Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.vg247.com/2011/06/09/rumor-informant-says-kotick-not-allowed-to-see-battlefield-3-at-e3/

A “senior informant” close to CVG has told the site that Activision CEO Bobby Kotick was denied access to a hand-on demo of Battlefield 3 at E3 this week.

 

According to the source, Kotick’s personal assistant went to the Battlefield 3 demoing area on Wednesday morning where it is being shown behind closed doors, and asked the EA representatives if Kotick could get a few moments with the game.

 

According to the source, an EA representative went inside the booth doors, and upon returning to the show floor a few minutes later, the representative told the assistant that senior management said obliging such a request “would not be possible.”

 

The source, who was apparently a witness to all that happened while standing in the queue to get into the demo, saw Koticks PA put up a “small conversational fight” before she walked away looking a but perturbed.

 

Upon her departure, CVG’s source asked the EA rep at the door is what he had just seen was indeed fact, and all was corroborated.

 

Interesting to say the least – if accurate. And if true – not very surprising.

Morro hvis dette er sant :D

 

Har lyst til å se nominasjonsveggen til MW3 i forhold til denne her:

5SYkf.jpg

 

Words from Patrick Söderlund (EA Studio General Manager). Tho Heli will still be available in all modes as the reason they didn't put the Jets is the size of the map (as you know in Rush, this is small zones the ones after the others).

 

Conquest for life :fun:

Endret av Daxen
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Hadde vært gøy å høre hva bf3 synes som arma3 også :)

 

Just a fun little thing - Colin over at Gamespot (live cam atm from E3) just said ARMA3 is his favourite of E3. (Arma3 @ 2:40)

http://e3.gamespot.com/live-cam-tour/live-cam-day-2/?cam=1

 

 

 

Men sinnsykt hype på BF3 ass.. håper for all del at det er like bra som hypen og at ikke alle ressurser har gått til PR og litt mindre til gameplay. Gleder meg utrolig til BF3 og det ser helt sinnsykt ut!

Lenke til kommentar

Håper ikke denne hypen trekker til seg enormt my CoD-kids.

For all del; Er jo bra at salget går bra, for da vil de kunne utvikle de neste spillene.

Blir nok en del "cod kids" i BF3, men de slutter nok fort når de skjønner at man må spille som et lag om man skal oppnå noe :!:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det spørs, de tullingene er jo bare opptatt av k/d. Ser det i BC2 hvem som er mer vandt med CoD enn ett skikkelig battlefield spill. Det er enkelte som ALDRI går for objective.

Jepp, utrolig irriterende. Iallefall på maps som feks valparso, hvor det er enkelte på "Attacker" laget som tar helicopteret så fort som mulig og flyr opp på fjellet slik at de kan campe der. Selvom det er flere personer i helikopteret, hopper dem bare rett ut når de er piloter.

 

Ender med at jeg teamkiller dem :ph34r: Evt skadeskyter dem slik at skjermen blir så blurry at de ikke får sett noe :!:

Endret av Merko.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet har ikke DICE nevnt noe om det. Men ganske sikker på at det blir en lukket beta for de som kjøpte MoH. Ellers så ser jeg ikke helt vitsen, siden "Open Beta" er for alle.. :innocent:

Om de ekskluderer pre-orders folka blir det en svært liten beta. Jeg mener hvem er det som gidder å kjøpe MoH?

Ja, godt mulig at de som Pre-Order BF3 får slippe inn i en eventuell closed beta. Rart om ikke. Men har ikke sett noe reklame for en "garantert beta" ang pre-order av BF3. Når man pre-ordra MoH så sto det jo over alt at man var sikra tidlig beta av BF3 innen 12 måneder.

 

Lurer på når Steam får solgt BF3 limited edition :whistle:

 

Edit:

Om de ekskluderer pre-orders folka blir det en svært liten beta.

Closed Betaer er som oftest liten\små betaer :!:

Joa,det er da grenser for hvor lite det skal være, 11 mennesker er ikke akkurat så veldig mange. Derfor tror jeg de vil inkludere pre-orders folk som de har gjort tidligere :)

Lenke til kommentar

Det spørs, de tullingene er jo bare opptatt av k/d. Ser det i BC2 hvem som er mer vandt med CoD enn ett skikkelig battlefield spill. Det er enkelte som ALDRI går for objective.

Jepp, utrolig irriterende. Iallefall på maps som feks valparso, hvor det er enkelte på "Attacker" laget som tar helicopteret så fort som mulig og flyr opp på fjellet slik at de kan campe der. Selvom det er flere personer i helikopteret, hopper dem bare rett ut når de er piloter.

 

Ender med at jeg teamkiller dem :ph34r: Evt skadeskyter dem slik at skjermen blir så blurry at de ikke får sett noe :!:

 

Jeg spiller mest på no-ff servere, så jeg kan ikke gjøre det. Men jeg drar frem smokelauncheren og gir dem en i trynet eller ti til de tar hintet.

Lenke til kommentar

Jeg spiller mest på no-ff servere, så jeg kan ikke gjøre det. Men jeg drar frem smokelauncheren og gir dem en i trynet eller ti til de tar hintet.

 

Finnes det hardcore servere som har no-ff? Det hadde vært himmelsk. Er drittlei av å banne alle slags idioter som teamkiller for å få helis i begynnelsen av hver runde på Heavy Metal / Valparaiso.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...