid forbi pga tilbakestående folk som spiller, jeg mistenker de ihvertfall for å være litt tilbakestående når de ikke klarer å passe på 3 små veier som er så trange at du kan få klaustrofobi av mindre, kjenner jeg blir maks imponert når man må løpe helt tilbake til C, gøy. Btw, det var nokså enkelt å komme seg forbi i bf2 på sånn nesten alle maps om ingen fulgte med, men spesielt enkelt var det jo på karkand og når man spawned som usmc der så måtte man bare rushe ned på høyre siden ved tog linja, gjerne hoppe utafor muren eller om det var vehicles så bare hopet man ned fjellet med den, funker jo med bil også, men da må man få spawns så neste mann kan ta over å kjøre når man selv dør i red zone, mest brukt i clan matcher dog. Husker det, matcher og pcw i bf2, gud jeg savner det, syns tiden kunne bare stoppa sånn rundt 2006-2008. 3 Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Vart skræmt ja. http://www.youtube.com/watch?v=U6XUKWsPeoA 3 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Nice sier bare jeg. 2 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Gud hvor morro Metro er når lagene er balanserte, og det ikke ender opp i skytefest i spawn.. 2 tette runder 16 vs 16, alle gjør det de skal gjøre, og squad fungerer slik det skal.. Serveren jeg spilte på i kveld var; KaoZ | METRO ONLY - 700 tickets 24/7 (Svensk) Ikke sant det er moro men hvor kjedelig er det ikke når som du sier lagene er ubalanserte og man får såvidt spawna for man ligger på bakken igjen. Spelar sjølv ein del på Kaoz sin metro server. Forutanom at nokon av administratorane er komplette idiotar (les: kosar seg med Breivik referansar når dei har killstreaks) så er det ein bra tenar. Reknar med at Webhallen sett opp att Metro tenar igjen når dogtag challenge er ferdig. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Bare jeg som syns det er teit med slik dog tag challenge? Er det noe jeg bryr meg så ekstremt lite om, så er det dog tags, er mer givende å se gresset gro enn å drive på å få tak i slike. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kva er eigentleg dog tag challenge? Kom tilbake frå hiatus no med Armored Kill, og halvparten av favoritt-servarane mine var omdøypte til Dog Tag Challenge-somethingsomething (eller "challange", alt etter som). Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) http://battlelog.bat...g-tag-challenge Du skal egentlig bare spille masse på wake island, men man ser jo at ps3 er jo de som er mest no lifere. Endret 9. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Not sure I see the point En dog tag som gis ut til alle på én platform, og så skal en gjøre hva med den? "Ha-ha. Ser hva jeg fikk 'a. En dog tag! Det har ikke du, som bare spiller pc/xbox. Du er lite dust!" Har jeg skjønt tegninga? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Vel, ettersom jeg har skjønt så fins det ingen tapere i den første challengen, så det tror jeg vil si at alle 3 plattformene får dog tagen uansett hvem som vinner, men neste gang de legger ut en ny challenge så vil bare den plattformen som vinner få dog tagen og ingen andre. Jeg ser egentlig ingen grunn til dog tags i det hele tatt, de var egentlig bedre i bc2 der man bare så hvor mange ganger man hadde knivet noen, men det er sykt at de bruker penger på slikt dill dall under utvikling syns jeg. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Tja, nå er det vel ikke slike ting som koster. Ekstra dog-tags og camo koster så og si ingenting å lage. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Nei godt mulig, men alt blir jo en kostnad etterhvert når man bruker nok tid på det, 1kr er ikke så mye, men 1kr hver dag resten av livet blir jo en viss sum, litt overdrivelse ja, men jeg antar også at det tar litt tid, syns bare det er unødvendig mye tull de bruker tid og penger på, uansett om det er små eller store summer. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Det er desverre slik at majoriteten av dagens unge gamere har blitt lært opp med at de skal få nye "achievements etc." hele tiden. De mister gløden av å spille hvis de ikke vinner noe nytt, eller får noe for å spille. Om dette ikke er fakta, så tror i det minste dagens spillutviklere det. Bare se på oppdateringene til CS source som kom ut for noen år tilbake, eller CS:GO. Det hagler med unlocks eller achievements (som ikke har noe å si for selve spillet), ja selv om jeg taper en runde så skal de få meg til å "tro" at jeg vinner. Litt det samme med Modern Warfare, TF2 og en haug andre spill som produseres i dag. Personlig så HATER jeg det, og synes det svært effektivt tar gnisten ut av en noe mer "veteran", som synes det burde vært kjipt å tape, og gøy å vinne. Det bygger egentlig litt på