Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt spent på hvor i verden kartene skal utspille seg, og hvilken land vi får velge mellom. Usa er vel automatisk et valgalternativ her, men håper vi for se mere til land som Kina. Kanskje i steden for Usa, kan Dice inkludere EU? Legge våpensystemene til tyskerne eller franskmennene? Og som i BF2, ha ulike fiender og angripere på ulike kart. På denne måten blir det større variasjon.

Og jeg HÅPER spillet blir satt til dagens teknologi, ikke 30 år fram i tid.

Lenke til kommentar

Blir helt sikkert nåtid/nær fremtid.

Tror ikke det blir noen våpen/kjøretøy som ikke er i bruk/prototyp i dag...

For noen år siden fikk vi jo høre NATO mot MEC, så kanskje vi får se noen andre europeiske styrker i tillegg til USA.

Regner med vi får se noen gamle travere som Wake og SaK, Dalian plant hadde også vært gøy. Ellers er jo DICE ganske gode på maps, så blir helt sikkert mye gøy :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Blir ganske utrolig egentlig, Selv om spillet har vært sakte utviklet på grunn av BF Bad Company spillene og Vietnam + Medal Of honor Multiplayeren så er det jo faktisk gått over 4 år med utvikling nå.

Man kan vel nesten sammenligne det med at det trolig blir like spektakulært som da Battlefield 2 kom.

Men ikke tro på alt de sier heller. Spillet er nesten ferdigutviklet,det de gjør nå er å avslutte Beta fasen. Den betaen som vi får er bare for å drepe de siste bugsa i ett ellers velutviklet spill som har en egen spesiell PC versjon. MEd tanke på at spillet har en ny frostbite motor så kan man forvente seg ganske mye. Det er jo DICE sin gullunge trossalt.

Tror spillet vi får se er omtrent ferdigutviklet med bare noen bugs eller ingen synlige. Det eneste ønsket mitt er at de legger til realistiske kulebaner og rekyll. Da blir det litt mindre attraktiv å snipe campe. + Hadde vært fint med PhysX kombinasjon. For om man kan kjøre fysikken over ett annet Nvidia kort får jeg høyere FPS på høy anti-aliasing. Kjører GTX580 og GTX285(physX) sammen.

Testet det nemlig på Metro 2033 :p PHysX avlasting gjør primærkortet mye kraftigere på AA+.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...