Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud hvor morro Metro er når lagene er balanserte, og det ikke ender opp i skytefest i spawn.. 2 tette runder 16 vs 16, alle gjør det de skal gjøre, og squad fungerer slik det skal.. :D

 

Serveren jeg spilte på i kveld var; KaoZ | METRO ONLY - 700 tickets 24/7 (Svensk)

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

For en jævlig gay server og admin. Bare fordi jeg spiller mye og er ganske god så betyr det faen meg ikke at jeg hacker! Fant endelig en hardcore server med folk på også spiller jeg 15 min, voldtar det andre laget med sånn 35-11 i stats også bare:

 

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Screenscubber

 

Var denne serveren: http://battlelog.bat...TS-MORTAR-M320/

 

Gidder ikke se engang. Sikkert noe tysk drit opplegg som vanlig. Tror det er derfor de laget bf.no og battle.no...så man kunne spille på rettferdige og gode servere.

Lenke til kommentar

Det blir vel noe av det samme som før, med tanke på at 1 måned bare er 4 uker så har de jo marginal tid på seg om alle skal få den i desember, så det ville jo vært rart om de ikke fortsetter som før.

 

Men aftermath består vel av den delen som etter det jordskjelvet og det blir vel med inf basert med noe lette panser kjøretøy, litt sånn, seine/bazaar/karkand type kart hvor det er litt trangt, men samtidig en del plass, blir vel en hel drøss med camping i bygninger sikkert, men kunne vært gøy om de ga oss bradlyen som var i bf2 f.eks.

Lenke til kommentar

Seine og Bazaar er mine 2 favoritt maps så jeg håper på noe lignende :)

Close Quarters ble alt for kaotisk i mine øyne så har nok ikke brukt mere enn 1 time på de mapsa.

Armored Kill var jeg heller ikke så veldig fan av, alt for store avstander som førte til veldig mye springing istede for kriging.

Lenke til kommentar

Cluet i ak ligger jo i navnet, du burde finne deg en tank, eller henge rundt flagg som er populære, flagget som gir deg ac130 er jo en sikker vinner der.

CQ er litt for mye cod men i bf utseende, men det er dog litt synd at trenden er at det vinkles mer og mer over på bare inf, sier ikke nei takk til inf, men syns det er synd at majoriteten ikke vil ha mye hw, men by maps som karkand med panservogn er chill, bare sitte som den bawsen mens man skyter folk i ansiktet er deilig, eneste man gjør er å kjøre frem og tilbake bak noen bygninger mens man skyter, rimelig chill.

Seine er greit nok, men jeg blir kvalm av alle vindus campere.

 

Litt rar utvikling, men folk blir jo latere og latere så kansje ikke så rart at folk ikke vil løpe langt før de ser action? :p

Lenke til kommentar

Tror en av grunnene til at jeg ikke er så glad i AK er fordi jeg suger balle på de brettene :p

Bruker nesten bestandig å ende om med K/D under 1 på de brettene, mens på Bazaar har jeg som regel 3-4 i K/D. Jeg bruker å gjøre det nokså bra på Kharg Island og Gulf of Oman så jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt på AK brettene :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg syns det blir feil å bare se på k/d, ser pent ut, men jeg bryr meg nesten mer om å få en god score i antall poeng, man kan jo lett peke ut f.eks snipere som bare camper med 20-0 og andre som har gjort litt, men igjen så kan man få pen k/d i tank/heli/fly osv.

Hadde jeg vært deg så ville jeg nesten ha holdt meg til ett flagg også pusha når resten pusher til neste flagg og for guds skyld, alltid spill engineer når det er fare for panservogner, kjenner jeg blir imponert når folk løper som sniper og support på store maps som ak, blir så oppgitt, de hadde vært mer til nytte om de løpte som engineer, helst med smaw, men litt stingers gjør jo også nytta og spesielt nå som stingers/iglas har blitt så op mot alt som er i lufta.

Også at folk er sniper, support, medic også skal de absolutt kjøre tank eller AA, for det er jo SÅ nyttig, altså hvis det står en ledig tank på ett flagg skal jeg tåle det for det er bedre at de dør med den enn at fienden får den, men ting som står i main basen kan de holde seg unna med mindre de er engineer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å få både god K/D og god score. Spiller ofte som Recon på de store brettene, men jeg hjelper laget hele tiden med Soflam og capping av flagg. Jeg er ikke av ikke typen som liker å ligge langt bak med 12x scope og bipod. Bruker som regel 3,4x scope på Bolt Action og Red Dot på semi riflene.

 

Synes det er helt greit at noen i squaden er Assault eller Support, en engineer som er fri for raketter er liten vits å ha når en tanks kommer kjørende.

Lenke til kommentar

Ja, men i mange tilfeller så overlever sjelden engineers lenge nok til å gå tom, men det skjer jo, men det mest plagsomme er når support og sniper tar tank og spesielt når man blir rapet, dvs de andre engineerene kan jo være tilbakestående, men jeg anser meg selv ikke som tilbakestående så derfor blir jeg litt oppgitt når snipere tar en tank å bare kjører av gårde som det skulle vært en søndags tur.

Men du hadde nok gjort mer nytte i ak om du legger bort sniper og tar opp rpg, mest fordi jeg mener at sniper har så lite å gjøre midt utpå ett jorde.med panservogner rullende forbi.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes nå at hovedhensikten til support er faktisk å gi ammo til engineers. Veldig ofte at det er mye poeng å hamstre om man er support. Selv går jeg veldig ofte tom, i alle våpen, tross for at jeg alltid har på ekstra raketter. Om noen i Squad'en også kan gi ekstra ammo, så hjelper det veldig, men er altså ikke enig i at engineers dør så ofte.

 

Ettersom du er "sikret mot", eller kan ta ut både mennesker og tanks som kommer din vei, så er det vel der jeg holder ut lengst. Å leke med tanks er en drøm. :D

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

At folk er på søndagstur i panservogn må man godta så lenge man ikke spiller i clan med TS på egen server.

Det er jo ikke IQ-test for å joine og tenk alle som spiller på laptop eller i fylla eller en helt nye.

 

Jeg finner hardcore-servere som mer modent klientell, og man merker forskjell etter kl 2400 når de som er 12 ol legger seg.

Det er ikke slemt ment, men fakta.

 

Poengene ser jo bra ut de, men å beskytte et flagg kan være like viktig som å ta det neste.

 

På tbanen kan jeg spawne forran og kaste ut kits og få en milliard poeng, istedet velger jeg å spawne på den bakerste basen som ingen er på, og der finner jeg en ninja-fiende.

Pang fikk meg 120 poeng bare..... Men hele teamet slapp en 2-frontskrig.

Lenke til kommentar

At folk er på søndagstur i panservogn må man godta så lenge man ikke spiller i clan med TS på egen server.

Det er jo ikke IQ-test for å joine og tenk alle som spiller på laptop eller i fylla eller en helt nye.

 

Jeg finner hardcore-servere som mer modent klientell, og man merker forskjell etter kl 2400 når de som er 12 ol legger seg.

Det er ikke slemt ment, men fakta.

 

Poengene ser jo bra ut de, men å beskytte et flagg kan være like viktig som å ta det neste.

 

På tbanen kan jeg spawne forran og kaste ut kits og få en milliard poeng, istedet velger jeg å spawne på den bakerste basen som ingen er på, og der finner jeg en ninja-fiende.

Pang fikk meg 120 poeng bare..... Men hele teamet slapp en 2-frontskrig.

Absolutt! Dette er de sanne "heltene" i BF3, og de som faktisk er den avgjørende faktoren i mang en kamp.

 

Det er kanskje kjipt å miste topplasseringen sin for å gjøre noe viktig "snikearbeid", eller annen strategisk riktig utøving, men det føles så desto bedre å vite at det var du som snudde kampen og dro i land en win. :) (selv om sikkert ingen vet hvorfor eller hvem det var)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...