den barnslige "alle vinner alltid!" mentaliteten, og er rett og slett å spy av. BF3 er heldigvis ikke SÅ ille, men jeg ser at de sniker inn litt her og der for å tiltrekke seg flere av den yngre garde. Skal det være masse fargesprakende drit som flyr over skjermen min, så skal det ikke være noe som ser ut som en pop-up spam vindu, men heller blod og kropsdeler. Endret 9. oktober 2012 av Andrull 3 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har egentlig aldri vært mer enig i deg enn akkurat dette innlegget ditt Andrull, no offence. Jeg heller skjønner meg ikke på alle disse unlocks greiene, beste hadde vært å utstyrt alle med ett standard våpen også må man klare seg med det, m16 til usa også noe ak våpen til russland.. Jeg har spilt mye BF2 og mye matcher/pcw i BF2 og på unranked servere så fikk man egentlig ikke unlocks det var heller ikke lov i matcher, så vi måtte klare oss med m16/ak-101 som medic våpnene het da og de hadde forskjellige styrker og svakheter, så vi spilte alltid med standard våpen i bf2 public også for å bli best med de, var så deilig når vi bare kunne slenge dritt til unlock noobs, savner den tiden. Man fikk jo en slags medalje når man kom på 1-3 plass, men ingenting som ga poeng, så de var jo uten betydning sånn sett, idag så får man jo poeng for alt, er vel snart så man faktisk får poeng for å dø også. For å si det sånn, var ingen av oss som mistet bf2 gløden selv om man fikk lite poeng public og ingen dog tags eller unlocks i huet og ræva hele tiden, men som alle veit rank er jo tross alt skill, NOT. Men som du sier, det er vel slik idag at om man ikke får en ny dag tag hvert andre minutt eller noe så mister vel de fleste den så kalte "gløden", nei, godt man begynner å bli eldre så man snart kan legge alt dette på hylla, lol. 2 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Gud hvor morro Metro er når lagene er balanserte, og det ikke ender opp i skytefest i spawn.. 2 tette runder 16 vs 16, alle gjør det de skal gjøre, og squad fungerer slik det skal.. Serveren jeg spilte på i kveld var; KaoZ | METRO ONLY - 700 tickets 24/7 (Svensk) Ikke sant det er moro men hvor kjedelig er det ikke når som du sier lagene er ubalanserte og man får såvidt spawna for man ligger på bakken igjen. Spelar sjølv ein del på Kaoz sin metro server. Forutanom at nokon av administratorane er komplette idiotar (les: kosar seg med Breivik referansar når dei har killstreaks) så er det ein bra tenar. Reknar med at Webhallen sett opp att Metro tenar igjen når dogtag challenge er ferdig. Jepp, så det samme selv, en admin luring der som begynte med Breivik referanser, men utenom det virker serveren bra. Kansje vi spilte samtidig da, hvis det ikke er vanlig att han/de driver på slik? Endret 9. oktober 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Den båt feilen og usynlighets feilen er enkle å få til, men usynlige jets da trenger du flere personer tror jeg. Usynlig da står du bare i en trapp og går inni kjøretøyet. fungerer på alle kjøretøy. båt glitch da går lander du en mav på gunner plassen, men husk ikke land det men "exit" ut av maven mens du svever over plassen. Mens jets glitchen da må du få 30 personer tror jeg (har ikke prøvd selv) til å plassere miner og en plaserer C4 for å få de til å eksplodere, når det er ferdig da trenger du å lande en mav på jeten og så gå inni jeten men noen sprenger alle C4 og minene under den. finner enkle instrukser på youtube som viser dette. Viktig å vise så mange personer så muligt dette så Dice kan få fortgang i å fikse disse alvorlige feilene, siden jets bugen da kan du fly ned i bakken og komme deg unna missiler. Endret 9. oktober 2012 av bigggan Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er gøy å være usynlig inni bilen på f.eks kargh island, folk bare wtf, en bil? Også dør de, lol. Men det er jo forskjell på at jeg er usynlig og at helis blir gjennomsiktig. Uansett, når har vist ps3 gutta klart 19420 runder på wake: http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654786206955679/ Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja, lol ja. Veldig moro. Lolol. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Jeg har egentlig aldri vært mer enig i deg enn akkurat dette innlegget ditt Andrull, no offence. Jeg heller skjønner meg ikke på alle disse unlocks greiene, beste hadde vært å utstyrt alle med ett standard våpen også må man klare seg med det, m16 til usa også noe ak våpen til russland.. Tja, litt sånn er det jo no òg - berre at alle har M16. Må forresten vedgå at det der snø/fjell-kartet i Armored Kill får meg til å hugse på kvifor eg starta med Battlefield i min grøne ungdom. Endret 9. oktober 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå