Papirkurven Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Hei. Har i alle år spilt mest på konsoll,gått mye i Call of duty og Medal of honor og er dermed vant med bruk av håndkontroll. Har jo hørt igjennom årene at mus og tastatur er overlegent mye bedre å bruke enn håndkontroll og kan være enig,herlig å bruke mus og tastatur til bevegelse og når man bruker kjøretøy men av en eller annet grunn er aimen min like dårlig nå som når jeg begynte å spille,treffer nesten aldri noe. Har fiklet med instillinger og sensitivitet og annet på musen men ingen innvirkning. Noen som har noen ide hvordan man kan bli bedre,har nesten lyst å hoppe over til BF3 på PS3 på grunn av det men har nå blitt vant til mus og tastatur så vil egentlig holde meg til det nå.og så ser jo Battelield 3 utrolig bra ut på Ultra Rett og slett en vanesak. Jo mere du spiller, jo bedre blir du. Jeg har spillt FPS siden doom kom til PC, og jeg har ingen sjangs til og spille FPS på konsoll, alt går for sakte og jævli og sikte inn. Jeg ble ganske god når jeg spillte Halo på Xbox for en del år siden. Men så solgte jeg xboxen. Nå har jeg skaffet meg xbox360 også kjøpte jeg meg noen halo spill, men syns ikke det er noe gøy å spille fps på konsoll lengre når jeg vet hvor mye enklere og bedre det er på PC. ^^ Finn deg en sensitivitet på musa som du føler er best for deg og bruk den. Skifter du for ofte på sensen vil det gå lengre før du blir god med å bruke mus. Endret 27. september 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Skrudde sensitiviteten nesten helt ned på musa,får holde den der en stund og se om det blir bedre. Tror 15 år med bruk av håndkontroll har satt sine spor Har det så moro med å spille på pc så bruken av konsollene er som null,merker selv hvor mye bedre bruken av mus og tastatur er,går som du sier veldig tregt med håndkontroll vs mus, tastatur. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Men er det bare jeg som er lettere skuffa over hvor lite destruction det faktisk er i forhold til bc2? Jada, jada, noen skal vel komme med det at de bruker nye forstbite 2.0 eller hva det nå er, men det burde jo nå jaggu ha klart mer destruction, nesten trist at det er mest destruction på b2k maps. Har nok mest med balansering å gjøre. Om man skulle kunne rasere alt av bygninger fullstendig da måtte man begynne med flere andre ting som feks. ammobegrensning i kjøretøy. Tanks måtte da feks. velge om de skulle sløse bort verdifull ammunisjon på bygninger, eller bruke den til å ta ut andre tanks. Ja også? De har jo lagt begrensinger på alt mulig rart så hvorfor ikke det også? De hadde ikke behøvd å ha ammo begrensning i kjøretøy, det fungerte jo med 10 ganger mer destruction i bc2 og for å ikke glemme, i bf2 så måtte man fylle på ammo i heli, fly, panservogner, der hadde man ikke evig ammo slik man har idag og der fungerte det også utmerket selv om det da ikke var destruction der. Men i dette spillet så har man jo ikke supply crates og support folk er for dumme til å gi ut ammo så jeg ser jo problemet med ammo begrensning, for det gikk an i bf2 å bare slenge en ammo pakke foran heli/vogner etc så hadde man full ammo, mest greia geniale ever. Alt i alt, ting kunne vært som det er idag, men bare med ENDA mer destruction, det er jo pinglete det som er idag og det er jo bare 1% av husene man faktisk kan skyte ned, hva faen? Og tanker klarer så vidt å kjøre over steiner, biler kan du bare glemme, de er jo indestructible, apc/lav setter seg jo fast om du kjører oppå biler eller bitte små betong murer som er mikroskopiske, fysikken er generelt sett mindre bra, alt er så tregt å "sluggish" at noen ganger gjør det nesten vondt. Også må vi ikke glemme de små gule containerene som tydeligvis er støpt fast 50 meter under bakken, de rikker seg faen ikke en millimeter. Jeg syns det blir for dumt og for dårlig, men mulig jeg har høye krav, men det skal man jo ha slik som de har hypet spillet, oppfølger til bf2 my ass, haha. Får håpe at bf3 bare var en beta versjon med frostbite 2.0. I motsetning så var vel bc2 bedre på sånn nesten alt. Endret 27. september 2012 av meg0709 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Frostbite 2.0 var laget med det i tankene at alt av bygninger kan ødelegges. Men siden det rett og slett ikke vil se så altfor bra når store "stål-hus" faller ned (med teknologien og begrensningene dagens maskinvare setter), samt det faktum at det ikke er morsomt når ALT er borte i løpet av en god kamp. Det er jo rimelig trist halveis ute i kampen i dag, og det ville vært værre om alt var revet bort. Jeg sier ikke at JEG ikke vilel foretrukket det, men det var valget Dice gjorde mot slutten av utviklingen av BF3. Det samme med 128 spillere på hvert lag. Det ble for kaotisk. At containere og småting sitter helt fast kommer nok av flere ting. Det første er nok at de rett og slett ikke har tid, og at de mener det blir for kaotisk om alt kan flyttes rundt om kring. Spesielt om det ville krevd ALT for mye om det skulle gjøres skikkelig. Det med små ting som ting setter seg fast kan du gjerne kalle "bugs" og er noe som kan oppstå på måten man lager såpass avansert fysikk. Det er rett og slett umulig/tar ubrukelig lang tid å kode for at slike ting ikke kan oppstå. Da ville ikke BF3 vært ferdig før om mange år, og dette taper alle på. Teknologien må nok finpusses, men med tanke på at det er det mest avanserte spillet på dages marked så er du absolutt veldig veldig kresen. Er selv ganske så kresen, men vet nå i det minste litt om hvor utrolig mye jobb det kan være å lage slikt. BC2 hadde veldig mange generisk like hus, små baner og generisk terreng som gjorde det mulig at flere ting var mulig å ødelegge. BF3 er LANGT bedre enn BC2 i fysikkens verden i hvert fall. Endret 27. september 2012 av Andrull Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Joda, jeg skjønner det du sier, men når de blåser spillet opp i dimensjoner så burde de vel tatt seg den ekstra tiden med å få til så du faktisk kan kjøre over biler? Eller flytte på containere med panservogner? For å være helt ærlig så er det så idiotisk at man ikke kan kjøre over en bil, man må kjøre rundt den, hva er det for noe? Men de kan finpusse det så mye de vil inntil de faktisk klarer å få det til så tviler jeg sterkt på at de gjør det, men mulig jeg tar feil. Og ja, jeg krever mye av ting som hypes langt oppi himmelen men som viser seg tross alt å være middelmådig om man ser på detaljene, ja jeg kalte det nettopp middelmådig når de ikke kan fikse sånne "små" detaljer. Hvor mye ekstra jobb er det å få ting til å flytte på seg/bli kjørt over? Endret 27. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Noen som har noen ide hvordan man kan bli bedre,har nesten lyst å hoppe over til BF3 på PS3 på grunn av det men har nå blitt vant til mus og tastatur så vil egentlig holde meg til det nå.og så ser jo Battelield 3 utrolig bra ut på Ultra Dette funket for meg: Runne half-life 1 & 2, rainbow six vegas 1 & 2, spill BF2 i noen år og spill gjerne andre skytespill også. Etter det burde mus og tastatur være 0 problem i BF3. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) -Never mind- Endret 27. september 2012 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ja også? De har jo lagt begrensinger på alt mulig rart så hvorfor ikke det også? De hadde ikke behøvd å ha ammo begrensning i kjøretøy, det fungerte jo med 10 ganger mer destruction i bc2 og for å ikke glemme, i bf2 så måtte man fylle på ammo i heli, fly, panservogner, der hadde man ikke evig ammo slik man har idag og der fungerte det også utmerket selv om det da ikke var destruction der. Men i dette spillet så har man jo ikke supply crates og support folk er for dumme til å gi ut ammo så jeg ser jo problemet med ammo begrensning, for det gikk an i bf2 å bare slenge en ammo pakke foran heli/vogner etc så hadde man full ammo, mest greia geniale ever. Alt i alt, ting kunne vært som det er idag, men bare med ENDA mer destruction, det er jo pinglete det som er idag og det er jo bare 1% av husene man faktisk kan skyte ned, hva faen? Og tanker klarer så vidt å kjøre over steiner, biler kan du bare glemme, de er jo indestructible, apc/lav setter seg jo fast om du kjører oppå biler eller bitte små betong murer som er mikroskopiske, fysikken er generelt sett mindre bra, alt er så tregt å "sluggish" at noen ganger gjør det nesten vondt. Også må vi ikke glemme de små gule containerene som tydeligvis er støpt fast 50 meter under bakken, de rikker seg faen ikke en millimeter. Jeg syns det blir for dumt og for dårlig, men mulig jeg har høye krav, men det skal man jo ha slik som de har hypet spillet, oppfølger til bf2 my ass, haha. Får håpe at bf3 bare var en beta versjon med frostbite 2.0. I motsetning så var vel bc2 bedre på sånn nesten alt. Om panservogner skulle kunne jevne alle hus med jorda sier det seg selv at selv med BF2 sitt system ville det blitt for ubalansert. Da snakker man heller om å måtte returnere til base for å få påfyll, og det er begrenset hvor mye moro som ligger i det også. I BF2 hadde man i prinsippet også uendelig med ammo da det aldri var noe problem å få tak i mer. Og så har man jo også det aspektet med at det blir ikke spesielt morsomt å spille et spill hvor alt kan jevnes med jorda. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Og det veit du fordi jeg regner med du har spilt ett spill hvor alt kan jevnes med jorden? Ut ifra ett gameplay standpunkt så blir det neppe verre enn det er nå idag og det hadde vært insane å kunne bare dundret igjennom alt av hus enten med vogna eller bare skyte ned alt. Tenk så deilig å kunne jevna hotel jævelskapet på karkand med jorda, det har jeg hatt lyst til siden jeg spilte karkand i bf2, lol, men også kunne jevna seine crossing med jorda, jævla vindus/hus camperne skulle fått seg en overraskelse da. Jeg personlig hadde ingen eller lite problemer med at man kunne jevne nesten alt med jorda i bc2, sett bort ifra de brakkeriggene som var usedvanlig motstands dyktige.. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Muligens dårlig sammenligning, men ødelegelse funker helt fint i Company of Heroes. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Red faction guerrilla Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hva betyr denne beskjeden etter at jeg mister koblingen til en server? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Det betyr absolutt ingenting, betyr det. Endret 27. september 2012 av Andrull 2 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Mener det var en feil med punkbuster. Oppdater den (evenbalance.com). Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Kjøpte Premium i dag for å prøve Armored Kill. Etter å ha spilt det et par timer må jeg ærlig talt si at jeg er veldig skuffet. Teamene blir utrolig lett ubalansert. Runden består for det meste av å kjøre rundt å reparere tanksen, og gunship er OP som bare faen! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Likte ikke AK jeg heller i begynnelsen, men har startet å like de litt bedre nå. Bruker som regel å kun spille i squad med folk jeg kjenner, så sammarbeider vi om å forsvare 2 flagg istede for å springe rundt mellom alle flaggene. Er som regel endel action rundt gunship flagget, så vi forsvarer den pluss et flagg til, å vi vinner som regel med å gjøre det på den måten. Endret 28. september 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Kanskje har det blitt litt bedre nå som det har blitt sluppet til alle. Har blitt stående mang en gang rundt gunship flagg uten at en sjel har kommet dit.. Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 noen som spiller? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Er det noen som spiller rundt 6/7-12 på morgenen? Som kan snakke bra engelsk? (spiller mye med en amerikaner). Ser etter noen som kan spille litt taktisk. Endret 30. september 2012 av Bundy Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Begynte med BF3 igjen for noen dager siden (etter en ganske lang pause) Noen som kan anbefale en bra server eller noe?^^ Og kanskje noen blir med å spiller litt? Endret 30. september 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå