Bruker-33331 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Bare ta kontakt hvis du spiller på samme tidspunkt som meg og kan gjøre deg forstått på engelsk Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Bare ta kontakt hvis du spiller på samme tidspunkt som meg og kan gjøre deg forstått på engelsk Mic'en til min Steelseries Siberia fungerer dessverre ikke, skal kjøpe nytt headset om 2-4 ukers tid. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Then join up. Spiller primært med amerikanere/engelske folk, da. (for de er på når jeg er oppe ^^) Endret 30. september 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg er med, men har ikke sovet på et par timer så taktikken er nok ikke helt der den burde være Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Nice mitt battlelognavn er: aBaDmAn91 (samme som her) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Nice mitt battlelognavn er: aBaDmAn91 (samme som her) Jeg er med, men har ikke sovet på et par timer så taktikken er nok ikke helt der den burde være Allerede lagt deg til aBaDmAn91. Vi rager mye. Men vi raper mye også. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hehe, men nå må dere huske at jeg er fortsatt litt "rusten" Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Har tenkt å kjøpe meg "Premium Service", har faktisk funnet "Premium Edition" som er billigere... Noen som vet om det er en eller flere koder som følger med da? Skal kjøpe download versjon av den. Endret 30. september 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Sikkert samme kode... Er litt lei av å bare spille mot en annen, du kan jo f.ks droppe ammo/med packs. Send msg, er med på noen runder før jeg legger meg. Har borret hull i veggen for å ta ruteren inn på UPS'en. Så hvis strømme går, så har jeg enda internett Selv om jeg måtte bytte til mitt 1991 tastatur fra HP. Først gikk steelseries 6v2 i stykker, også CM STORM. (nei, slo de aldri, sølte ikke noe på de, og spoona de på natten). Endret 30. september 2012 av Bundy 1 Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hver gang jeg skal joine en match så møsta jeg contection med engang heletiden, sjønenr ikke hvorfor det skjer.. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 FAEN å treg det scout helikoptret er. En ATV er raskere, som å fly i sirup Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Littlebird er treg rett fremover ja, men er smidig og kan jo nesten snu på en femøring. Genialt helikopter forsåvidt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Sliter endel med at jeg blir oneshottet fra omtrent alle våpen. Kan det være lav upload speed som er årsaken eller? Pingen min ser nå ganske grei ut. Regner med det går greit å poste her så jeg slipper å ordne en ny tråd. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det er bare hitbox/server lagg, ro ned, du blir ikke oneshottet av våpen med mindre det er sniper i hode, brystet på nært hold, eller du har lite liv. Det har vært slik siden 2005 når bf2 kom ut så dette er ikke noe å gjøre stor sak ut av. Og du blir vel egentlig ikke oneshottet fordi folk bruker mye skudd i dette spillet før noen dør. Alle opplever å både bli oneshottet og det å leke terminator, dvs at du ikke dør for alt i verden. Har vel litt med flaks å gjøre pluss hvor jalla servern er antar jeg. Jeg har ikke noe bedre upload enn deg, noe bedre download, men jeg blir både oneshottet samtidig som jeg kan leke terminator. 1 Lenke til kommentar
mfb Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 hva er betenevningen til conquest domination på bf3? akkurat som conquest = CQ team death match = TDM noen som vet? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 lette gjennom hele game modes i server browser men CQD er ikke der. Er det en spesiell game mode eller noe? Har kjøpt hele premium pakken med B2K, AK, CQ så har jo alle maps og alt slikt. Spiller forresten på ps3, vet ikke om det har noe å si for hvorfor det ikke kommer opp :S Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Blei feil. Endret 2. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 CQD Tror det bare kalles DOM Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 For en jævlig gay server og admin. Bare fordi jeg spiller mye og er ganske god så betyr det faen meg ikke at jeg hacker! Fant endelig en hardcore server med folk på også spiller jeg 15 min, voldtar det andre laget med sånn 35-11 i stats også bare: Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Screenscubber Var denne serveren: http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/b51dbed1-a702-462e-bd86-2e5c37d20538/XGI-24-7-Metro-HARDCORE-NO-ROCKETS-MORTAR-M320/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå