Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert samme kode...

 

Er litt lei av å bare spille mot en annen, du kan jo f.ks droppe ammo/med packs.

 

Send msg, er med på noen runder før jeg legger meg. Har borret hull i veggen for å ta ruteren inn på UPS'en. Så hvis strømme går, så har jeg enda internett :p

 

 

Selv om jeg måtte bytte til mitt 1991 tastatur fra HP. Først gikk steelseries 6v2 i stykker, også CM STORM.

 

(nei, slo de aldri, sølte ikke noe på de, og spoona de på natten).

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bare hitbox/server lagg, ro ned, du blir ikke oneshottet av våpen med mindre det er sniper i hode, brystet på nært hold, eller du har lite liv.

Det har vært slik siden 2005 når bf2 kom ut så dette er ikke noe å gjøre stor sak ut av.

Og du blir vel egentlig ikke oneshottet fordi folk bruker mye skudd i dette spillet før noen dør.

 

Alle opplever å både bli oneshottet og det å leke terminator, dvs at du ikke dør for alt i verden.

Har vel litt med flaks å gjøre pluss hvor jalla servern er antar jeg.

 

Jeg har ikke noe bedre upload enn deg, noe bedre download, men jeg blir både oneshottet samtidig som jeg kan leke terminator.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

lette gjennom hele game modes i server browser men CQD er ikke der.

 

Er det en spesiell game mode eller noe?

 

Har kjøpt hele premium pakken med B2K, AK, CQ så har jo alle maps og alt slikt.

 

Spiller forresten på ps3, vet ikke om det har noe å si for hvorfor det ikke kommer opp :S

Lenke til kommentar

For en jævlig gay server og admin. Bare fordi jeg spiller mye og er ganske god så betyr det faen meg ikke at jeg hacker! Fant endelig en hardcore server med folk på også spiller jeg 15 min, voldtar det andre laget med sånn 35-11 i stats også bare:

 

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Screenscubber

 

Var denne serveren: http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/b51dbed1-a702-462e-bd86-2e5c37d20538/XGI-24-7-Metro-HARDCORE-NO-ROCKETS-MORTAR-M320/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...