emeritus Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Weeeee! Har faktisk tro på dette spillet! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Endelig noe ordentlig å glede seg til på PC sammen med Diablo 3! Blir lenge å vente dette gitt!! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har spilt serien siden BF1942 og gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg er litt spent på hvor i verden kartene skal utspille seg, og hvilken land vi får velge mellom. Usa er vel automatisk et valgalternativ her, men håper vi for se mere til land som Kina. Kanskje i steden for Usa, kan Dice inkludere EU? Legge våpensystemene til tyskerne eller franskmennene? Og som i BF2, ha ulike fiender og angripere på ulike kart. På denne måten blir det større variasjon. Og jeg HÅPER spillet blir satt til dagens teknologi, ikke 30 år fram i tid. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Blir helt sikkert nåtid/nær fremtid. Tror ikke det blir noen våpen/kjøretøy som ikke er i bruk/prototyp i dag... For noen år siden fikk vi jo høre NATO mot MEC, så kanskje vi får se noen andre europeiske styrker i tillegg til USA. Regner med vi får se noen gamle travere som Wake og SaK, Dalian plant hadde også vært gøy. Ellers er jo DICE ganske gode på maps, så blir helt sikkert mye gøy Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Dragon valley er også digg;D Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Vi har jo Euroforces i BF2 allerede. Ellers håper jeg sterkt at Wake Island og Dustbowl (fra Desert Combat - BF1942) kommer med. Lenke til kommentar
Musematta Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Her er ny video om bf3 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Herlig! Likte spesielt "on of the maps will be called Baghdad burning, a massive urban map similar to Strike at Karkand." I tillegg håper jeg det kommer noen monster-maps som Dragon Valley Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 BF2 hadde vel SAS også Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 BF2 hadde vel SAS også Var ikke det bare på Special Forces? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 ble ikke den gratis med 1,50 patchen? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Neeei, tror ikke det.. Ikke helt sikker, men mener det bare var Euro Forcs of Armored Fury. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Var bare special forces som hadde SAS Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Her er ny video om bf3 Null nytt der da, men alltids greit å ha samlet litt info... Morsom video mot slutten. Og Euro forces og armored fury kom med 1.5 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 BF3 avdukes offisielt 1. Mars under GDC 2011 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg håper så inderlig at dette spillet blir et supert spill for PC. Tross alt, den største spillopplevelsen får man på PC 2 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg håper så inderlig at dette spillet blir et supert spill for PC. Tross alt, den største spillopplevelsen får man på PC Kommer litt ann på specs, ellers helt rett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Blir ganske utrolig egentlig, Selv om spillet har vært sakte utviklet på grunn av BF Bad Company spillene og Vietnam + Medal Of honor Multiplayeren så er det jo faktisk gått over 4 år med utvikling nå. Man kan vel nesten sammenligne det med at det trolig blir like spektakulært som da Battlefield 2 kom. Men ikke tro på alt de sier heller. Spillet er nesten ferdigutviklet,det de gjør nå er å avslutte Beta fasen. Den betaen som vi får er bare for å drepe de siste bugsa i ett ellers velutviklet spill som har en egen spesiell PC versjon. MEd tanke på at spillet har en ny frostbite motor så kan man forvente seg ganske mye. Det er jo DICE sin gullunge trossalt. Tror spillet vi får se er omtrent ferdigutviklet med bare noen bugs eller ingen synlige. Det eneste ønsket mitt er at de legger til realistiske kulebaner og rekyll. Da blir det litt mindre attraktiv å snipe campe. + Hadde vært fint med PhysX kombinasjon. For om man kan kjøre fysikken over ett annet Nvidia kort får jeg høyere FPS på høy anti-aliasing. Kjører GTX580 og GTX285(physX) sammen. Testet det nemlig på Metro 2033 PHysX avlasting gjør primærkortet mye kraftigere på AA+. Endret 14. januar 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nå bruker ikke Frostbite PhysX da så...heldigvis 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå